Hij wil ook graag een vriendinquote:Op maandag 13 september 2010 01:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als ie dat vraagt dan wil die het waarschijnlijk ook.
Het is immers een man![]()
Nee, geen leuke meiden in mijn straat, geen vrijgezelle of geschikte vriendinnen, geen vrijgezelle kennissen die me zo te binnen schieten en heb geen collega'squote:Je hebt toch wel een vrijgezelle nicht?buuv?vriendin?kennis?collega?
Ik denk appel (appèl)quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, thuis kregen we een blaadje van de Rabobank met een puzzel erin. Iemand zin om te helpenWe weten het antwoord bij het schilderij niet.
[ afbeelding ]
Laarzen van fucking 80 euroquote:Op maandag 13 september 2010 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat kan je winnen, een hypotheek op een huis naar keuze?
Wat is dat alles bij het bushokje dan? Want die snap ik nietquote:
Fuck! Dat is wel HEEL obscuurquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck! Dat is wel HEEL obscuur
quote:
Graag gedaan mama Ceteraquote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Je hebt in elk geval mijn moeder blij gemaakt, want die zat me zonet alweer lastig te vallen over dat schilderij
Een noot en een olijf en ik heb mijn twee stuks fruit weer gehad vandaag blijkbaar.quote:Op maandag 13 september 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind "noot" trouwens een beetje raar.
Het is een achtste noot maar je kunt toch niet zien dat het een bes is?quote:
Nee, maar bes is volgens mij wel de enige muzieknoot die van toepassing kan zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een achtste noot maar je kunt toch niet zien dat het een bes is?
Daarom is het ook een puzzel.quote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar nu breng je mama Etcie weer aan het twijfelen over het juiste antwoord. Nu weet ze nog niet of ze de prijs kan winnen.
Inderdaad, erg vervelend. Alhoewel een bes *uiteindelijk* het betere antwoord is, is het niet erg logisch.quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Het is ook lastig in te schatten op welk niveau de puzzel zit. Die van Joep Meloen is enorm duidelijk, die appel is nog wel wat lastiger. Een noot is heel voor de hand liggend, een bes wat minder. Bovendien zou je die met wat kennis van de muziek eerder aangeven door een noot met een mol (♭) ervoor of iets dergelijks. Kortom, nu moet je gaan denken wat de samenstellers bedoelden, altijd vervelend
Nee, en een bes is ook niet altijd een noot.quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is een noot per definitie een bes?
Nee hoor, je hebt C · C # / D♭ · D · D # / E♭ · E · F · F # / G♭ · G · G # / A♭ · A · A # / B♭ · Bquote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is een noot per definitie een bes?
quote:Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand trouwens interesse in de links naar enorm veel online boeken over WW1? (wapens, veldslagen, eenheden etc.) Ik heb vanmiddag denk ik voor 3 jaar lees plezier zitten downloaden.
Sorry, ik lees momenteel fantasyquote:Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand trouwens interesse in de links naar enorm veel online boeken over WW1? (wapens, veldslagen, eenheden etc.) Ik heb vanmiddag denk ik voor 3 jaar lees plezier zitten downloaden.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zo rustig hier de laatste tijd
Sorry, druk met werkquote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zo rustig hier de laatste tijd
quote:Op maandag 13 september 2010 17:43 schreef Etcetera het volgende:
net even met de kersverse papa gebeld en we gaan vanavond nog even langs
De groep is wel leuk, veel variatie: mensen van 19 tot en met 61 jaar oud. Dat ze zo moeilijk deden over mijn kraambezoek is alleen wel minpunten voor de cursusquote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
nog eerder dus.
Hoe ging de cursus vanmiddag??
Ik heb het trouwens ook erg druk op het werk. Moest vanmiddag ook even wat herstelwerk verrichten...
Ow, LB is op vakantie.
Ook nietquote:
..wat erg lastig is in een opera.quote:Op maandag 13 september 2010 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klingon opera?
Ik vond Startrek best een aardige serie, maar ik zie alweer dat sommige mensen gewoon geen maat kunnen houden
Dat is geen meisje meer, die is minstens 75quote:Op maandag 13 september 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy is een klein beetje verliefd op het meisje van de renault twingo reclame
Ik vroeg me al af of iemand hem nog ging inkoppenquote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen meisje meer, die is minstens 75
Ik haat slenteren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, daar zijn we weer...
En dan nu douchen en naar bed, ben gesloopt na 3 dagen slenteren...
Daar kun je natuurlijk donder op zeggen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of iemand hem nog ging inkoppen
Gokje: Milton Keynes?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kun je natuurlijk donder op zeggen.
Ohja, de groeten vanuit Engeland
Ik hoop het voor je. Ik ga maar even voor bakkie #3quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja dat.
Eens kijken of de koffiemachine op m'n werk al aan staat.
Ik ook, maar hard rennend door Parijs crossen leek me ook geen succes...quote:
Succes vandaag dan maar!!quote:Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De groep is wel leuk, veel variatie: mensen van 19 tot en met 61 jaar oud. Dat ze zo moeilijk deden over mijn kraambezoek is alleen wel minpunten voor de cursusHeb nu dus ook geen zin in morgen, dan hebben we 'Communicatie / oefening non-verbale communicatie' en 'Do's en dont's tijdens een sollicitatiegesprek'.
Als er íets is wat ik wel heb geleerd de laatste jaren is het het eerste deel, maar goed, ik zal wel zien he
Wat een scheeeetje is m'n neefjeEn janken dattie kan
![]()
[..]
Ook niet
Nee was dat maar waar. Om een of andere reden heeft mijn school een studieprogramma bedacht dat niet voldoende studiepunten is, waardoor je er een paar zelf moet verzamelen. Dan moet je gaan enquêteren, helpen op open dag, dat soort dingen. Zolang het je maar slecht uit komt is het voldoende krijg ik het ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koprollen en kleurplaten voltekenen?
Nope, verplicht onderdeel waar ze me vooraf over hebben geïnformeerd. Ik moet de komende tijd dus opdrachten gaan doen waar ik geen zin in heb en waar ik ook niets van ga leren, zodat mijn school en het bijbehorende onderzoeksinstituut gebruik kunnen maken van goedkope arbeidskrachten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En men vraagt zich in de politiek nog steeds af waarom het niveau van het onderwijs in Nederland steeds verder daalt? Zou het er mee te maken hebben dat men probeert een onderwijsinstelling te runnen als een commercieel bedrijf? Met zo min mogelijk middelen een zo hoog mogelijke output proberen te genereren.
Klinkt idd vrij onzinnig HT. Kan je hierover geen klacht indienen?
Nope, alhoewel ze dat later wel hebben ingevoerd geloof ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie: moet jij ook van die onzinnige dingen doen om vrije studiepunten te verzamelen?
De opdracht die ik nu heb is enquêtes afnemen in Overijssel op donderdag (echte plaatsnaam maar even niet vermeld, gewoon voor het geval datquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope, alhoewel ze dat later wel hebben ingevoerd geloof ikSucces ermee, want het klinkt inderdaad als iets dat volledig useless is voor jezelf, teveel tijd zal vreten van de mensen die die zooi moeten beoordelen en mooi uitkomt voor de school
Parijs was super, heerlijk weer (op een heel klein buitje zondagochtend na) en ik heb dus letterlijk de blaren op mijn voeten gelopen.quote:
Die mentaliteit was precies de reden dat ik na één bezoek aan Parijs er nooit meer ben geweest.quote:
Ah, daar hang je uit! Er was al een MIA warning afgegeven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:10 schreef iamredleader het volgende:
alive
Groetjes uit Stuttgart, waar het gezinnetje IARL op vakantie is
Tot volgende week (zometeen lekker lang badderen en dan eten)
Hoi Soemp.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Bijgelezen, zo'n beetje. Hoi allemaal!
Makkie voor jou toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef Etcetera het volgende:
As maandag om half 11 ga ik voor de bijl mensen. Examengesprek.
Soempiequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Bijgelezen, zo'n beetje. Hoi allemaal!
Ik hou er niet van om op mijn krent te gaan zitten als ik ergens in het buitenland ben of om in je nest te blijven liggen, dat kan ik thuis ook wel. Dus dan worden het automatisch lange dagen met veel activiteiten...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt goed MM
Jullie hebben aardig je best gedaan voor een weekendje.
Voor mij is het ook alweer een jaartje of 8 terug dat ik er geweest ben.
Broodje aap met filet americain...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
heb vandaag toch weer een mooi broodjeaapverhaal gehoord.![]()
De vriend van een vriedin van een klasgenoot ofzohad zin in sex en zn vriendin wou hem wel pijpen maar dan moest er wel een smaakje aan zitten en omdat je van slagroom dik word gingen ze in de koelkast kijken en daar stond filet americain dus hadden ze er dat op gesmeerd. en na het pijpen hadden zo nog gewone sex. Dus alles was fijn en wel tot ze een paar dagen later maden in haad ondergoed vond.
Check, zal straks thuis even kijken...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
@ MM; Foto's http://www.loodsboot.eu/foto's_sail.htm
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef MadMaster het volgende:
En die griet kan er dus niks van als ze niet eens alles er afgekloven heeft...
nou er over posten op een openbaar forum is al geen goed ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Iemand tips hoe ik niet betrapt kan worden? parafraseren
Flink aan de bak zou voor mij minstens 3 maand werk betekenen. Echt waar, het is niet dat ik het niet geprobeerd heb namelijk maar mijn scriptingskennis gaat tot een bepaald niveau en echt niet verder. Ik heb de eerste 2 opdrachten zelf kunnen doen - met pijn en moeite - maar nu is het voor mij gewoonweg te moeilijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
ik zou zeggen gewoon flink aan de bak en maken die opdracht.
Je liet het toch doen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Iemand tips hoe ik niet betrapt kan worden? Het is een scriptingsopdracht, dus ik kan moeilijk dingen gaan parafraseren
Nadat ik erover geinformeerd had bleek dat hij het momenteel te druk heeftquote:
Nee, ik ga er morgen mee beginnen. Volgens mij is het niet eens voor een cijfer namelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wordt het nu nachtwerk?
Voordeel is wel dat je je er in Duitsland geen zorgen over hebt hoeven maken
Lekker dan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nadat ik erover geinformeerd had bleek dat hij het momenteel te druk heeftEn blijkbaar had hij dat niet even wat eerder kunnen melden
Ik heb les gehad, maar snapte er toen al de ballen vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker dan.![]()
Krijg je er geen les in trouwens? Moet je het allemaal zelf uitvogelen?
quote:
MM, dat klinkt als een heerlijk weekendje... De Virgin Megastore zijn wij destijds ook nog in geweest, wij vonden het geloof ik tegenvallen.quote:
Nog steedsquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Cie: wat voor taal is het? Actionscript weer?
Ahquote:
quote:Vrouw mishandeld na ruzie om A-Team
TILBURG - Een 73-jarige Tilburger heeft zijn vriendin (82) mishandeld omdat hij van haar niet naar The A-Team mocht kijken.
Agenten trokken na een melding naar het huis van het Tilburgse stel.
Ze troffen het paar op straat aan. De wang van de Brabantse zat onder het bloed. De man gaf daarop toe dat hij zijn partner had geslagen.
De agenten namen het stel mee naar het bureau waar bleek dat de twee, niet voor de eerste keer, ruzie hadden gehad om de tv-serie The A-Team. De man wil dat graag zien, zijn vriendin per se niet. Vervolgens had de serieliefhebber, die een paar biertjes ophad, de vrouw tweemaal geslagen. Na een gesprek vertrokken ze samen naar huis.
Dat dus...quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou het niet weten aangezien ik nooit rode wijn drink
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij het kijken komt er dus meer bloed aan te pas, dan in de serie zelf...
Hm, jammer. Dan is het hopen dat LB weer eens langs komt waaienquote:
LB is op vakantie... dus nog eventjes geduld....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm, jammer. Dan is het hopen dat LB weer eens langs komt waaien
Wat was er mis met de Virgin Megastore dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MM, dat klinkt als een heerlijk weekendje... De Virgin Megastore zijn wij destijds ook nog in geweest, wij vonden het geloof ik tegenvallen.![]()
Lijkt me erg bijzonder en interessant... volgens mij speelde Huub vanavond al een liedje in DWDD. Klonk erg mooiquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Een vriend heeft op verzoek afgelopen zaterdag, toen wij in de trein zaten, kaarten geregeld voor Solomon Burke & De Dijk in Paradiso op 12 oktober. Wordt een uniek concert met De Dijk-songs in het Engels vertolkt door big Solomon...
Ik geloof dat ik er meer van had verwacht... maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer. Hij was wel erg groot, dat wel weer. De cd's waren daar ook niet erg goedkoop.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was er mis met de Virgin Megastore dan?
Ze hebben er werkelijk alles...
Virgin is ook niet goedkoop, wel heel erg uitgebreid. Als je iets speciaals zoekt, hebben ze het er meestal wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er meer van had verwacht... maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer. Hij was wel erg groot, dat wel weer. De cd's waren daar ook niet erg goedkoop.
Ow ik vond de Disneystore helemaal
We gaan ons best doen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lijkt me erg bijzonder en interessant... volgens mij speelde Huub vanavond al een liedje in DWDD. Klonk erg mooiAls je die avond je ding weer doet, hou ik me aanbevolen..
We waren er niet om iets speciaals te kopen, meer om even rond te kijken...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Virgin is ook niet goedkoop, wel heel erg uitgebreid. Als je iets speciaals zoekt, hebben ze het er meestal wel.
De vlakbij op de hoek gelegen Disneystore vonden wij dus weer helemaal ruk, ik ben er 2 minuten binnen geweest...![]()
quote:
Het waren voornamelijk knuffelbeesten en prinsessenjurkjes, niet iets waar ik warm van word...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We waren er niet om iets speciaals te kopen, meer om even rond te kijken...
Twan was toen nog geen 3 jaar en ze hadden allemaal leuke dingen voor hem... misschien is dat toch wat anders. Ik vond de Disneystore in Londen trouwens wel mooier...
Nee dat kan ik me voorstellen, daar word zelfs ik niet warm van. Toen wij er waren, hadden ze heel veel leuke dingen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk knuffelbeesten en prinsessenjurkjes, niet iets waar ik warm van word...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu het toch over reizen gaat: is Wenen een beetje leuke plek om heen te gaan?
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Delen Parijs rondom Eifeltoren ontruimd ivm bomdreiging
MMfoei
Dat is nu zeker uitverkocht?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:08 schreef MadMaster het volgende:Een vriend heeft op verzoek afgelopen zaterdag, toen wij in de trein zaten, kaarten geregeld voor Solomon Burke & De Dijk in Paradiso op 12 oktober. Wordt een uniek concert met De Dijk-songs in het Engels vertolkt door big Solomon...
Tsja, het was pas op donderdagavond bekend gemaakt via Twitter (gebeurt steeds vaker overigens) en het was te voorspellen dat dat zo uitverkocht zou zijn...quote:
Heel erg goedquote:
Omdat we na het brouwen een grote BBQ hebben gehouden en er stond een oud en gebroken hobbelpaard dat we "geofferd" hebben op de BBQ. En daar hebben we dan gelijk de naam maar van gemaakt.quote:Zag het Hobbelpaard (want?) wel op de foto, ziet er in ieder geval goed uit...
Tja ik heb geen Twittteraccount.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het was pas op donderdagavond bekend gemaakt via Twitter (gebeurt steeds vaker overigens) en het was te voorspellen dat dat zo uitverkocht zou zijn...
Mooi, klinkt goed...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel erg goed
Het is een fris, fruitig en hoppig bier geworden. Het staat nu goed te rijpen en helder te worden.
De smaakverandering sinds dat het gebotteld is, is echt gigantisch
[..]
Omdat we na het brouwen een grote BBQ hebben gehouden en er stond een oud en gebroken hobbelpaard dat we "geofferd" hebben op de BBQ. En daar hebben we dan gelijk de naam maar van gemaakt.
Daarbij is het een behoorlijk hoppig bier en hopbloemen die je gebruik om bier te brouwen noem je hopbellen. Hob-bel-paard heeft ook fonetisch nog een kleine lading
Alleen daarom is het al aan te raden. Het concert van Faithless in Paradiso is ook op die manier last minute aangekondigd.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja ik heb geen Twittteraccount.
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, klinkt goed...
V.w.b. de naam had ik wel de link gelegd met hop, maar dat daar een echt hobbelpaard aan te pas gekomen was...
Na de Tactical Nuclear Penguin nu de Sacrificial Burning Hobbelpaardquote:Op woensdag 15 september 2010 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom staan er ook vlammen in het hobbelpaard in het logo
[ afbeelding ]
Dat is waar maarja....quote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen daarom is het al aan te raden. Het concert van Faithless in Paradiso is ook op die manier last minute aangekondigd.
Je kan natuurlijk ook alleen lezen op Twitter, je hoeft niks te posten. Met een account kan je zelf bepalen wat je te lezen krijgt van wie...
Is het depot nog steeds nadelig wanneer je het eerst een paar dagen tot rust laat komen na ontvangst?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is waar maarja....
Als er een mogelijheid is neem ik trouwens wel eens een flesje Hobbelpaard mee om te proeven. Opsturen is een slecht plan vanwege het depot.
Ben zeer benieuwd. De thuisbrouwsels die ik nu toe heb geproefd vielen me vaak bitter tegen...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is waar maarja....
Als er een mogelijheid is neem ik trouwens wel eens een flesje Hobbelpaard mee om te proeven. Opsturen is een slecht plan vanwege het depot.
Deze vind ik dan iets erger:quote:
Ik zou het dan zeker een week laten staan of meer. Het is slecht voor je schuim en KAN slecht voor je smaak zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het depot nog steeds nadelig wanneer je het eerst een paar dagen tot rust laat komen na ontvangst?
Op welke manier?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd. De thuisbrouwsels die ik nu toe heb geproefd vielen me vaak bitter tegen...
Zo is het helemaal 'Bonfire'...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze vind ik dan iets erger:
[ afbeelding ]
Vraag me af wat we volgende keer gaan offerenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na de Tactical Nuclear Penguin nu de Sacrificial Burning Hobbelpaard
Oh dat is in dit geval echt niet van toepassingquote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal een flauwe smaak, alsof je smerig water aan het drinken was of zo...
Ik voorzie een practical joke als wraak...quote:Op woensdag 15 september 2010 08:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister wintersport besproken, we zouden met z'n twaalven gaan, keurig een luxe chalet uitgezocht en zo, alles in kannen en kruiken.
Belt er nog iemand op dat die ook wel mee wil...En de meerderheid vond wel dat hij mee moet, dus die gaan nu proberen of we met z'n dertienen in dat huis kunnen. Op zich is dat natuurlijk ook geen ramp, maar we mailen al een maand over die wintersport en daar geeft hij dan geen enkel teken van leven.
Maar dan wel opbellen op het moment dat we de boel net afgesproken hebben, daar heeft die gast echt talent voor
Woohoo, cashenquote:
Ik kreeg laatst zelfs een ban daar voor een normale ontopic reactiequote:Op woensdag 15 september 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vandaag ook geleerd dat posten op de FP ook geen zin heeft.
Wat een kansloos gebeuren. Tot 2 keer toe is er een reactie weggehaald die niet beledigend was.
Waar gaat de reis heen, als ik mag vragen?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik voorzie nu evengoed al een hele toffe vakantie komende februari
Ik zet het op mijn spaarrekening, ben aan het sparen voor een auto. In december zou ik genoeg moeten hebben om wat leuks te kopenquote:Op woensdag 15 september 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het in principe al uitgegeven...
Schuifpui is al vervangen, de overige ramen worden nog vervangen, vakantie naar Amerika staat voor de deur en ik wil nog steeds deze antieke synth aanschaffen:quote:Op woensdag 15 september 2010 09:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zet het op mijn spaarrekening, ben aan het sparen voor een auto. In december zou ik genoeg moeten hebben om wat leuks te kopen.
Wat heb jij er dan mee gedaan? Tripje Parijs?
Je bent een synthesizer-fan?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuifpui is al vervangen, de overige ramen worden nog vervangen, vakantie naar Amerika staat voor de deur en ik wil nog steeds deze antieke synth aanschaffen:
[ afbeelding ]
OK, heb nog nooit in Frankrijk geskied, omdat het daar niets is voor niet-skiërs die ook bij onze groep aanwezig zijn. Schijnt wel mooi te zijn daar, heb ik van vrienden begrepen en met de hotels/appartementen op de top i.p.v. in het dal (zoals Oostenrijk en Italië) is het toch anders...quote:Op woensdag 15 september 2010 09:27 schreef TradeMarkie het volgende:
@MM, Tignes les Brevieres meen ik, in ieder geval Tignes, vorig jaar zaten we daar ook en hebben toen maar een deel van het gebied kunnen zien ivm een aantal beginners. Nu is de groep zo groot dat ik zeker weet dat ik hele dagen weg kan met een aantal ervaren mensen, waardoor er hier nog genoeg te zien valt
En frankrijk omdat Thalys. Zo veel beter dan een slaaptrein naar Oostenrijk of zelf rijden en stukken goedkoper dan vliegen.
J.M. Jarre?quote:
Ook (27 november ga ik weer naar Ahoy voor een concert van hem), maar in z'n algemeenheid synth-toepassingen in muziek (synths gebruikt als 'gewone' keyboards, samplers, sequencers, drummachines etc. etc.). Kortom, electronische muziek in de ruimste zin van het woord...quote:
Staat Jarre in de Ahoyquote:Op woensdag 15 september 2010 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook (27 november ga ik weer naar Ahoy voor een concert van hem), maar in z'n algemeenheid synth-toepassingen in muziek (synths gebruikt als 'gewone' keyboards, samplers, sequencers, drummachines etc. etc.). Kortom, electronische muziek in de ruimste zin van het woord...
Zo groot is Tignes toch niet?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:27 schreef TradeMarkie het volgende:
@MM, Tignes les Brevieres meen ik, in ieder geval Tignes, vorig jaar zaten we daar ook en hebben toen maar een deel van het gebied kunnen zien ivm een aantal beginners. Nu is de groep zo groot dat ik zeker weet dat ik hele dagen weg kan met een aantal ervaren mensen, waardoor er hier nog genoeg te zien valt
En frankrijk omdat Thalys. Zo veel beter dan een slaaptrein naar Oostenrijk of zelf rijden en stukken goedkoper dan vliegen.
Ja, ik ben dan ook blij dat ik vandaag niet hoef te werkenquote:
Oh, dat hadden wij dit jaar ook. Totaal niet handigquote:Op woensdag 15 september 2010 08:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister wintersport besproken, we zouden met z'n twaalven gaan, keurig een luxe chalet uitgezocht en zo, alles in kannen en kruiken.
Belt er nog iemand op dat die ook wel mee wil...En de meerderheid vond wel dat hij mee moet, dus die gaan nu proberen of we met z'n dertienen in dat huis kunnen. Op zich is dat natuurlijk ook geen ramp, maar we mailen al een maand over die wintersport en daar geeft hij dan geen enkel teken van leven.
Maar dan wel opbellen op het moment dat we de boel net afgesproken hebben, daar heeft die gast echt talent voor
Wat had je gepost dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
conclusie: posten op de FP wordt niet op prijs gesteld?
Mijn tweede post is alleen maar verwijderd omdat ze de eerste ook al hadden weggehaald en ze het waarschijnlijk niet kon hebben dat ik weer postte.
Vorig jaar stond JMJ in de HMH, het jaar daarvoor in Carré (beide voor altijd vereeuwigd!!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat Jarre in de Ahoy? Ik wil al jaren een keer naar een concert van hem, eens kijken of er nog kaartjes zijn... Maar jouw smaak is iets breder dan die van mij zo te horen
.
Waarom?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
het zal alleen wel eventjes duren voordat we het krijgen.
Precies het zou binnen een week bijgeschreven moeten zijn, dat vertrouwen heb ik niet zo in de banken... trouwens de rabobank heeft wel hele netjes een brief gestuurd en een uitleg er bij. Je kon het zelfs via een bepaalde site aangeven.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Aanvraag indienen en het zou binnen een week bijgeschreven moeten zijn...
conclusie; mannen zijn viespeukenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu het Mediafeitenboekje 2009 voor me liggen en ik vermoed dat er ergens een fout is geslopen in een van de tabellen. Het alternatief is namelijk het volgende:
CosmoGIRL, ElleGirl, Fancy, Girlz! en Hitkrant worden voornamelijk door mannen tussen de 20 en 49 gelezen. Jetix Meiden Magazine en Tina zijn na vrouwen van 13 jaar en ouder het populairst bij mannen tussen de 20 en 49, terwijl Kijk en Power Unlimited het hoogst scoren bij vrouwen uit dezelfde leeftijdscategorie
En vrouwen zijn nerdsquote:Op woensdag 15 september 2010 12:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
conclusie; mannen zijn viespeuken
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in Cambridge saaiste winkelstad
dat ik het erg handig vond om te weten dat dat in Engeland het geval was
(samengevat)
en als tweede post dat als ik in de burrt van Cambridge zou zijn ik er zeker niet zou gaan winkelen.
(samengevat)
Zoals ik inmiddels begrijp wordt kritiek op artikelkeuze absoluut niet op prijs gesteld. En dan vind ik kritiek al een heel groot woord.
![]()
quote:
Netjes!quote:
Ik denk het niet, maar dat maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 15 september 2010 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Netjes!![]()
En krijg je dan ook nog een cijfer voor je eindgesprek? Of?
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat was het dus?
Zo ja, dan gefeliciteerd!!
Mooi werk, gefeliciteerd!quote:
Ik begrijp er ook niets van.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp geloof ik geen reet van de hedendaagse studies... [ afbeelding ]
En jij je maar druk makenquote:
Waarschijnlijk alleen als je het grandioos verneukt, net als met die presentaties van je eindscriptie. Op het moment dat je er voor wordt uitgenodigd zit het eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 15 september 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap er ook geen flikker meer van alhoewel ik meerdere mensen ken die afgestudeerd zijn
Begrijp ik het goed dat je nog kunt zakken door je examengesprek?
quote:"Looking at these stars makes me feel so small" I thought earlier, while watching porn.
Kan wel, maar dan moet je inderdaad ongelofelijk verneuken. Dronken op komen dagen ofzoquote:Op woensdag 15 september 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap er ook geen flikker meer van alhoewel ik meerdere mensen ken die afgestudeerd zijn
Begrijp ik het goed dat je nog kunt zakken door je examengesprek?
Voor alle zekerheid zou ik dan de begeleider beledigen en over een ander belangrijk iemand heen kotsenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet je inderdaad ongelofelijk verneuken. Dronken op komen dagen ofzo
Van dit alles wil ik pics en/of videos om de echtheid te kunnen testenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Dat is wel een goed plan zegals toetje nog even tegen de tafel aanpissen and I'm good to go!
Dat was ikquote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Iemand vroeg vorig topic of mijn broertje volgend jaar weer wil meedoen aan de Carbagerun? Hij wist het nog niet zeker, maar ze hadden wel erg veel lol gehad. Hoezo?
Je hebt Tignes, Tignes le Las, Tignes le Brevieres, Tignes les Boisses en misschien is er nog wel 1. Die liggen allemaal dicht bij elkaar, maar het is niet 1 groot dorpquote:Op woensdag 15 september 2010 10:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zo groot is Tignes toch niet?
Ben ik mijn eerste keer geweest, ook als beginner, maar wel alles gezien. Alhoewel...gezien...... Overal langsgegaan is het betere woord.
Die dalafdaling
We kunnen er dus wel vanuit gaan dat Etc afgestuurd is dusquote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor alle zekerheid zou ik dan de begeleider beledigen en over een ander belangrijk iemand heen kotsen
Etcetera +10quote:Op woensdag 15 september 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik lees in elk geval wel liever een Quest dan een CosmoGIRLMaar dat wisten jullie vast al
Ja die in de HMH had ik wel meegekregen maar toen kwam het financieel ff niet uit. Verder ga ik helemaal nooit naar concerten dus ik moet het maar net toevallig ergens oppikken...quote:Op woensdag 15 september 2010 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar stond JMJ in de HMH, het jaar daarvoor in Carré (beide voor altijd vereeuwigd!!) en daarvoor in 1998 ook in Ahoy.
Keuze te over de laatste jaren v.w.b. zijn concerten...
Muziek componeren is een groot woord, ik zit vaak wat te pielen en te experimenteren, maar ik maak wel regelmatig drumritmes en (bas)loopjes met sequencers e.d. die ik als sample gebruik tijdens het draaien als amateur DJ.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:27 schreef Bart het volgende:
Maak je zelf ook muziek MM? Componeren bedoel ik dan?
Amateur-DJ? Geinigquote:Op donderdag 16 september 2010 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziek componeren is een groot woord, ik zit vaak wat te pielen en te experimenteren, maar ik maak wel regelmatig drumritmes en (bas)loopjes met sequencers e.d. die ik als sample gebruik tijdens het draaien als amateur DJ.
Proeverijquote:Mijn optreden a.s. vrijdag gaat trouwens niet door, wegens het slechte weer is de buurt BBQ afgelast...![]()
Nu kan ik daardoor wel naar de whisky proeverij van mijn clubje(waar ik overigens nog steeds formeel niets van gehoord heb, maar dat zal vrijdag vanzelf wel komen...).
Dan doen we het hele pretpakket, waarbij ik uitsluitend de genoemde synthesizerloopjes en -ritmes als samples gebruik...quote:Op donderdag 16 september 2010 09:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Amateur-DJ? Geinig. Alleen synthesizer of doe je dan wel meer?
In Alkmaar zit de Ben Nevis club onder leiding van Wullie McMorland van restaurant Hielander in de Ridderstraat. Die hebben heel regelmatig proeverijen in het restaurant. De proeverijen van Gall & Gall zou ik niet bezoeken, te standaard...quote:Proeverij. Herinnert me eraan weer eens te kijken op de Gall en Gall-website of ze in Alkmaar weer eens wat hebben, maar helaas niet
.
Ik ben 1x bij een proeverij geweest in de Gall en Gall en dat beviel eigenlijk best aardig... Maar ik zal eens kijken bij het Hekeltje, die hebben inderdaad wel een aardige voorraad whisky's in de winkel staanquote:Op donderdag 16 september 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan doen we het hele pretpakket, waarbij ik uitsluitend de genoemde synthesizerloopjes en -ritmes als samples gebruik...
[ afbeelding ]
[..]
In Alkmaar zit de Ben Nevis club onder leiding van Wullie McMorland van restaurant Hielander in de Ridderstraat. Die hebben heel regelmatig proeverijen in het restaurant. De proeverijen van Gall & Gall zou ik niet bezoeken, te standaard...
En slijterij Het Hekeltje in Alkmaar organiseert ook regelmatig proeverijen...
Bij Het Hekeltje moet je even vragen naar Huub Oud, hij organiseert de proeverijen.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben 1x bij een proeverij geweest in de Gall en Gall en dat beviel eigenlijk best aardig... Maar ik zal eens kijken bij het Hekeltje, die hebben inderdaad wel een aardige voorraad whisky's in de winkel staan.
Dat kan ik me voorstellen (hoewel al je stress dus compleet onnodig was)...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in elk geval een stuk beter geslapen dan afgelopen nacht
En dat had niets met het mogelijke resultaat van je scriptie te maken?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het niet het idee dat het door stress kwam, ik voelde me gewoon kut
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Rustige ochtend hier in de SC...Diaan ligt nog te slapen zeker?
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de werkzoekenden laten het een beetje afweten en Diaan zal zich wel weer verslapen hebben.
Ben je nou nooit jaloers op het kindvrije bestaan van MM ?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net terug van IKEA... zo Twan ophalen van school.. Drukke ochtend.
Zo gaan we vanavond naar Carré, naar Cirque Stiletto.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben je nou nooit jaloers op het kindvrije bestaan van MM ?
Lekker je agenda bepalen ipv alles aanpassen aan die koters...
Tja soms wel idd. We hebben een tijdje, toen Lennon er nog niet was van allebei gehad omdat Twan elke week een week bij zn vader is. In die week werkte ik wel fulltime en deden we veel leuke dingen.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben je nou nooit jaloers op het kindvrije bestaan van MM ?
Lekker je agenda bepalen ipv alles aanpassen aan die koters...
quote:Op donderdag 16 september 2010 06:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even geleend uit een ander topic
[ afbeelding ]
IJmuiden, wel te ver weg om te fietsenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Het Hekeltje moet je even vragen naar Huub Oud, hij organiseert de proeverijen.
In november organiseren ze ook altijd het Alkmaar Whisky Plaza...
En op 9 oktober a.s. is Whisky Aan Zee in IJmuiden, ook niet te ver weg en zeer aan te raden.
Zie www.zeewijck.nl ...
Voortaan toch maar een wekker zetten. Ik ben om 0130 gaan slapen en ben net pas wakker.quote:
In Duitsland valt het weekend op de zelfde tijden als hier hoor...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, vanmiddag weer even naar Duitsland.Morgen een proef draaien daar en met een beetje mazzel morgenavond neit al te laat terug voor eht weekend.
Heb je geen vrouw en kinderen die je wakker makenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voortaan toch maar een wekker zetten. Ik ben om 0130 gaan slapen en ben net pas wakker.
Je had het nodig waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voortaan toch maar een wekker zetten. Ik ben om 0130 gaan slapen en ben net pas wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |