Etcetera +10quote:Op woensdag 15 september 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik lees in elk geval wel liever een Quest dan een CosmoGIRLMaar dat wisten jullie vast al
Ja die in de HMH had ik wel meegekregen maar toen kwam het financieel ff niet uit. Verder ga ik helemaal nooit naar concerten dus ik moet het maar net toevallig ergens oppikken...quote:Op woensdag 15 september 2010 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar stond JMJ in de HMH, het jaar daarvoor in Carré (beide voor altijd vereeuwigd!!) en daarvoor in 1998 ook in Ahoy.
Keuze te over de laatste jaren v.w.b. zijn concerten...
Muziek componeren is een groot woord, ik zit vaak wat te pielen en te experimenteren, maar ik maak wel regelmatig drumritmes en (bas)loopjes met sequencers e.d. die ik als sample gebruik tijdens het draaien als amateur DJ.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:27 schreef Bart het volgende:
Maak je zelf ook muziek MM? Componeren bedoel ik dan?
Amateur-DJ? Geinigquote:Op donderdag 16 september 2010 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziek componeren is een groot woord, ik zit vaak wat te pielen en te experimenteren, maar ik maak wel regelmatig drumritmes en (bas)loopjes met sequencers e.d. die ik als sample gebruik tijdens het draaien als amateur DJ.
Proeverijquote:Mijn optreden a.s. vrijdag gaat trouwens niet door, wegens het slechte weer is de buurt BBQ afgelast...![]()
Nu kan ik daardoor wel naar de whisky proeverij van mijn clubje(waar ik overigens nog steeds formeel niets van gehoord heb, maar dat zal vrijdag vanzelf wel komen...).
Dan doen we het hele pretpakket, waarbij ik uitsluitend de genoemde synthesizerloopjes en -ritmes als samples gebruik...quote:Op donderdag 16 september 2010 09:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Amateur-DJ? Geinig. Alleen synthesizer of doe je dan wel meer?
In Alkmaar zit de Ben Nevis club onder leiding van Wullie McMorland van restaurant Hielander in de Ridderstraat. Die hebben heel regelmatig proeverijen in het restaurant. De proeverijen van Gall & Gall zou ik niet bezoeken, te standaard...quote:Proeverij. Herinnert me eraan weer eens te kijken op de Gall en Gall-website of ze in Alkmaar weer eens wat hebben, maar helaas niet
.
Ik ben 1x bij een proeverij geweest in de Gall en Gall en dat beviel eigenlijk best aardig... Maar ik zal eens kijken bij het Hekeltje, die hebben inderdaad wel een aardige voorraad whisky's in de winkel staanquote:Op donderdag 16 september 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan doen we het hele pretpakket, waarbij ik uitsluitend de genoemde synthesizerloopjes en -ritmes als samples gebruik...
[ afbeelding ]
[..]
In Alkmaar zit de Ben Nevis club onder leiding van Wullie McMorland van restaurant Hielander in de Ridderstraat. Die hebben heel regelmatig proeverijen in het restaurant. De proeverijen van Gall & Gall zou ik niet bezoeken, te standaard...
En slijterij Het Hekeltje in Alkmaar organiseert ook regelmatig proeverijen...
Bij Het Hekeltje moet je even vragen naar Huub Oud, hij organiseert de proeverijen.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben 1x bij een proeverij geweest in de Gall en Gall en dat beviel eigenlijk best aardig... Maar ik zal eens kijken bij het Hekeltje, die hebben inderdaad wel een aardige voorraad whisky's in de winkel staan.
Dat kan ik me voorstellen (hoewel al je stress dus compleet onnodig was)...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in elk geval een stuk beter geslapen dan afgelopen nacht
En dat had niets met het mogelijke resultaat van je scriptie te maken?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het niet het idee dat het door stress kwam, ik voelde me gewoon kut
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Rustige ochtend hier in de SC...Diaan ligt nog te slapen zeker?
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de werkzoekenden laten het een beetje afweten en Diaan zal zich wel weer verslapen hebben.
Ben je nou nooit jaloers op het kindvrije bestaan van MM ?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Net terug van IKEA... zo Twan ophalen van school.. Drukke ochtend.
Zo gaan we vanavond naar Carré, naar Cirque Stiletto.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben je nou nooit jaloers op het kindvrije bestaan van MM ?
Lekker je agenda bepalen ipv alles aanpassen aan die koters...
Tja soms wel idd. We hebben een tijdje, toen Lennon er nog niet was van allebei gehad omdat Twan elke week een week bij zn vader is. In die week werkte ik wel fulltime en deden we veel leuke dingen.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben je nou nooit jaloers op het kindvrije bestaan van MM ?
Lekker je agenda bepalen ipv alles aanpassen aan die koters...
quote:Op donderdag 16 september 2010 06:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even geleend uit een ander topic
[ afbeelding ]
IJmuiden, wel te ver weg om te fietsenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Het Hekeltje moet je even vragen naar Huub Oud, hij organiseert de proeverijen.
In november organiseren ze ook altijd het Alkmaar Whisky Plaza...
En op 9 oktober a.s. is Whisky Aan Zee in IJmuiden, ook niet te ver weg en zeer aan te raden.
Zie www.zeewijck.nl ...
Voortaan toch maar een wekker zetten. Ik ben om 0130 gaan slapen en ben net pas wakker.quote:
In Duitsland valt het weekend op de zelfde tijden als hier hoor...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, vanmiddag weer even naar Duitsland.Morgen een proef draaien daar en met een beetje mazzel morgenavond neit al te laat terug voor eht weekend.
Heb je geen vrouw en kinderen die je wakker makenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voortaan toch maar een wekker zetten. Ik ben om 0130 gaan slapen en ben net pas wakker.
Je had het nodig waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voortaan toch maar een wekker zetten. Ik ben om 0130 gaan slapen en ben net pas wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |