Ik ook, maar hard rennend door Parijs crossen leek me ook geen succes...quote:

Succes vandaag dan maar!!quote:Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De groep is wel leuk, veel variatie: mensen van 19 tot en met 61 jaar oud. Dat ze zo moeilijk deden over mijn kraambezoek is alleen wel minpunten voor de cursusHeb nu dus ook geen zin in morgen, dan hebben we 'Communicatie / oefening non-verbale communicatie' en 'Do's en dont's tijdens een sollicitatiegesprek'.
Als er ķets is wat ik wel heb geleerd de laatste jaren is het het eerste deel, maar goed, ik zal wel zien he
Wat een scheeeetje is m'n neefjeEn janken dattie kan
![]()
[..]
Ook niet

Nee was dat maar waar. Om een of andere reden heeft mijn school een studieprogramma bedacht dat niet voldoende studiepunten is, waardoor je er een paar zelf moet verzamelen. Dan moet je gaan enquźteren, helpen op open dag, dat soort dingen. Zolang het je maar slecht uit komt is het voldoende krijg ik het ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koprollen en kleurplaten voltekenen?

Nope, verplicht onderdeel waar ze me vooraf over hebben geļnformeerd. Ik moet de komende tijd dus opdrachten gaan doen waar ik geen zin in heb en waar ik ook niets van ga leren, zodat mijn school en het bijbehorende onderzoeksinstituut gebruik kunnen maken van goedkope arbeidskrachten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En men vraagt zich in de politiek nog steeds af waarom het niveau van het onderwijs in Nederland steeds verder daalt? Zou het er mee te maken hebben dat men probeert een onderwijsinstelling te runnen als een commercieel bedrijf? Met zo min mogelijk middelen een zo hoog mogelijke output proberen te genereren.
Klinkt idd vrij onzinnig HT. Kan je hierover geen klacht indienen?

Nope, alhoewel ze dat later wel hebben ingevoerd geloof ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie: moet jij ook van die onzinnige dingen doen om vrije studiepunten te verzamelen?

De opdracht die ik nu heb is enquźtes afnemen in Overijssel op donderdag (echte plaatsnaam maar even niet vermeld, gewoon voor het geval datquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope, alhoewel ze dat later wel hebben ingevoerd geloof ikSucces ermee, want het klinkt inderdaad als iets dat volledig useless is voor jezelf, teveel tijd zal vreten van de mensen die die zooi moeten beoordelen en mooi uitkomt voor de school

Parijs was super, heerlijk weer (op een heel klein buitje zondagochtend na) en ik heb dus letterlijk de blaren op mijn voeten gelopen.quote:

Die mentaliteit was precies de reden dat ik na één bezoek aan Parijs er nooit meer ben geweest.quote:

Ah, daar hang je uit! Er was al een MIA warning afgegeven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:10 schreef iamredleader het volgende:
alive
Groetjes uit Stuttgart, waar het gezinnetje IARL op vakantie is
Tot volgende week (zometeen lekker lang badderen en dan eten)

Hoi Soemp.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Bijgelezen, zo'n beetje. Hoi allemaal!

Makkie voor jou toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef Etcetera het volgende:
As maandag om half 11 ga ik voor de bijl mensen. Examengesprek.

Soempiequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Bijgelezen, zo'n beetje. Hoi allemaal!

Ik hou er niet van om op mijn krent te gaan zitten als ik ergens in het buitenland ben of om in je nest te blijven liggen, dat kan ik thuis ook wel. Dus dan worden het automatisch lange dagen met veel activiteiten...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt goed MM
Jullie hebben aardig je best gedaan voor een weekendje.
Voor mij is het ook alweer een jaartje of 8 terug dat ik er geweest ben.

Broodje aap met filet americain...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
heb vandaag toch weer een mooi broodjeaapverhaal gehoord.![]()
De vriend van een vriedin van een klasgenoot ofzohad zin in sex en zn vriendin wou hem wel pijpen maar dan moest er wel een smaakje aan zitten en omdat je van slagroom dik word gingen ze in de koelkast kijken en daar stond filet americain dus hadden ze er dat op gesmeerd. en na het pijpen hadden zo nog gewone sex. Dus alles was fijn en wel tot ze een paar dagen later maden in haad ondergoed vond.

Check, zal straks thuis even kijken...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
@ MM; Foto's http://www.loodsboot.eu/foto's_sail.htm

quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef MadMaster het volgende:
En die griet kan er dus niks van als ze niet eens alles er afgekloven heeft...

nou er over posten op een openbaar forum is al geen goed ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Iemand tips hoe ik niet betrapt kan worden? parafraseren

Flink aan de bak zou voor mij minstens 3 maand werk betekenen. Echt waar, het is niet dat ik het niet geprobeerd heb namelijk maar mijn scriptingskennis gaat tot een bepaald niveau en echt niet verder. Ik heb de eerste 2 opdrachten zelf kunnen doen - met pijn en moeite - maar nu is het voor mij gewoonweg te moeilijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
ik zou zeggen gewoon flink aan de bak en maken die opdracht.

Je liet het toch doen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Iemand tips hoe ik niet betrapt kan worden? Het is een scriptingsopdracht, dus ik kan moeilijk dingen gaan parafraseren

Nadat ik erover geinformeerd had bleek dat hij het momenteel te druk heeftquote:

Nee, ik ga er morgen mee beginnen. Volgens mij is het niet eens voor een cijfer namelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wordt het nu nachtwerk?
Voordeel is wel dat je je er in Duitsland geen zorgen over hebt hoeven maken

Lekker dan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nadat ik erover geinformeerd had bleek dat hij het momenteel te druk heeftEn blijkbaar had hij dat niet even wat eerder kunnen melden

Ik heb les gehad, maar snapte er toen al de ballen vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker dan.![]()
Krijg je er geen les in trouwens? Moet je het allemaal zelf uitvogelen?

quote:

MM, dat klinkt als een heerlijk weekendje... De Virgin Megastore zijn wij destijds ook nog in geweest, wij vonden het geloof ik tegenvallen.quote:

Nog steedsquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Cie: wat voor taal is het? Actionscript weer?

Ahquote:

quote:Vrouw mishandeld na ruzie om A-Team
TILBURG - Een 73-jarige Tilburger heeft zijn vriendin (82) mishandeld omdat hij van haar niet naar The A-Team mocht kijken.
Agenten trokken na een melding naar het huis van het Tilburgse stel.
Ze troffen het paar op straat aan. De wang van de Brabantse zat onder het bloed. De man gaf daarop toe dat hij zijn partner had geslagen.
De agenten namen het stel mee naar het bureau waar bleek dat de twee, niet voor de eerste keer, ruzie hadden gehad om de tv-serie The A-Team. De man wil dat graag zien, zijn vriendin per se niet. Vervolgens had de serieliefhebber, die een paar biertjes ophad, de vrouw tweemaal geslagen. Na een gesprek vertrokken ze samen naar huis.

Dat dus...quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou het niet weten aangezien ik nooit rode wijn drink

quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij het kijken komt er dus meer bloed aan te pas, dan in de serie zelf...

Hm, jammer. Dan is het hopen dat LB weer eens langs komt waaienquote:

LB is op vakantie... dus nog eventjes geduld....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm, jammer. Dan is het hopen dat LB weer eens langs komt waaien

Wat was er mis met de Virgin Megastore dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MM, dat klinkt als een heerlijk weekendje... De Virgin Megastore zijn wij destijds ook nog in geweest, wij vonden het geloof ik tegenvallen.![]()

Lijkt me erg bijzonder en interessant... volgens mij speelde Huub vanavond al een liedje in DWDD. Klonk erg mooiquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Een vriend heeft op verzoek afgelopen zaterdag, toen wij in de trein zaten, kaarten geregeld voor Solomon Burke & De Dijk in Paradiso op 12 oktober. Wordt een uniek concert met De Dijk-songs in het Engels vertolkt door big Solomon...

Ik geloof dat ik er meer van had verwacht... maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer. Hij was wel erg groot, dat wel weer. De cd's waren daar ook niet erg goedkoop.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was er mis met de Virgin Megastore dan?
Ze hebben er werkelijk alles...

Virgin is ook niet goedkoop, wel heel erg uitgebreid. Als je iets speciaals zoekt, hebben ze het er meestal wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er meer van had verwacht... maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer. Hij was wel erg groot, dat wel weer. De cd's waren daar ook niet erg goedkoop.
Ow ik vond de Disneystore helemaal

We gaan ons best doen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lijkt me erg bijzonder en interessant... volgens mij speelde Huub vanavond al een liedje in DWDD. Klonk erg mooiAls je die avond je ding weer doet, hou ik me aanbevolen..

We waren er niet om iets speciaals te kopen, meer om even rond te kijken...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Virgin is ook niet goedkoop, wel heel erg uitgebreid. Als je iets speciaals zoekt, hebben ze het er meestal wel.
De vlakbij op de hoek gelegen Disneystore vonden wij dus weer helemaal ruk, ik ben er 2 minuten binnen geweest...![]()

quote:

Het waren voornamelijk knuffelbeesten en prinsessenjurkjes, niet iets waar ik warm van word...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We waren er niet om iets speciaals te kopen, meer om even rond te kijken...
Twan was toen nog geen 3 jaar en ze hadden allemaal leuke dingen voor hem... misschien is dat toch wat anders. Ik vond de Disneystore in Londen trouwens wel mooier...

Nee dat kan ik me voorstellen, daar word zelfs ik niet warm van. Toen wij er waren, hadden ze heel veel leuke dingen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk knuffelbeesten en prinsessenjurkjes, niet iets waar ik warm van word...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |