abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86411291
Ja,, de machine doet het.

Weet je zeker dat je deze koffie wilt?

Het is dat er niets anders te kijrgen is anders zou ik het laten staan :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:32:24 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86411347
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:27 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik haat slenteren.
Ik ook, maar hard rennend door Parijs crossen leek me ook geen succes...

Goedemorgen weer, zit nu thuis achter de koffie, terwijl ik al op pad had moeten zijn. Stuur zo wel een vertragingsbericht naar het werk... :O
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:57:08 #78
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86411721
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:

[..]

De groep is wel leuk, veel variatie: mensen van 19 tot en met 61 jaar oud. Dat ze zo moeilijk deden over mijn kraambezoek is alleen wel minpunten voor de cursus :X Heb nu dus ook geen zin in morgen, dan hebben we 'Communicatie / oefening non-verbale communicatie' en 'Do's en dont's tijdens een sollicitatiegesprek'.

Als er ķets is wat ik wel heb geleerd de laatste jaren is het het eerste deel, maar goed, ik zal wel zien he :P

Wat een scheeeetje is m'n neefje O+ En janken dattie kan _O-
[..]

Ook niet :+
Succes vandaag dan maar!!

Goedemorgen :W :W

MM, hoe was het in Parijs?
Make love, not war ☮
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:24:55 #79
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_86412191
Goeiemorgen :W.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 10:27:55 #80
39237 crew  H_T
2733
pi_86413471
@Etsie: moet jij ook van die onzinnige dingen doen om vrije studiepunten te verzamelen?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_86413578
koprollen en kleurplaten voltekenen?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 10:34:50 #82
39237 crew  H_T
2733
pi_86413657
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koprollen en kleurplaten voltekenen?
Nee was dat maar waar. Om een of andere reden heeft mijn school een studieprogramma bedacht dat niet voldoende studiepunten is, waardoor je er een paar zelf moet verzamelen. Dan moet je gaan enquźteren, helpen op open dag, dat soort dingen. Zolang het je maar slecht uit komt is het voldoende krijg ik het idee
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_86413782
En men vraagt zich in de politiek nog steeds af waarom het niveau van het onderwijs in Nederland steeds verder daalt? Zou het er mee te maken hebben dat men probeert een onderwijsinstelling te runnen als een commercieel bedrijf? Met zo min mogelijk middelen een zo hoog mogelijke output proberen te genereren.

Klinkt idd vrij onzinnig HT. Kan je hierover geen klacht indienen?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 10:39:59 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_86413784
Oh ja, voordat iets meetelt moet je van te voren een aanvraagformulier invullen en indienen. Na goedkeuring mag je er mee bezig, om uiteindelijk weer een evaluatie in te moeten vullen waarbij je je leerdoelen ( :r ) en zo nog even nagaat. Nu heb ik volgens mij in de loop der jaren voldoende gedaan waarmee je studiepunten binnen zou kunnen halen, maar omdat ik ze niet van te voren heb aangevraagd komen die mogelijk niet in aanmerking.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 10:42:04 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_86413851
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En men vraagt zich in de politiek nog steeds af waarom het niveau van het onderwijs in Nederland steeds verder daalt? Zou het er mee te maken hebben dat men probeert een onderwijsinstelling te runnen als een commercieel bedrijf? Met zo min mogelijk middelen een zo hoog mogelijke output proberen te genereren.

Klinkt idd vrij onzinnig HT. Kan je hierover geen klacht indienen?
Nope, verplicht onderdeel waar ze me vooraf over hebben geļnformeerd. Ik moet de komende tijd dus opdrachten gaan doen waar ik geen zin in heb en waar ik ook niets van ga leren, zodat mijn school en het bijbehorende onderzoeksinstituut gebruik kunnen maken van goedkope arbeidskrachten.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 10:56:09 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_86414199
Binnenkort dus nog maar eens goed de regels doornemen en redenen verzinnen waarom al gedane werkzaamheden er toch wel onder vallen :s)
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 11:02:03 #87
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86414335
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie: moet jij ook van die onzinnige dingen doen om vrije studiepunten te verzamelen?
Nope, alhoewel ze dat later wel hebben ingevoerd geloof ik :) Succes ermee, want het klinkt inderdaad als iets dat volledig useless is voor jezelf, teveel tijd zal vreten van de mensen die die zooi moeten beoordelen en mooi uitkomt voor de school :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 14:37:01 #88
39237 crew  H_T
2733
pi_86421687
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nope, alhoewel ze dat later wel hebben ingevoerd geloof ik :) Succes ermee, want het klinkt inderdaad als iets dat volledig useless is voor jezelf, teveel tijd zal vreten van de mensen die die zooi moeten beoordelen en mooi uitkomt voor de school :')
De opdracht die ik nu heb is enquźtes afnemen in Overijssel op donderdag (echte plaatsnaam maar even niet vermeld, gewoon voor het geval dat :P). Nu heb ik weekend OV, maar als ik met de auto ga krijg ik reiskosten vergoed :). Dat wordt dus lekker met mijn eigen wagen gaan :P. En uiteraard kijken of de reistijd mee telt voor het aantal bestede uren, dat scheelt dan ook weer.

Overigens ben ik ook niet echt tevreden over degene die het organiseert. Vorige week een mail gestuurd, of ik maandag kon langskomen voor een gesprek. Prima, geweest, zo klaar. Nu heb ik haar vandaag al vier keer aan de telefoon gehad: eerst om te vragen of ik donderdag en vrijdag kon (nee, alleen donderdag). Vervolgens dat ze iemand had gevonden voor vrijdag, dus dat het door kon gaan en of ik morgenochtend langs kon komen voor een bespreking. Daarna weer dat donderdag eigenlijk niet goed uitkwam bij de opdrachtgever, dus of ik op dinsdag zou kunnen (nee). Daarna weer dat donderdag toch wel kon en of ik dan morgenochtend nog even langs kon komen voor een bespreking. Lekker geregeld voor zoiets overbodigs he? :')
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 14:41:49 #89
39237 crew  H_T
2733
pi_86421860
Die vier telefoongesprekken helpen ook niet mee voor een positief gevoel over vandaag. Het originele plan: wakker worden, douchen, ontbijten, pakje ophalen bij DHL (in fucking Drachten), schoolbibliotheek bezoeken om flink wat tekst te lezen, misschien nog aan een werkstuk bezig en daarna lekker voor mezelf.

Nu ben ik langer thuis gebleven om te wachten op telefoontjes (want autorijdend kan ik niet opnemen), DHL zit op een godsonmogelijk terrein ergens, ik moest wachten bij DHL en later weer vet lang in de supermarkt waar een vrouw met een leip accent ruzie zat te maken of de kauwgom wel of niet in de aanbieding was en dat soort dingen. Nu is het 14:30 en ben ik net bezig met de lunch (en wat gefrustreerd over alles), terwijl ik volgens mijn originele planning nu zou zitten te lezen om morgen en donderdag goed bezig te gaan met een verslag. Dat lezen vandaag gaat niet meer door, donderdag is nu volgepland met zinloos enquźteren in Overijssel. Ik verlies dus tijd op allerlei verschillende manieren :(
Ik ben de kleur MAGENTA
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:52:32 #90
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86422256
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

MM, hoe was het in Parijs?
Parijs was super, heerlijk weer (op een heel klein buitje zondagochtend na) en ik heb dus letterlijk de blaren op mijn voeten gelopen.

Zaterdag via de Sacre Coeur, Montmartre door de stad gezworven tot aan St. Germain des Pres en daar gegeten in dezelfde omgeving als 21 jaar geleden. Afzakkertje gedaan in een paar kroegen daar en daarna weer met de metro richting hotel in Montmartre.

Zondag een antiekmarkt net buiten de Periferique bezochte en daaromheen was een soort van zwarte markt met heel veel Afrikanen die met van alles nog wat te koop stonden. Heel veel nepspullen, maar heb daar nog wel wat R4DS-kaarten in weten te slaan voor heel weinig. Hier zijn die inmiddels verboden...
Grappig waren de illegale handelaren (kennelijk mag je wel namaak verkopen daar als je maar een vergunning hebt en heb je die niet dan mag je niks verkopen of zo...). Als er ook maar een agent in de buurt kwam, vlogen de illegalen alle kanten op met hun troep, waarbij ze zowat hun nek braken over elkaar. Dat kat en muis-spelletje herhaalde zich meerdere keren, de politie had er kennelijk wel lol in om steeds op een andere plek op te duiken en de boel op de vlucht te krijgen.

Bijna nog een oude, zeldzame analoge synthesizer gekocht op de rommel-/antiekmarkt, maar zag het niet zitten om dat ding mee terug te slepen. Heb er wel even op gespeeld, het beestje was nog volledig functioneel en met pijn in m'n hart heb ik hem achter moeten laten... :')

's Middags de Joodse wijk ingetrokken en toen trok de zool van mijn rechtervoet het dus niet meer. Het leek of mijn voet in de fik stond. Blarenpleisters gekocht en daarna ging het wel weer, zodat we de trip af konden ronden.
Bij Centre Pompidou allerlei straatoptredens bekeken en daarna gegeten in en visrestaurant met fantastische Fruit de Mer... ^O^

Gisteren tickets gekocht voor een bustour door de stad in Engelse dubbeldekkers vanwege mijn voet en die bracht ons keurig van de ene naar de andere locatie. Champs Elysees nog op en afgelopen, Virgin Megastore bezocht, Eifeltoren ook even aangedaan (was er ooit wel eens langsgereden, maar had hem eigenlijk nog nooit van dichtbij bekeken). 's Middags op het terras gehangen bij de Notre Dame , daarna de koffers opgehaald in het hotel en toen met de HSL (supersnel en comfortabel!!) weer terug naar Amsterdam.

Moet toegeven dat Parijs wel veranderd is qua attitude en mentaliteit van de mensen. Ben er nu zelfs 3 keer in het Nederlands aangesproken en Engels is meer geaccepteerd en wordt ook meer/beter gesproken. Andere generatie denk ik, 21 jaar geleden had je te doen met mensen die nog onder Napoleon gediend hadden of zo, nu is het veel internationaler en minder chauvinistisch... ^O^
pi_86425004
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:

-heel verhaal-
Die mentaliteit was precies de reden dat ik na één bezoek aan Parijs er nooit meer ben geweest.

Misschien toch maar weer eens doen. :Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86425514
:W alive :P

Groetjes uit Stuttgart, waar het gezinnetje IARL op vakantie is :)

Tot volgende week (zometeen lekker lang badderen en dan eten) :P
pi_86425587
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:10 schreef iamredleader het volgende:
:W alive :P

Groetjes uit Stuttgart, waar het gezinnetje IARL op vakantie is :)

Tot volgende week (zometeen lekker lang badderen en dan eten) :P
Ah, daar hang je uit! Er was al een MIA warning afgegeven.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86425804
Bijgelezen, zo'n beetje. Hoi allemaal! :W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 16:22:34 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86426125
As maandag om half 11 ga ik voor de bijl mensen. Examengesprek.
With four other people
And aliens
pi_86426239
H
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Hoi Soemp. :W
pi_86426258
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef Etcetera het volgende:
As maandag om half 11 ga ik voor de bijl mensen. Examengesprek.
Makkie voor jou toch?
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 16:26:14 #98
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86426292
Dat zal ik je maandagmiddag ofzo kunnen zeggen :%
With four other people
And aliens
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:31:07 #99
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_86426551
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Soempie *O*.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_86428015
Klinkt goed MM
Jullie hebben aardig je best gedaan voor een weekendje.
Voor mij is het ook alweer een jaartje of 8 terug dat ik er geweest ben.
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:04:49 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86428201
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt goed MM
Jullie hebben aardig je best gedaan voor een weekendje.
Voor mij is het ook alweer een jaartje of 8 terug dat ik er geweest ben.
Ik hou er niet van om op mijn krent te gaan zitten als ik ergens in het buitenland ben of om in je nest te blijven liggen, dat kan ik thuis ook wel. Dus dan worden het automatisch lange dagen met veel activiteiten...
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:18:23 #102
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_86428751
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:18:37 #104
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_86428763
heb vandaag toch weer een mooi broodjeaapverhaal gehoord. _O_

De vriend van een vriedin van een klasgenoot ofzo :') had zin in sex en zn vriendin wou hem wel pijpen maar dan moest er wel een smaakje aan zitten en omdat je van slagroom dik word gingen ze in de koelkast kijken en daar stond filet americain dus hadden ze er dat op gesmeerd. en na het pijpen hadden zo nog gewone sex. Dus alles was fijn en wel tot ze een paar dagen later maden in haad ondergoed vond.
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:34:30 #105
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86429362
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
heb vandaag toch weer een mooi broodjeaapverhaal gehoord. _O_

De vriend van een vriedin van een klasgenoot ofzo :') had zin in sex en zn vriendin wou hem wel pijpen maar dan moest er wel een smaakje aan zitten en omdat je van slagroom dik word gingen ze in de koelkast kijken en daar stond filet americain dus hadden ze er dat op gesmeerd. en na het pijpen hadden zo nog gewone sex. Dus alles was fijn en wel tot ze een paar dagen later maden in haad ondergoed vond.
Broodje aap met filet americain... :P

En die griet kan er dus niks van als ze niet eens alles er afgekloven heeft... :N
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:35:37 #106
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86429497
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef MadMaster het volgende:

En die griet kan er dus niks van als ze niet eens alles er afgekloven heeft... :N
_O-
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:40:02 #108
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_86429590
http://www.geenstijl.nl/m(...)iet_gaarne_meer.html

Als je dit soort dingen leest zou je bijna Wilders gaan stemmen :')
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 17:44:57 #109
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86429776
Iemand tips hoe ik niet betrapt kan worden? Het is een scriptingsopdracht, dus ik kan moeilijk dingen gaan parafraseren :')
With four other people
And aliens
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:45:54 #110
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_86429817
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:

Iemand tips hoe ik niet betrapt kan worden? parafraseren :')
nou er over posten op een openbaar forum is al geen goed idee :P
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 17:46:21 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86429841
Ik haal het wel weer weg :+
With four other people
And aliens
pi_86429872
WTF @broodjefilet-verhaal :')
pi_86429889
En ik wilde het net roepen, was Yuri me voor :P
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:49:27 #114
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 17:50:08 #115
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86429970
Ik wil ook helemaal niet die weg volgen trouwens, hell, zelfs iemand anders vragen vond ik al kak. Maar het móét af en ik kįn het niet. Ik mis een gen daarvoor denk ik :') zou nog liever wiskunde doen en dįt wil iets zeggen _O-
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 17:52:26 #116
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86430065
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
ik zou zeggen gewoon flink aan de bak en maken die opdracht.
Flink aan de bak zou voor mij minstens 3 maand werk betekenen. Echt waar, het is niet dat ik het niet geprobeerd heb namelijk maar mijn scriptingskennis gaat tot een bepaald niveau en echt niet verder. Ik heb de eerste 2 opdrachten zelf kunnen doen - met pijn en moeite - maar nu is het voor mij gewoonweg te moeilijk.
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 18:10:58 #117
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86430772
En het is ook niet zo dat ik het nu gewoon ga inleveren hoor ;)
With four other people
And aliens
pi_86434651
Hmz, ik moet morgen een verslag inleveren. Handig van me om nu pas in de planning te kijken. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_86434673
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:

Iemand tips hoe ik niet betrapt kan worden? Het is een scriptingsopdracht, dus ik kan moeilijk dingen gaan parafraseren :')
Je liet het toch doen? :+
pi_86434688
wordt het nu nachtwerk?

Voordeel is wel dat je je er in Duitsland geen zorgen over hebt hoeven maken ;)
pi_86434699
Het studiejaar is weer begonnen mensen. w/
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 19:45:07 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86434729
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je liet het toch doen? :+
Nadat ik erover geinformeerd had bleek dat hij het momenteel te druk heeft :% En blijkbaar had hij dat niet even wat eerder kunnen melden 8)7
With four other people
And aliens
pi_86434819
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wordt het nu nachtwerk?

Voordeel is wel dat je je er in Duitsland geen zorgen over hebt hoeven maken ;)
Nee, ik ga er morgen mee beginnen. Volgens mij is het niet eens voor een cijfer namelijk. :@ En ik tik snel.

Dat is wel zo, anders had ik me druk lopen maken tijdens de vakantie. :D
pi_86434869
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:45 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nadat ik erover geinformeerd had bleek dat hij het momenteel te druk heeft :% En blijkbaar had hij dat niet even wat eerder kunnen melden 8)7
Lekker dan. :{

Krijg je er geen les in trouwens? Moet je het allemaal zelf uitvogelen?
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 19:50:58 #125
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86434973
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

Lekker dan. :{

Krijg je er geen les in trouwens? Moet je het allemaal zelf uitvogelen?
Ik heb les gehad, maar snapte er toen al de ballen van :P En van uitstel komt dus dit he :')
With four other people
And aliens
pi_86435317
Miss Uitstel. :+
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 19:59:39 #127
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86435379
Procastinator :P
With four other people
And aliens
pi_86435642
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
Procastinator :P
:o
Etcie is een kloon van Soempie

Of is het nou net andersom :?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 20:15:26 #129
39237 crew  H_T
2733
pi_86436211
@Cie: wat voor taal is het? Actionscript weer?
Ik ben de kleur MAGENTA
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:25:01 #130
114177 Diaan73
pi_86436701
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]

verslag weekendje Parijs
MM, dat klinkt als een heerlijk weekendje... De Virgin Megastore zijn wij destijds ook nog in geweest, wij vonden het geloof ik tegenvallen. :@

Soemp, succes maandagmorgen!!

was erg druk op mn werk vandaag, dus niet echt eerder kunnen reageren..
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 20:34:17 #131
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86437123
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Cie: wat voor taal is het? Actionscript weer?
Nog steeds :+
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 20:38:29 #132
39237 crew  H_T
2733
pi_86437326
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:34 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nog steeds :+
Ah :P Ik weet er nog steeds maar weinig vanaf
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 20:39:38 #133
39237 crew  H_T
2733
pi_86437378
Vraagje aan de dames hier: is (rode) wijn + chocola een beetje degelijke/veelvoorkomende combinatie om te nuttigen?
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2010 @ 20:41:35 #134
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86437472
Ik zou het niet weten aangezien ik nooit rode wijn drink :P
With four other people
And aliens
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:44:45 #135
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_86437619
quote:
Vrouw mishandeld na ruzie om A-Team
TILBURG - Een 73-jarige Tilburger heeft zijn vriendin (82) mishandeld omdat hij van haar niet naar The A-Team mocht kijken.

Agenten trokken na een melding naar het huis van het Tilburgse stel.

Ze troffen het paar op straat aan. De wang van de Brabantse zat onder het bloed. De man gaf daarop toe dat hij zijn partner had geslagen.

De agenten namen het stel mee naar het bureau waar bleek dat de twee, niet voor de eerste keer, ruzie hadden gehad om de tv-serie The A-Team. De man wil dat graag zien, zijn vriendin per se niet. Vervolgens had de serieliefhebber, die een paar biertjes ophad, de vrouw tweemaal geslagen. Na een gesprek vertrokken ze samen naar huis.
_O-

bij het kijken komt er dus meer bloed aan te pas, dan in de serie zelf...
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:54:34 #136
114177 Diaan73
pi_86438066
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou het niet weten aangezien ik nooit rode wijn drink :P
Dat dus...
Make love, not war ☮
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:54:44 #137
114177 Diaan73
pi_86438075
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

_O-

bij het kijken komt er dus meer bloed aan te pas, dan in de serie zelf...
:D
Make love, not war ☮
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 20:58:53 #138
39237 crew  H_T
2733
pi_86438301
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat dus...
Hm, jammer. Dan is het hopen dat LB weer eens langs komt waaien
Ik ben de kleur MAGENTA
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:08:12 #139
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86438866
*O* Een vriend heeft op verzoek afgelopen zaterdag, toen wij in de trein zaten, kaarten geregeld voor Solomon Burke & De Dijk in Paradiso op 12 oktober. Wordt een uniek concert met De Dijk-songs in het Engels vertolkt door big Solomon... *O*
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:08:38 #140
114177 Diaan73
pi_86438891
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hm, jammer. Dan is het hopen dat LB weer eens langs komt waaien
LB is op vakantie... dus nog eventjes geduld....
Make love, not war ☮
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:09:05 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86438911
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

MM, dat klinkt als een heerlijk weekendje... De Virgin Megastore zijn wij destijds ook nog in geweest, wij vonden het geloof ik tegenvallen. :@
Wat was er mis met de Virgin Megastore dan?
Ze hebben er werkelijk alles...
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:09:57 #142
114177 Diaan73
pi_86438954
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:08 schreef MadMaster het volgende:
*O* Een vriend heeft op verzoek afgelopen zaterdag, toen wij in de trein zaten, kaarten geregeld voor Solomon Burke & De Dijk in Paradiso op 12 oktober. Wordt een uniek concert met De Dijk-songs in het Engels vertolkt door big Solomon... *O*
Lijkt me erg bijzonder en interessant... volgens mij speelde Huub vanavond al een liedje in DWDD. Klonk erg mooi O+ Als je die avond je ding weer doet, hou ik me aanbevolen.. :D
Make love, not war ☮
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:12:26 #143
114177 Diaan73
pi_86439088
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wat was er mis met de Virgin Megastore dan?
Ze hebben er werkelijk alles...
Ik geloof dat ik er meer van had verwacht... maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer. Hij was wel erg groot, dat wel weer. De cd's waren daar ook niet erg goedkoop.

Ow ik vond de Disneystore helemaal O+
Make love, not war ☮
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:16:40 #144
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86439412
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik er meer van had verwacht... maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer. Hij was wel erg groot, dat wel weer. De cd's waren daar ook niet erg goedkoop.

Ow ik vond de Disneystore helemaal O+
Virgin is ook niet goedkoop, wel heel erg uitgebreid. Als je iets speciaals zoekt, hebben ze het er meestal wel.
De vlakbij op de hoek gelegen Disneystore vonden wij dus weer helemaal ruk, ik ben er 2 minuten binnen geweest... _O-
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:17:38 #145
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86439474
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Lijkt me erg bijzonder en interessant... volgens mij speelde Huub vanavond al een liedje in DWDD. Klonk erg mooi O+ Als je die avond je ding weer doet, hou ik me aanbevolen.. :D
We gaan ons best doen... ;)

dinsdag 14 september 2010 @ 21:19:29 #146
114177 Diaan73
pi_86439572
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Virgin is ook niet goedkoop, wel heel erg uitgebreid. Als je iets speciaals zoekt, hebben ze het er meestal wel.
De vlakbij op de hoek gelegen Disneystore vonden wij dus weer helemaal ruk, ik ben er 2 minuten binnen geweest... _O-
We waren er niet om iets speciaals te kopen, meer om even rond te kijken...
Twan was toen nog geen 3 jaar en ze hadden allemaal leuke dingen voor hem... misschien is dat toch wat anders. Ik vond de Disneystore in Londen trouwens wel mooier...
Make love, not war ☮
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:19:49 #147
114177 Diaan73
pi_86439591
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]

We gaan ons best doen... ;)

^O^ *O* dan komt het vast goed!! :Y
Make love, not war ☮
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:21:12 #148
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86439654
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:19 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

We waren er niet om iets speciaals te kopen, meer om even rond te kijken...
Twan was toen nog geen 3 jaar en ze hadden allemaal leuke dingen voor hem... misschien is dat toch wat anders. Ik vond de Disneystore in Londen trouwens wel mooier...
Het waren voornamelijk knuffelbeesten en prinsessenjurkjes, niet iets waar ik warm van word... :D
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:23:34 #149
114177 Diaan73
pi_86439758
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Het waren voornamelijk knuffelbeesten en prinsessenjurkjes, niet iets waar ik warm van word... :D
Nee dat kan ik me voorstellen, daar word zelfs ik niet warm van. Toen wij er waren, hadden ze heel veel leuke dingen...
Make love, not war ☮
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 september 2010 @ 21:28:26 #150
39237 crew  H_T
2733
pi_86440045
Nu het toch over reizen gaat: is Wenen een beetje leuke plek om heen te gaan?
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')