Hij wil ook graag een vriendinquote:Op maandag 13 september 2010 01:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als ie dat vraagt dan wil die het waarschijnlijk ook.
Het is immers een man![]()
Nee, geen leuke meiden in mijn straat, geen vrijgezelle of geschikte vriendinnen, geen vrijgezelle kennissen die me zo te binnen schieten en heb geen collega'squote:Je hebt toch wel een vrijgezelle nicht?buuv?vriendin?kennis?collega?
Ik denk appel (appčl)quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, thuis kregen we een blaadje van de Rabobank met een puzzel erin. Iemand zin om te helpenWe weten het antwoord bij het schilderij niet.
[ afbeelding ]
Laarzen van fucking 80 euroquote:Op maandag 13 september 2010 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat kan je winnen, een hypotheek op een huis naar keuze?
Wat is dat alles bij het bushokje dan? Want die snap ik nietquote:
Fuck! Dat is wel HEEL obscuurquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck! Dat is wel HEEL obscuur
quote:
Graag gedaan mama Ceteraquote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Je hebt in elk geval mijn moeder blij gemaakt, want die zat me zonet alweer lastig te vallen over dat schilderij
Een noot en een olijf en ik heb mijn twee stuks fruit weer gehad vandaag blijkbaar.quote:Op maandag 13 september 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind "noot" trouwens een beetje raar.
Het is een achtste noot maar je kunt toch niet zien dat het een bes is?quote:
Nee, maar bes is volgens mij wel de enige muzieknoot die van toepassing kan zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een achtste noot maar je kunt toch niet zien dat het een bes is?
Daarom is het ook een puzzel.quote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar nu breng je mama Etcie weer aan het twijfelen over het juiste antwoord. Nu weet ze nog niet of ze de prijs kan winnen.
Inderdaad, erg vervelend. Alhoewel een bes *uiteindelijk* het betere antwoord is, is het niet erg logisch.quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Het is ook lastig in te schatten op welk niveau de puzzel zit. Die van Joep Meloen is enorm duidelijk, die appel is nog wel wat lastiger. Een noot is heel voor de hand liggend, een bes wat minder. Bovendien zou je die met wat kennis van de muziek eerder aangeven door een noot met een mol (♭) ervoor of iets dergelijks. Kortom, nu moet je gaan denken wat de samenstellers bedoelden, altijd vervelend
Nee, en een bes is ook niet altijd een noot.quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is een noot per definitie een bes?
Nee hoor, je hebt C · C # / D♭ · D · D # / E♭ · E · F · F # / G♭ · G · G # / A♭ · A · A # / B♭ · Bquote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is een noot per definitie een bes?
quote:Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand trouwens interesse in de links naar enorm veel online boeken over WW1? (wapens, veldslagen, eenheden etc.) Ik heb vanmiddag denk ik voor 3 jaar lees plezier zitten downloaden.
Sorry, ik lees momenteel fantasyquote:Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand trouwens interesse in de links naar enorm veel online boeken over WW1? (wapens, veldslagen, eenheden etc.) Ik heb vanmiddag denk ik voor 3 jaar lees plezier zitten downloaden.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zo rustig hier de laatste tijd
Sorry, druk met werkquote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zo rustig hier de laatste tijd
quote:Op maandag 13 september 2010 17:43 schreef Etcetera het volgende:
net even met de kersverse papa gebeld en we gaan vanavond nog even langs
De groep is wel leuk, veel variatie: mensen van 19 tot en met 61 jaar oud. Dat ze zo moeilijk deden over mijn kraambezoek is alleen wel minpunten voor de cursusquote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
nog eerder dus.
Hoe ging de cursus vanmiddag??
Ik heb het trouwens ook erg druk op het werk. Moest vanmiddag ook even wat herstelwerk verrichten...
Ow, LB is op vakantie.
Ook nietquote:
..wat erg lastig is in een opera.quote:Op maandag 13 september 2010 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klingon opera?
Ik vond Startrek best een aardige serie, maar ik zie alweer dat sommige mensen gewoon geen maat kunnen houden
Dat is geen meisje meer, die is minstens 75quote:Op maandag 13 september 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy is een klein beetje verliefd op het meisje van de renault twingo reclame
Ik vroeg me al af of iemand hem nog ging inkoppenquote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen meisje meer, die is minstens 75
Ik haat slenteren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, daar zijn we weer...
En dan nu douchen en naar bed, ben gesloopt na 3 dagen slenteren...
Daar kun je natuurlijk donder op zeggen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of iemand hem nog ging inkoppen
Gokje: Milton Keynes?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kun je natuurlijk donder op zeggen.
Ohja, de groeten vanuit Engeland
Ik hoop het voor je. Ik ga maar even voor bakkie #3quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja dat.
Eens kijken of de koffiemachine op m'n werk al aan staat.
Ik ook, maar hard rennend door Parijs crossen leek me ook geen succes...quote:
Succes vandaag dan maar!!quote:Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De groep is wel leuk, veel variatie: mensen van 19 tot en met 61 jaar oud. Dat ze zo moeilijk deden over mijn kraambezoek is alleen wel minpunten voor de cursusHeb nu dus ook geen zin in morgen, dan hebben we 'Communicatie / oefening non-verbale communicatie' en 'Do's en dont's tijdens een sollicitatiegesprek'.
Als er ķets is wat ik wel heb geleerd de laatste jaren is het het eerste deel, maar goed, ik zal wel zien he
Wat een scheeeetje is m'n neefjeEn janken dattie kan
![]()
[..]
Ook niet
Nee was dat maar waar. Om een of andere reden heeft mijn school een studieprogramma bedacht dat niet voldoende studiepunten is, waardoor je er een paar zelf moet verzamelen. Dan moet je gaan enquźteren, helpen op open dag, dat soort dingen. Zolang het je maar slecht uit komt is het voldoende krijg ik het ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koprollen en kleurplaten voltekenen?
Nope, verplicht onderdeel waar ze me vooraf over hebben geļnformeerd. Ik moet de komende tijd dus opdrachten gaan doen waar ik geen zin in heb en waar ik ook niets van ga leren, zodat mijn school en het bijbehorende onderzoeksinstituut gebruik kunnen maken van goedkope arbeidskrachten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En men vraagt zich in de politiek nog steeds af waarom het niveau van het onderwijs in Nederland steeds verder daalt? Zou het er mee te maken hebben dat men probeert een onderwijsinstelling te runnen als een commercieel bedrijf? Met zo min mogelijk middelen een zo hoog mogelijke output proberen te genereren.
Klinkt idd vrij onzinnig HT. Kan je hierover geen klacht indienen?
Nope, alhoewel ze dat later wel hebben ingevoerd geloof ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie: moet jij ook van die onzinnige dingen doen om vrije studiepunten te verzamelen?
De opdracht die ik nu heb is enquźtes afnemen in Overijssel op donderdag (echte plaatsnaam maar even niet vermeld, gewoon voor het geval datquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope, alhoewel ze dat later wel hebben ingevoerd geloof ikSucces ermee, want het klinkt inderdaad als iets dat volledig useless is voor jezelf, teveel tijd zal vreten van de mensen die die zooi moeten beoordelen en mooi uitkomt voor de school
Parijs was super, heerlijk weer (op een heel klein buitje zondagochtend na) en ik heb dus letterlijk de blaren op mijn voeten gelopen.quote:
Die mentaliteit was precies de reden dat ik na één bezoek aan Parijs er nooit meer ben geweest.quote:
Ah, daar hang je uit! Er was al een MIA warning afgegeven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:10 schreef iamredleader het volgende:
alive
Groetjes uit Stuttgart, waar het gezinnetje IARL op vakantie is
Tot volgende week (zometeen lekker lang badderen en dan eten)
Hoi Soemp.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Bijgelezen, zo'n beetje. Hoi allemaal!
Makkie voor jou toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef Etcetera het volgende:
As maandag om half 11 ga ik voor de bijl mensen. Examengesprek.
Soempiequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Bijgelezen, zo'n beetje. Hoi allemaal!
Ik hou er niet van om op mijn krent te gaan zitten als ik ergens in het buitenland ben of om in je nest te blijven liggen, dat kan ik thuis ook wel. Dus dan worden het automatisch lange dagen met veel activiteiten...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt goed MM
Jullie hebben aardig je best gedaan voor een weekendje.
Voor mij is het ook alweer een jaartje of 8 terug dat ik er geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |