quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
AKP komt op 60% dankzij het landverraden en kontenlikken van Koerden.. moet je kijken al die gebieden waar koerden wonen 95% JA gestemd..quote:Op zondag 12 september 2010 17:53 schreef IHVK het volgende:
Haha westkust en zuidkust (meer westers georiënteerde gebieden) stemt tegen en de rest voor.
Ging dus gewoon om de regering
Typisch. En Antalya en Izmir natuurlijk tegen.quote:
Ja tuurlijk johquote:Op zondag 12 september 2010 17:55 schreef turnazz het volgende:
[..]
AKP komt op 60% dankzij het landverraden en kontenlikken van Koerden.. moet je kijken al die gebieden waar koerden wonen 95% JA gestemd..![]()
http://www.gazetevatan.com/root.asp
misselijkquote:Op zondag 12 september 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
Mag ik heel blond, dom en meisjes-achtig vragen wat voor stemming er is in Turkije?
flikker toch op naar een moskee man..quote:Op zondag 12 september 2010 18:03 schreef Burakius het volgende:
Tunceli stemt opzicht nee. Ik zeg niets...
30 Toen smeedden de ongelovigen tegen u plannen opdat zij u gevangen mochten nemen of doden of verbannen En zij maakten plannen en Allah maakte plannen en Allah is het best in staat plannen te verijdelen
LEKKER EVET LEKKER! Eindelijk gaan we van die klote anti-Islamisten verlost worden!
Tunceli: Alevieten stemmen tegen. Ook al zou de chp-leider zeggen dat hij alle Alevieten zou afmaken dan nog zouden ze op hem stemmen zo dom is dat volk.quote:Op zondag 12 september 2010 17:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Typisch. En Antalya en Izmir natuurlijk tegen.
Konya, het religieuze centrum van Turkije, 79 % voor.
iemand?quote:Op zondag 12 september 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
Mag ik heel blond, dom en meisjes-achtig vragen wat voor stemming er is in Turkije?
ja ok, maar wat is de vraagstelling (aangezien de keus ja of nee is)?quote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef IHVK het volgende:
Ik bespaar je het verhaal BrandX iedereen heeft namelijk een eigen versie
Moge er nu meer Moskee's komen in Turkiije!! Lekker voor je. De Islam wint! Allah is de beste der planners!quote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef turnazz het volgende:
[..]
flikker toch op naar een moskee man..je lijkt wel Samuel L Jackson uit Pulp Fiction met je citaten..
ja: meer democratiequote:Op zondag 12 september 2010 18:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar wat is de vraagstelling (aangezien de keus ja of nee is)?
Ja dus? Alevieten mogen dat denken , waarom kom jij ineens met verzen aanzetten..quote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tunceli: Alevieten stemmen tegen. Ook al zou de chp-leider zeggen dat hij alle Alevieten zou afmaken dan nog zouden ze op hem stemmen zo dom is dat volk.
moge ALLAH jou hersenen geven achterlijke idioot met je oogkleppen... scheer je baard en kom uit je grot, Osama wannabequote:Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef Burakius het volgende:
KOERDEN EN TURKEN VOOR THE WIN! JE ziet hoe KOERDEN wÉL met de Turken het eens zijn. HET ZIJN DE ANTI-ISLAMISTEN DIE NIET BIJ TURKIJE HOREN. LEKKER LEKKER. Wat mij betreft Izmir aan Griekenland geven.
Je moet je bakkes houden! Turkije wil Islam geen vuile oplichters die de Islam tegenwerken.quote:Op zondag 12 september 2010 18:00 schreef turnazz het volgende:
suraya bakarmisin sandiktan cikan sonuclara..
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/15761825.asp?gid=373
dit toont aan dat waar de achterlijke ongeschoolde analfabeten wonen allemaal JA hebben gestemd (inclusief alle Koerdensteden)
en waar de welgestelde goed opgeleide mensen wonen NEE hebben gestemd
Ja want er zijn niet genoegquote:Op zondag 12 september 2010 18:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
Moge er nu meer Moskee's komen in Turkiije!! Lekker voor je. De Islam wint! Allah is de beste der planners!
30 Toen smeedden de ongelovigen tegen u plannen opdat zij u gevangen mochten nemen of doden of verbannen En zij maakten plannen en Allah maakte plannen en Allah is het best in staat plannen te verijdelenquote:Op zondag 12 september 2010 18:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dus? Alevieten mogen dat denken , waarom kom jij ineens met verzen aanzetten..
Misschien hebben ze wel gelijk, Alevieten blijken achteraf wel eens vaal gelIjk te hebben
ah zo.quote:Op zondag 12 september 2010 18:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja: meer democratie
nee: meer macht aan anti-islamisten en anti-progressieve partijen en meer macht voor de rijken.
Nee want de Islamitische partijen zijn progressiever in Turkije. Zo is er nu eindelijk dialoog met Koerden etc. etc. etc.quote:Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah zo.
Ik neem alleen aan dat je tweede zin moet zijn:
nee: meer macht aan anti-islamisten en anti-progressieve partijen en meer macht voor de rijken.
weet je wie er ja hebben gestemd: allemaal ongeschoolde, naieve (je kan ze alles wijsmaken) analfabeten uit dorpen die zwart televisie kijken met 1 propagandazender van de regering.. en niet de hoogopgeleide welgestelde mensen...quote:Op zondag 12 september 2010 18:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moet je bakkes houden! Turkije wil Islam geen vuile oplichters die de Islam tegenwerken.
ga jij maar lekker met je vrouwtje in een astronautenpak op het strand liggen..quote:Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef Burakius het volgende:
STIK MEER LEKKER IN ENVY!!!! HET TURKSE VOLK IS HET MET MIJ EENS NIET MET DEGENE DIE NEE stemden! Dit is een grote stap voorwaarts in democratie en ontwikkeling van Turkije! Mogen de ketenen gespannen door de anti-Islamisten nu nog meer gaan loskomen! Die corrupte legerleiders gaan ook lekker afgevoerd worden. HEERLIJK. Een van de beste dagen in me leven.
Heel erg kort door de bocht lijkt het op; Atatürk (secularisme, leger superioriteit) vs Islam (want Erdogan)quote:Op zondag 12 september 2010 18:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar wat is de vraagstelling (aangezien de keus ja of nee is)?
Ik wist niet dat Burakius een vrouw heeft, zal vast zijn nichtje zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 18:10 schreef turnazz het volgende:
[..]
ga jij maar lekker met je vrouwtje in een astronautenpak op het strand liggen..
kan ook beiden..quote:Op zondag 12 september 2010 18:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Burakius een vrouw heeft, zal vast zijn nichtje zijn.
Ieder zo zijn of haar eigen interpretatie. Istanbul stemde zo'n 55% voor. Dat wil zeggen dat de meerderheid van Istanbul ongeschoold is?quote:Op zondag 12 september 2010 18:00 schreef turnazz het volgende:
suraya bakarmisin sandiktan cikan sonuclara..
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/15761825.asp?gid=373
dit toont aan dat waar de achterlijke ongeschoolde analfabeten wonen allemaal JA hebben gestemd (inclusief alle Koerdensteden)
en waar de welgestelde goed opgeleide mensen wonen NEE hebben gestemd
Istanbul is zo groot, weet je hoeveel gespuis daar woont.. het is niet alleen voetballers, en Fatih Ürek hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 18:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Ieder zo zijn of haar eigen interpretatie. Istanbul stemde zo'n 55% voor. Dat wil zeggen dat de meerderheid van Istanbul ongeschoold is?
Je zag wel duidelijk waar de nee-zeggers waren, namelijk in het westelijke kustgebied.
Istanbul zit vol immigranten uit ruraal Turkije.quote:Op zondag 12 september 2010 18:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Ieder zo zijn of haar eigen interpretatie. Istanbul stemde zo'n 55% voor. Dat wil zeggen dat de meerderheid van Istanbul ongeschoold is?
Je zag wel duidelijk waar de nee-zeggers waren, namelijk in het westelijke kustgebied.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:14 schreef turnazz het volgende:
[..]
Istanbul is zo groot, weet je hoeveel gespuis daar woont.. het is niet alleen voetballers, en Fatih Ürek hoor.
De meerderheidquote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Istanbul zit vol immigranten uit ruraal Turkije.
Waarom denk je dat de bevolking van Istanbul explosief is gegroeid afgelopen decennia?quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
De meerderheid
Jullie praten alsof het allemaal Somalische immigranten zijn
nee maar wel ongeschoold.. dogu da ekmek parasi bulamayan Istanbula geliyor..quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
De meerderheid
Jullie praten alsof het allemaal Somalische immigranten zijn
Naar mijn weten alleen binnen de Turkse grenzen, en de ambassade telt dan niet meequote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef Doler12 het volgende:
Mogen Turken die in het buitenland wonen trouwens ook stemmen?
Ja. Wel in Turkije. Maar er was een speciale regeling in de zomervakantie zodat de Turken uit Europa 'alvast' konden stemmen. In vliegvelden en bij grensposten.quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef Doler12 het volgende:
ik mocht stemmen op de luchthaven.. DIKKE VETTE NEE/HAYIR..quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef Doler12 het volgende:
Natuurlijk. Hij is geen vieze elite . Weet je wie wel zich zou misdragen: CHP. Maaarja de elite die zo corrupt was als de tering wordt lekker afgebroken. HEERLIJK. I FEEL GOOODDDquote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef IHVK het volgende:
Op zich ben ik wel blij met deze uitslag. Maar kijken wat Erdogan gaat doen, ik hoop dat hij zich weet te gedragen.
Dat snap ik wel, maar ik geloof er geen zak van dat dat er dan zoveel zouden zijn dat het een zodanige invloed heeft op de uitslag dat het een duidelijke JA wordt.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee maar wel ongeschoold.. dogu da ekmek parasi bulamayan Istanbula geliyor..
is slechts een referendum mafkees...quote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij is geen vieze elite . Weet je wie wel zich zou misdragen: CHP. Maaarja de elite die zo corrupt was als de tering wordt lekker afgebroken. HEERLIJK. I FEEL GOOODDD
Mwoah, hij is gewoon de nieuwe elite. Macht corrumpeert, Erdogan is ook maar een mens. HIj moet niet te lang aan de macht blijven.quote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij is geen vieze elite . Weet je wie wel zich zou misdragen: CHP. Maaarja de elite die zo corrupt was als de tering wordt lekker afgebroken. HEERLIJK. I FEEL GOOODDD
Geldt dit dan ook voor alle verkiezingen? In Nederland mag je bijvoorbeeld wel voor de tweede kamer en Europese parlement stemmen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Naar mijn weten alleen binnen de Turkse grenzen, en de ambassade telt dan niet mee
Volgende verkiezingen gaat Akparti WEER winnen. En de macht van het leger wordt lekker teruggedrongen. Nu wordt het eindelijk een gezond democratisch land.quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef turnazz het volgende:
[..]
is slechts een referendum mafkees...dont be happy too soon..
Kunnen ze niet meer volgens mij. Maar het zou wel typisch zijn voor die honden.quote:Op zondag 12 september 2010 18:21 schreef IHVK het volgende:
Het zou grappig zijn als het Constitutioneel Hof de wijzigingen terugdraaien ofzo. Maar ik denk niet dat ze dat nu nog durven.
In een gezonde democratie moet je de oppositie ook serieus nemen, dat zie ik bij jou niet.quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen gaat Akparti WEER winnen. En de macht van het leger wordt lekker teruggedrongen. Nu wordt het eindelijk een gezond democratisch land.
denk je dat sukkel.. als AKP op een gegeven moment echt een gevaar gaat vormen, dan gaat het leger echt geen coup uit de weg, ook al komt het lidmaatschap voor de EU in gevaar..quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen gaat Akparti WEER winnen. En de macht van het leger wordt lekker teruggedrongen. Nu wordt het eindelijk een gezond democratisch land.
Allah is de beste der planners! Het Turkse volk omarmt de Islam! Turken zijn de geboren leiders van de Islamitische wereld. Ze hebben getracht ons geloof uit te wissen en ze falen! Hierna zal Turkije goed ontwikkelen en veeeel en veeeeel democratischer zijn en minder corrupt!quote:Op zondag 12 september 2010 18:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
In een gezonde democratie moet je de oppositie ook serieus nemen, dat zie ik bij jou niet.
Je gebruikt Koranverzen tegen de oppositie...
quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, hij is gewoon de nieuwe elite. Macht corrumpeert, Erdogan is ook maar een mens. HIj moet niet te lang aan de macht blijven.
EN NU KUNNEN ZE DAT DUS NIET MEER! EN DAT HET HONDEN ZIJN BEN IK MET JE EENS! En over 3 jaar zijn de generalen aan de macht die gekozen zijn door de huidige regering. Dus zak maar lekker in de stront.quote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef turnazz het volgende:
[..]
denk je dat sukkel.. als AKP op een gegeven moment echt een gevaar gaat vormen, dan gaat het leger echt geen coup uit de weg, ook al komt het lidmaatschap voor de EU in gevaar..![]()
het leger is een slapende waakhond..
ik kan bijna niet geloven dat een volwassen persoon zo ignorant is en oogkleppen op heeft, in wat voor fucking droomwereld leef jij.. ga jij maar lekker sprookjes lezen..quote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Allah is de beste der planners! Het Turkse volk omarmt de Islam! Turken zijn de geboren leiders van de Islamitische wereld. Ze hebben getracht ons geloof uit te wissen en ze falen! Hierna zal Turkije goed ontwikkelen en veeeel en veeeeel democratischer zijn en minder corrupt!
Hier ben ik dus bang voor. Dit soort irrealistische irrationele meningen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Allah is de beste der planners! Het Turkse volk omarmt de Islam! Turken zijn de geboren leiders van de Islamitische wereld. Ze hebben getracht ons geloof uit te wissen en ze falen! Hierna zal Turkije goed ontwikkelen en veeeel en veeeeel democratischer zijn en minder corrupt!
quote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
EN NU KUNNEN ZE DAT DUS NIET MEER! EN DAT HET HONDEN ZIJN BEN IK MET JE EENS! En over 3 jaar zijn de generalen aan de macht die gekozen zijn door de huidige regering. Dus zak maar lekker in de stront.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:27 schreef Burakius het volgende:
Schreeuw maar hoe hard je wilt. Je bent een blaffende hond. Niet meer. Wij winnen . Adiooossss
Waarom denk je dat het leger zo vaak moet ingrijpen?quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Als de gemoederen hier al zo hoog oplopen, hoe gaat het er dan wel niet in Turkije aan toe?
Ik geniet met volle teugen juist nu!!! En jij niet hahahahhahahaha. YES YES YES EVET EVET EVETquote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef turnazz het volgende:
[..]
medelijden met deze dude echt.. scheer je fucking baard en geniet van het leven man..
Zodat Turkije niet vooruit ontwikkeld?quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het leger zo vaak moet ingrijpen?
Mwoah, rare opmerking.quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het leger zo vaak moet ingrijpen?
een kapsalonquote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef IHVK het volgende:
Maar even tussendoor, wat zal ik eten vanavond?
Varkensvleesquote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef IHVK het volgende:
Maar even tussendoor, wat zal ik eten vanavond?
quote:Op zondag 12 september 2010 18:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zodat Turkije niet vooruit ontwikkeld?
Het ging erom hoe de Turken dit zouden oppikken. Niet wat het leger, of Allah, of trannies ervan vinden.quote:Op zondag 12 september 2010 18:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, rare opmerking.
de rellen in 1980 waren opgezet door het leger zelf.
quote:Handig één stem over 26 verschillende grondwetswijzigingen.
Een paar aardige dingen voor de mensen en de regering het gezag over de rechtelijke macht.
Ach, alsof het uitmaakt. De stemmen zijn toch niet inhoudelijkquote:
quote:Het leger waakt volgens de oude grondwet voor de seculiere staat. Dit maakt dat ongedaan.
Ne esseksin sen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het referendum over snode plannen om de VS vannacht nog aan te vallen en te koloniseren?quote:Op zondag 12 september 2010 19:43 schreef zarGon het volgende:
Vanavond nog even over de VS walsen. Wat een goei weekend.
Ne var la. Watserquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
WK basketbal Finala Turkije vs. USA
wie gaat kijken?
De Vs zal vast een Z-team inzitten. Zo niet veel succes dat hebben de Turken wel nodig dan!quote:Op zondag 12 september 2010 19:43 schreef zarGon het volgende:
Oh, basketbal dus. Iets minder spectaculair.quote:Op zondag 12 september 2010 19:43 schreef zarGon het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het referendum over snode plannen om de VS vannacht nog aan te vallen en te koloniseren?
Ja, maar dat is ook het doel van de docu:quote:
quote:Filmmakers Joost van der Valk en Mags Gavan raakten gefascineerd; wie is Geert Wilders, wie zijn de mensen die op hem stemmen en hoe komt het dat hij zo succesvol is? In Wilders, the movie onderzoeken de filmmakers de drijfveren van Wilders en zijn aanhang. Wie voelt zich aangetrokken tot de denkbeelden van Wilders en wat betekent de groei van de PVV voor Nederland? Via kiezers, partijgenoten, collega's en een onderzoek naar het verleden van Wilders, trachten de filmmakers het fenomeen Wilders te begrijpen
Jup. Wat mensen bij mij in de familie werken daar.quote:Op zondag 12 september 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, ik heb wel te doen met die thuiszorgmedewerk(st)ers.
sanki bi bok var.. wat kijk je naar dat soort clowns man.. fuck him..quote:
Slecht betaald, (vaak) ondankbaar werk.quote:Op zondag 12 september 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup. Wat mensen bij mij in de familie werken daar.
Ja maar je kan er wel lekker bij slapen denkquote:Op zondag 12 september 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een saaie stem heeft die documentairemaker.
Dat is waar, maar dat lijkt mij nou niet helemaal de bedoeling van zijn docu.quote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar je kan er wel lekker bij slapen denk
ik.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef turnazz het volgende:
volgens mij gaan we niet winnen van USA
quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef turnazz het volgende:
ik weet niet of jullie de wedstrijd kijken maar ik zag net Sahan Gökbakar aka Recep Ivedik langs de lijn opstaan en schreeuwen Amina koyum tegen die negert Durant.. Adam gerçek life da da terbiyesizin tekiymis..
Echt he..quote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef turnazz het volgende:
die negerts van USA spelen netals maymun man
Birsey yok. Gewoon blij. Heel erg blij. Dit is een heerlijke klap in het gezicht van alle mensen die zo erg tegen Islam zijn in Turkije.quote:
Bewaren en op eBay gooien. Collector's itemquote:Op zondag 12 september 2010 22:43 schreef IHVK het volgende:
Kijk eens wat ik heel toevallig in de kast vond vandaag![]()
![]()
De grondwet van 1982, in fysieke vorm.
Verbranden of bewaren?
[ afbeelding ]
Was grapje.quote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bewaren of gwn weggooien, verbranden neymis
Zeg ook maar tgn AKP. Denk niet dat alle mensen stemden wetend wat al die veranderingen waren.quote:Op zondag 12 september 2010 22:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Birsey yok. Gewoon blij. Heel erg blij. Dit is een heerlijke klap in het gezicht van alle mensen die zo erg tegen Islam zijn in Turkije.
Dat doet mij denken aan die 4-chan regels e.d.quote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef IHVK het volgende:
Artikel 1: Turkije is een Republiek
Artikel 2: Turkije is een , met in acht nemen van nationale solidariteit en gerechtheid, mensenrechten respecterend , het Ataturk nationalisme vasthoudend, democratisch, seculiere en sociale rechtstaat.
Artikel 3: Turkije is, zowel als volk als, land een onopdeelbaar geheel, haar taal is Turks. De vorm van de vlag is in de wet vastgelegd. Haar volkslied is 'Istiklal Marsi' haar hoofdstad is Ankara.
Artikel 4. Artikel 2 en 3 zijn onveranderbaar.![]()
Dit staat er serieus.
Totaal niet grappigquote:
ik was het van plan, ama para lazim, kan geen ontslag nemenquote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Julis het volgende:
Emel, heb jij trouwens al ontslag genomen? Of was jij dat niet van plan?
Ja? Geef je zoveel uit?quote:Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik was het van plan, ama para lazim, kan geen ontslag nemen
Ja komt een beetje kinderachtig over.quote:Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan die 4-chan regels e.d..
Rule 1: Do not talk about /b.
Rule 2: Do NOT talk about /b..
Hmm, dat begrijp ik, maar solliciteer je ook verder...? Ik heb trouwens eindelijk een baantje! Ik mag morgen beginnenquote:Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik was het van plan, ama para lazim, kan geen ontslag nemen
Waar begin je?quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, dat begrijp ik, maar solliciteer je ook verder...? Ik heb trouwens eindelijk een baantje! Ik mag morgen beginnen.
Telt dat als baantje? Vroegah!!1!e!1e kreeg je gewoon extra lofquote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, tutor (ik mag onderbouwleerlingen helpen met het leren).
Toffe baan! Hoeveel verdient het?quote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, tutor (ik mag onderbouwleerlingen helpen met het leren).
Haha, ik weet niet of het ook tof gaat worden.. Uhm, 5 euro per uur. Werk jij nog met aubergines, trouwensquote:Op zondag 12 september 2010 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Toffe baan! Hoeveel verdient het?
Bij ons op school welquote:Op zondag 12 september 2010 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Telt dat als baantje? Vroegah!!1!e!1e kreeg je gewoon extra lof
Klinkt goed hoor!quote:Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of het ook tof gaat worden.. Uhm, 5 euro per uur. Werk jij nog met aubergines, trouwens?
[..]
Bij ons op school wel! Vroegahh, was alles beter (?)
Ik dacht even 'Huh, welke tas?'. Maar ik snap het al.quote:
Nee, weet even niet waar ik moet solliciteren. Ken een schoonmaakbedrijf dat meer verdient per uur, maar er is ook minder werk in totaal. Dus per maand daalt ink dan toch, heb ik niets aan. En gefeliciteerdquote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, dat begrijp ik, maar solliciteer je ook verder...? Ik heb trouwens eindelijk een baantje! Ik mag morgen beginnen.
Ah jaquote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor!
Voor de zomer werkte ik met asperges, nu met courgetten.![]()
Maar goed, het is dit, schoonmaken of fabriekswerk. Dan maar liever dit.
Yepquote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht even 'Huh, welke tas?'. Maar ik snap het al.![]()
Tof he? Ik heb 'm in een outletstore gekocht. Maar hij is nu al twee jaar oud. Moet nodig een nieuwe tas kopen.
Dankjequote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, weet even niet waar ik moet solliciteren. Ken een schoonmaakbedrijf dat meer verdient per uur, maar er is ook minder werk in totaal. Dus per maand daalt ink dan toch, heb ik niets aan. En gefeliciteerddoor school aangeboden?
Hoezo haat Armenen met hun een wenkbrauw? Dat snap ik nietquote:Op zondag 12 september 2010 23:10 schreef Landysh het volgende:
Net een ruzietje met een Griek op youtube. Zegt hij opeens 'Weet je komsu, je moet niet Grieken haten. We hebben eigenlijk dezelfde cultuur. Haat Armenen met hun een wenkbrauw.'![]()
Nee, ik las het letterlijk als 'een'. Niet als 'één', whehequote:Op zondag 12 september 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Volgens mij snapt ze wel wat een wenkbrauw is... Maar wrm t bij armenen past? Of zou ze een als een lezen
Dat komt door die documentaire, maar was het eind nog leuk, trouwens?quote:Op zondag 12 september 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
En ik heb zin in een tompoes.
Hollandse modus vandaag.
Wel wat gemist dan.quote:Op zondag 12 september 2010 23:28 schreef msnk het volgende:
Ik heb nog nooit een Annie MG Schmidt boek gelezen.
Pauperdocu.quote:Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat komt door die documentaire, maar was het eind nog leuk, trouwens?
Nee niet echt.quote:Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat komt door die documentaire, maar was het eind nog leuk, trouwens?
Omdat het heel mooi geschreven pareltjes zijn. Waar je als kind helemaal in kan opgaan.quote:
Ik weet nog wel dat iedereen Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke las. Uiteraard was ik daar te cool voorquote:Op zondag 12 september 2010 23:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat het heel mooi geschreven pareltjes zijn. Waar je als kind helemaal in kan opgaan.
Weet niet of dat als volwassene ook nog kan, keertje weer pakken in de bieb.
Jij las zeker Kippenvelquote:Op zondag 12 september 2010 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iedereen Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke las. Uiteraard was ik daar te cool voor![]()
Leuk toch.quote:Op zondag 12 september 2010 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ihvk, wat doe je.. Nostalgie, wekelijks naae de bieb. Goeie ouwe tijd
Jij las de break out zeker. Of de Hitkrant.quote:Op zondag 12 september 2010 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iedereen Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke las. Uiteraard was ik daar te cool voor![]()
Break Out kwam later pasquote:Op zondag 12 september 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij las de break out zeker. Of de Hitkrant.
Jij was blijkbaar te cool voor Pluk van de Petteflatquote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Break Out kwam later pasWat moet een 7 jarige nou met BO.
Ahja, Paul van Loon is ook baasquote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
InderdaadKoppensnellers
En Paul van Loon
Ik was lid van de Griezelkrant en had een Griezelbus CD met de vetse hitsquote:
Omg, dat is zo baasquote:Op zondag 12 september 2010 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik was lid van de Griezelkrant en had een Griezelbus CD met de vetse hits
En natuurlijk de boeken
Noortjequote:
Whehehequote:
Noortje was echt leuk.quote:Op zondag 12 september 2010 23:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Omg, dat is zo baas. Ik leende ze altijd van de bieb.
[..]
Noortje!
[..]
Whehehe.
dtquote:Op maandag 13 september 2010 00:00 schreef IHVK het volgende:
20-jarige mensen die 'Geen foto anders wordt je verliefd :p' als msn avatar hebben.
En die moeten 20 jaar voorstellen, sjonge jongequote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef IHVK het volgende:
ja met dat bedoel ik, dat soort spelfouten kunnen toch niet.
Terug naar de basisschool.quote:Op maandag 13 september 2010 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
En die moeten 20 jaar voorstellen, sjonge jonge
MSN is dood.quote:Op maandag 13 september 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
Maar Zel kom een keer op msn dan, dan kan ik het uitleggen.
bewaren.. in geval de pleuris uitbreekt, wat ook zal gebeuren met die haatbaardapenquote:Op zondag 12 september 2010 22:43 schreef IHVK het volgende:
Kijk eens wat ik heel toevallig in de kast vond vandaag![]()
![]()
De grondwet van 1982, in fysieke vorm.
Verbranden of bewaren?
[ afbeelding ]
En vica versa. De Alevieten van Tunceli zullen no matter what altijd de CHP steunen. Ook al zou Kilicdaroglu verkondigen alle Joden in het land te doden als het ware.quote:Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zeg ook maar tgn AKP. Denk niet dat alle mensen stemden wetend wat al die veranderingen waren.
die leider van jullie is een antisemiet..quote:Op maandag 13 september 2010 00:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
En vica versa. De Alevieten van Tunceli zullen no matter what altijd de CHP steunen. Ook al zou Kilicdaroglu verkondigen alle Joden in het land te doden als het ware.
En niet tegen AKP. Veel mensen die EVET hebben gekozen stemmen niet voor AKP. Vele zijn van de MHP en zoals we hebben kunnen zien zijn er massa's Koerden die EVET hebben gestemd. Helaas dat een overgroot deel door bedreigingen met de dood en economische sancties van de plaatselijke mufti's niet veel hebben kunnen stemmen. Anders was de uitslag wel iets van 67% EVET.
quote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef Landysh het volgende:
Sinan heeft echt een keksy foto op msn.
Dat eerste is zooooo herkenbaar. Maar ben wel tevreden met de uitslag, kijken wat t wordt. En als Koerd zou ik sowieso evet stemmen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
En vica versa. De Alevieten van Tunceli zullen no matter what altijd de CHP steunen. Ook al zou Kilicdaroglu verkondigen alle Joden in het land te doden als het ware.
En niet tegen AKP. Veel mensen die EVET hebben gekozen stemmen niet voor AKP. Vele zijn van de MHP en zoals we hebben kunnen zien zijn er massa's Koerden die EVET hebben gestemd. Helaas dat een overgroot deel door bedreigingen met de dood en economische sancties van de plaatselijke mufti's niet veel hebben kunnen stemmen. Anders was de uitslag wel iets van 67% EVET.
quote:Op maandag 13 september 2010 08:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat eerste is zooooo herkenbaar. Maar ben wel tevreden met de uitslag, kijken wat t wordt. En als Koerd zou ik sowieso evet stemmen.
Klopt, ik ben geen pro-AKP, maar vind het goede veranderingen, maar ff afwachten wat er van terecht gaat komen.quote:Op maandag 13 september 2010 08:24 schreef zarGon het volgende:
Het 'grappige' aan nee-stemmers is dat velen niet weten waarom ze nee stemmen/gestemd hebben. De een stemt nee omdat zijn partij een voorstander van nee is, de ander stemt nee omdat ie denkt dat dit een partij-referendum is (het voorstel komt van de AKP, en dus stem ik nee). Voor hen is een ja, een ja voor AKP. Grappig was verder om te lezen dat de ja-stemmers landverraders zijn (MHP-aanhanger in dit specifieke geval) en dat doordat de stemmen van de ja-stemmers gekocht zijn.
Verder merk ik trouwens respectloos gedrag tegenover ja-stemmers van de nee-stemmers. Ze worden onder andere landverraders genoemd en ze zouden niet in staat zijn te kunnen stemmen hierover (niet capabel genoeg in tegenstelling tot nee-stemmers).
Verder is het wel tragikomisch dat Kilicdaroglu niet heeft kunnen stemmen omdat hij zijn zaken niet op orde had.
Wat heb jij goede zelfkennis.quote:Op maandag 13 september 2010 00:00 schreef IHVK het volgende:
20-jarige mensen die 'Geen foto anders wordt je verliefd :p' als msn avatar hebben.
Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op maandag 13 september 2010 01:55 schreef Ayca het volgende:
Wheheh omg tante moest in de auto overgeven en omdat mn nicht niet tegen de geur van kots kan moest zij ook.ik ging stuk
![]()
Daaromquote:
En jij als goed geïntegreerde jongedame legde ze dat niet even uit?quote:Op maandag 13 september 2010 08:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daaromhet duurde ook een half uur voordat ze eindelijk doorhadden hoe het parkeerautomaat werkte
Ik houd niet van de manier hoe de oppositie (vooral de CHP) politiek voert. Echt, volgens de CHP doet AKP niets goed en kunnen ze niets goed doen. In plaats van dat ze samenwerken, creeën ze situaties waarbij ze goedkoop punten proberen te scoren door tegen te werken, persoonlijk te worden en nationalistische zaken erbij te betrekken (Kurt acilimi / PKK). Veel gelul, maar niets inhoudelijks/constructief. Elke stap die Erdogan neemt om de invloed van het leger in te dammen (zoals het hoort bij een democratie), wordt gezien als een stap om sharia in te voeren (om daarmee punten te scoren). Ik ben blij dat het er hier in Nederland anders aan toe gaat.quote:Op [url=] 13 september 2010 08:26[/url] schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen pro-AKP, maar vind het goede veranderingen, maar ff afwachten wat er van terecht gaat komen.
Neequote:Op maandag 13 september 2010 08:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En jij als goed geïntegreerde jongedame legde ze dat niet even uit?
Ik denk eerder z'n bilmattie Luigi.quote:Op maandag 13 september 2010 08:51 schreef zarGon het volgende:
Zou hij de prinses al bevrucht hebben?
Incest.quote:Op maandag 13 september 2010 08:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder z'n bilmattie Luigi.
Garpje speciaal voor jou. Je hebt een plekkie in mijn hart (veroverd), JULIOOOOO.quote:Op [url=] 13 september 2010 08:53[/url] schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Mijn hart maakte een sprongetje.quote:Op maandag 13 september 2010 08:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Garpje speciaal voor jou. Je hebt een plekkie in mijn hart (veroverd), JULIOOOOO.
Dat is het eerste symptoompje, daar begint het mee. Straks wordt het 'tirmala beni Yavuz, ye beni Yavuz, parcala beni Yavuz'.quote:Op [url=] 13 september 2010 09:03[/url] schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn hart maakte een sprongetje.
Aziatenquote:Op maandag 13 september 2010 09:05 schreef zarGon het volgende:
5 minuten geleden een Aziaat gezien. Ik twijfel nog steeds of het een man of vrouw was. Komt door het internet, wat ik je brom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pwhehehehequote:Op maandag 13 september 2010 09:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is het eerste symptoompje, daar begint het mee. Straks wordt het 'tirmala beni Yavuz, ye beni Yavuz, parcala beni Yavuz'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 09:13:11 ]
Ik uit mijn blijdschap heerlijk uit. Heerlijk omdat EVET heeft gewonnen.quote:Op maandag 13 september 2010 08:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
@ burakius: De manier waarop je je blijdschap uit. Wel snel antwoord
helemaal mee eens. Nogal kort antwoord, maar les hehequote:Op maandag 13 september 2010 08:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik houd niet van de manier hoe de oppositie (vooral de CHP) politiek voert. Echt, volgens de CHP doet AKP niets goed en kunnen ze niets goed doen. In plaats van dat ze samenwerken, creeën ze situaties waarbij ze goedkoop punten proberen te scoren door tegen te werken, persoonlijk te worden en nationalistische zaken erbij te betrekken (Kurt acilimi / PKK). Veel gelul, maar niets inhoudelijks/constructief. Elke stap die Erdogan neemt om de invloed van het leger in te dammen (zoals het hoort bij een democratie), wordt gezien als een stap om sharia in te voeren (om daarmee punten te scoren). Ik ben blij dat het er hier in Nederland anders aan toe gaat.
echte goorlap die zargonquote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef zarGon het volgende:
Er zitten meer en lekkerdere chicks in de trein rond 0800 dan rond 0900. De harde waarheid besef je pas als je 5 bejaarde mensen in de treijn achter elkander ziet. Brrr.
doe je toch niet, internetheld, ik zou het wel doenquote:Op maandag 13 september 2010 09:14 schreef zarGon het volgende:
Er zit een bekoorlijk damesmeisje tegenover mij in de trein. Ze kijkt alleen zo sipjes (vrouwen die vrolijk zijn/kijken zijn betoverend). Ik denk erover na om mijn wijsvinger nat te maken en deze in haar oor te stoppen. Zou dit haar opvrolijken?
quote:Op maandag 13 september 2010 09:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
doe je toch niet, internetheld, ik zou het wel doen
feest!!! Niet te los gaanquote:Op maandag 13 september 2010 09:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik uit mijn blijdschap heerlijk uit. Heerlijk omdat EVET heeft gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 09:59:27 ]
Ik wilde vragen of ik zo voorspelbaar ben, maar zoiets had ik niet eens in gedachte. Eeey okul yok mu giiquote:Op maandag 13 september 2010 11:04 schreef Ayca het volgende:
Want? Gaan we anders het einde van de dag niet halen.. Pas op hoor straks krijg je nog een ban.
Telefoons die nu interessant zijn: HTC Desire, Samsung Galaxy S, iPhone 4 (en eventueel de BlackBerry Bold 9700).quote:Op maandag 13 september 2010 09:47 schreef Ayca het volgende:
Welke nieuwe mobiel halen over een maand?
-_-. Bilmi, zo stoer op internet maar in het echt zo nerveus dat ze bijna dood gaatquote:
Oke thanks.quote:Op maandag 13 september 2010 11:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar heb je je antwoord. Switchen naar Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera of Safari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |