nee maar wel ongeschoold.. dogu da ekmek parasi bulamayan Istanbula geliyor..quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
De meerderheid
Jullie praten alsof het allemaal Somalische immigranten zijn
Naar mijn weten alleen binnen de Turkse grenzen, en de ambassade telt dan niet meequote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef Doler12 het volgende:
Mogen Turken die in het buitenland wonen trouwens ook stemmen?
Ja. Wel in Turkije. Maar er was een speciale regeling in de zomervakantie zodat de Turken uit Europa 'alvast' konden stemmen. In vliegvelden en bij grensposten.quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef Doler12 het volgende:
ik mocht stemmen op de luchthaven.. DIKKE VETTE NEE/HAYIR..quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef Doler12 het volgende:
Natuurlijk. Hij is geen vieze elite . Weet je wie wel zich zou misdragen: CHP. Maaarja de elite die zo corrupt was als de tering wordt lekker afgebroken. HEERLIJK. I FEEL GOOODDDquote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef IHVK het volgende:
Op zich ben ik wel blij met deze uitslag. Maar kijken wat Erdogan gaat doen, ik hoop dat hij zich weet te gedragen.
Dat snap ik wel, maar ik geloof er geen zak van dat dat er dan zoveel zouden zijn dat het een zodanige invloed heeft op de uitslag dat het een duidelijke JA wordt.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee maar wel ongeschoold.. dogu da ekmek parasi bulamayan Istanbula geliyor..
is slechts een referendum mafkees...quote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij is geen vieze elite . Weet je wie wel zich zou misdragen: CHP. Maaarja de elite die zo corrupt was als de tering wordt lekker afgebroken. HEERLIJK. I FEEL GOOODDD
Mwoah, hij is gewoon de nieuwe elite. Macht corrumpeert, Erdogan is ook maar een mens. HIj moet niet te lang aan de macht blijven.quote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij is geen vieze elite . Weet je wie wel zich zou misdragen: CHP. Maaarja de elite die zo corrupt was als de tering wordt lekker afgebroken. HEERLIJK. I FEEL GOOODDD
Geldt dit dan ook voor alle verkiezingen? In Nederland mag je bijvoorbeeld wel voor de tweede kamer en Europese parlement stemmen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Naar mijn weten alleen binnen de Turkse grenzen, en de ambassade telt dan niet mee
Volgende verkiezingen gaat Akparti WEER winnen. En de macht van het leger wordt lekker teruggedrongen. Nu wordt het eindelijk een gezond democratisch land.quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef turnazz het volgende:
[..]
is slechts een referendum mafkees...dont be happy too soon..
Kunnen ze niet meer volgens mij. Maar het zou wel typisch zijn voor die honden.quote:Op zondag 12 september 2010 18:21 schreef IHVK het volgende:
Het zou grappig zijn als het Constitutioneel Hof de wijzigingen terugdraaien ofzo. Maar ik denk niet dat ze dat nu nog durven.
In een gezonde democratie moet je de oppositie ook serieus nemen, dat zie ik bij jou niet.quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen gaat Akparti WEER winnen. En de macht van het leger wordt lekker teruggedrongen. Nu wordt het eindelijk een gezond democratisch land.
denk je dat sukkel.. als AKP op een gegeven moment echt een gevaar gaat vormen, dan gaat het leger echt geen coup uit de weg, ook al komt het lidmaatschap voor de EU in gevaar..quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen gaat Akparti WEER winnen. En de macht van het leger wordt lekker teruggedrongen. Nu wordt het eindelijk een gezond democratisch land.
Allah is de beste der planners! Het Turkse volk omarmt de Islam! Turken zijn de geboren leiders van de Islamitische wereld. Ze hebben getracht ons geloof uit te wissen en ze falen! Hierna zal Turkije goed ontwikkelen en veeeel en veeeeel democratischer zijn en minder corrupt!quote:Op zondag 12 september 2010 18:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
In een gezonde democratie moet je de oppositie ook serieus nemen, dat zie ik bij jou niet.
Je gebruikt Koranverzen tegen de oppositie...
quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, hij is gewoon de nieuwe elite. Macht corrumpeert, Erdogan is ook maar een mens. HIj moet niet te lang aan de macht blijven.
EN NU KUNNEN ZE DAT DUS NIET MEER! EN DAT HET HONDEN ZIJN BEN IK MET JE EENS! En over 3 jaar zijn de generalen aan de macht die gekozen zijn door de huidige regering. Dus zak maar lekker in de stront.quote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef turnazz het volgende:
[..]
denk je dat sukkel.. als AKP op een gegeven moment echt een gevaar gaat vormen, dan gaat het leger echt geen coup uit de weg, ook al komt het lidmaatschap voor de EU in gevaar..![]()
het leger is een slapende waakhond..
ik kan bijna niet geloven dat een volwassen persoon zo ignorant is en oogkleppen op heeft, in wat voor fucking droomwereld leef jij.. ga jij maar lekker sprookjes lezen..quote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Allah is de beste der planners! Het Turkse volk omarmt de Islam! Turken zijn de geboren leiders van de Islamitische wereld. Ze hebben getracht ons geloof uit te wissen en ze falen! Hierna zal Turkije goed ontwikkelen en veeeel en veeeeel democratischer zijn en minder corrupt!
Hier ben ik dus bang voor. Dit soort irrealistische irrationele meningen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Allah is de beste der planners! Het Turkse volk omarmt de Islam! Turken zijn de geboren leiders van de Islamitische wereld. Ze hebben getracht ons geloof uit te wissen en ze falen! Hierna zal Turkije goed ontwikkelen en veeeel en veeeeel democratischer zijn en minder corrupt!
quote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
EN NU KUNNEN ZE DAT DUS NIET MEER! EN DAT HET HONDEN ZIJN BEN IK MET JE EENS! En over 3 jaar zijn de generalen aan de macht die gekozen zijn door de huidige regering. Dus zak maar lekker in de stront.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:27 schreef Burakius het volgende:
Schreeuw maar hoe hard je wilt. Je bent een blaffende hond. Niet meer. Wij winnen . Adiooossss
Waarom denk je dat het leger zo vaak moet ingrijpen?quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Als de gemoederen hier al zo hoog oplopen, hoe gaat het er dan wel niet in Turkije aan toe?
Ik geniet met volle teugen juist nu!!! En jij niet hahahahhahahaha. YES YES YES EVET EVET EVETquote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef turnazz het volgende:
[..]
medelijden met deze dude echt.. scheer je fucking baard en geniet van het leven man..
Zodat Turkije niet vooruit ontwikkeld?quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het leger zo vaak moet ingrijpen?
Mwoah, rare opmerking.quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het leger zo vaak moet ingrijpen?
een kapsalonquote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef IHVK het volgende:
Maar even tussendoor, wat zal ik eten vanavond?
Varkensvleesquote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef IHVK het volgende:
Maar even tussendoor, wat zal ik eten vanavond?
quote:Op zondag 12 september 2010 18:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zodat Turkije niet vooruit ontwikkeld?
Het ging erom hoe de Turken dit zouden oppikken. Niet wat het leger, of Allah, of trannies ervan vinden.quote:Op zondag 12 september 2010 18:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, rare opmerking.
de rellen in 1980 waren opgezet door het leger zelf.
quote:Handig één stem over 26 verschillende grondwetswijzigingen.
Een paar aardige dingen voor de mensen en de regering het gezag over de rechtelijke macht.
Ach, alsof het uitmaakt. De stemmen zijn toch niet inhoudelijkquote:
quote:Het leger waakt volgens de oude grondwet voor de seculiere staat. Dit maakt dat ongedaan.
Ne esseksin sen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |