quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
AKP komt op 60% dankzij het landverraden en kontenlikken van Koerden.. moet je kijken al die gebieden waar koerden wonen 95% JA gestemd..quote:Op zondag 12 september 2010 17:53 schreef IHVK het volgende:
Haha westkust en zuidkust (meer westers georiënteerde gebieden) stemt tegen en de rest voor.
Ging dus gewoon om de regering
Typisch. En Antalya en Izmir natuurlijk tegen.quote:
Ja tuurlijk johquote:Op zondag 12 september 2010 17:55 schreef turnazz het volgende:
[..]
AKP komt op 60% dankzij het landverraden en kontenlikken van Koerden.. moet je kijken al die gebieden waar koerden wonen 95% JA gestemd..![]()
http://www.gazetevatan.com/root.asp
misselijkquote:Op zondag 12 september 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
Mag ik heel blond, dom en meisjes-achtig vragen wat voor stemming er is in Turkije?
flikker toch op naar een moskee man..quote:Op zondag 12 september 2010 18:03 schreef Burakius het volgende:
Tunceli stemt opzicht nee. Ik zeg niets...
30 Toen smeedden de ongelovigen tegen u plannen opdat zij u gevangen mochten nemen of doden of verbannen En zij maakten plannen en Allah maakte plannen en Allah is het best in staat plannen te verijdelen
LEKKER EVET LEKKER! Eindelijk gaan we van die klote anti-Islamisten verlost worden!
Tunceli: Alevieten stemmen tegen. Ook al zou de chp-leider zeggen dat hij alle Alevieten zou afmaken dan nog zouden ze op hem stemmen zo dom is dat volk.quote:Op zondag 12 september 2010 17:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Typisch. En Antalya en Izmir natuurlijk tegen.
Konya, het religieuze centrum van Turkije, 79 % voor.
iemand?quote:Op zondag 12 september 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
Mag ik heel blond, dom en meisjes-achtig vragen wat voor stemming er is in Turkije?
ja ok, maar wat is de vraagstelling (aangezien de keus ja of nee is)?quote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef IHVK het volgende:
Ik bespaar je het verhaal BrandX iedereen heeft namelijk een eigen versie
Moge er nu meer Moskee's komen in Turkiije!! Lekker voor je. De Islam wint! Allah is de beste der planners!quote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef turnazz het volgende:
[..]
flikker toch op naar een moskee man..je lijkt wel Samuel L Jackson uit Pulp Fiction met je citaten..
ja: meer democratiequote:Op zondag 12 september 2010 18:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar wat is de vraagstelling (aangezien de keus ja of nee is)?
Ja dus? Alevieten mogen dat denken , waarom kom jij ineens met verzen aanzetten..quote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tunceli: Alevieten stemmen tegen. Ook al zou de chp-leider zeggen dat hij alle Alevieten zou afmaken dan nog zouden ze op hem stemmen zo dom is dat volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |