Eigenlijk ging het referendum over snode plannen om de VS vannacht nog aan te vallen en te koloniseren?quote:Op zondag 12 september 2010 19:43 schreef zarGon het volgende:
Vanavond nog even over de VS walsen. Wat een goei weekend.
Ne var la. Watserquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
WK basketbal Finala Turkije vs. USA
wie gaat kijken?
De Vs zal vast een Z-team inzitten. Zo niet veel succes dat hebben de Turken wel nodig dan!quote:Op zondag 12 september 2010 19:43 schreef zarGon het volgende:
Oh, basketbal dus. Iets minder spectaculair.quote:Op zondag 12 september 2010 19:43 schreef zarGon het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het referendum over snode plannen om de VS vannacht nog aan te vallen en te koloniseren?
Ja, maar dat is ook het doel van de docu:quote:
quote:Filmmakers Joost van der Valk en Mags Gavan raakten gefascineerd; wie is Geert Wilders, wie zijn de mensen die op hem stemmen en hoe komt het dat hij zo succesvol is? In Wilders, the movie onderzoeken de filmmakers de drijfveren van Wilders en zijn aanhang. Wie voelt zich aangetrokken tot de denkbeelden van Wilders en wat betekent de groei van de PVV voor Nederland? Via kiezers, partijgenoten, collega's en een onderzoek naar het verleden van Wilders, trachten de filmmakers het fenomeen Wilders te begrijpen
Jup. Wat mensen bij mij in de familie werken daar.quote:Op zondag 12 september 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, ik heb wel te doen met die thuiszorgmedewerk(st)ers.
sanki bi bok var.. wat kijk je naar dat soort clowns man.. fuck him..quote:
Slecht betaald, (vaak) ondankbaar werk.quote:Op zondag 12 september 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup. Wat mensen bij mij in de familie werken daar.
Ja maar je kan er wel lekker bij slapen denkquote:Op zondag 12 september 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een saaie stem heeft die documentairemaker.
Dat is waar, maar dat lijkt mij nou niet helemaal de bedoeling van zijn docu.quote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar je kan er wel lekker bij slapen denk
ik.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef turnazz het volgende:
volgens mij gaan we niet winnen van USA
quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef turnazz het volgende:
ik weet niet of jullie de wedstrijd kijken maar ik zag net Sahan Gökbakar aka Recep Ivedik langs de lijn opstaan en schreeuwen Amina koyum tegen die negert Durant.. Adam gerçek life da da terbiyesizin tekiymis..
Echt he..quote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef turnazz het volgende:
die negerts van USA spelen netals maymun man
Birsey yok. Gewoon blij. Heel erg blij. Dit is een heerlijke klap in het gezicht van alle mensen die zo erg tegen Islam zijn in Turkije.quote:
Bewaren en op eBay gooien. Collector's itemquote:Op zondag 12 september 2010 22:43 schreef IHVK het volgende:
Kijk eens wat ik heel toevallig in de kast vond vandaag![]()
![]()
De grondwet van 1982, in fysieke vorm.
Verbranden of bewaren?
[ afbeelding ]
Was grapje.quote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bewaren of gwn weggooien, verbranden neymis
Zeg ook maar tgn AKP. Denk niet dat alle mensen stemden wetend wat al die veranderingen waren.quote:Op zondag 12 september 2010 22:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Birsey yok. Gewoon blij. Heel erg blij. Dit is een heerlijke klap in het gezicht van alle mensen die zo erg tegen Islam zijn in Turkije.
Dat doet mij denken aan die 4-chan regels e.d.quote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef IHVK het volgende:
Artikel 1: Turkije is een Republiek
Artikel 2: Turkije is een , met in acht nemen van nationale solidariteit en gerechtheid, mensenrechten respecterend , het Ataturk nationalisme vasthoudend, democratisch, seculiere en sociale rechtstaat.
Artikel 3: Turkije is, zowel als volk als, land een onopdeelbaar geheel, haar taal is Turks. De vorm van de vlag is in de wet vastgelegd. Haar volkslied is 'Istiklal Marsi' haar hoofdstad is Ankara.
Artikel 4. Artikel 2 en 3 zijn onveranderbaar.![]()
Dit staat er serieus.
Totaal niet grappigquote:
ik was het van plan, ama para lazim, kan geen ontslag nemenquote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Julis het volgende:
Emel, heb jij trouwens al ontslag genomen? Of was jij dat niet van plan?
Ja? Geef je zoveel uit?quote:Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik was het van plan, ama para lazim, kan geen ontslag nemen
Ja komt een beetje kinderachtig over.quote:Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan die 4-chan regels e.d..
Rule 1: Do not talk about /b.
Rule 2: Do NOT talk about /b..
Hmm, dat begrijp ik, maar solliciteer je ook verder...? Ik heb trouwens eindelijk een baantje! Ik mag morgen beginnenquote:Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik was het van plan, ama para lazim, kan geen ontslag nemen
Waar begin je?quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, dat begrijp ik, maar solliciteer je ook verder...? Ik heb trouwens eindelijk een baantje! Ik mag morgen beginnen.
Telt dat als baantje? Vroegah!!1!e!1e kreeg je gewoon extra lofquote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, tutor (ik mag onderbouwleerlingen helpen met het leren).
Toffe baan! Hoeveel verdient het?quote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, tutor (ik mag onderbouwleerlingen helpen met het leren).
Haha, ik weet niet of het ook tof gaat worden.. Uhm, 5 euro per uur. Werk jij nog met aubergines, trouwensquote:Op zondag 12 september 2010 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Toffe baan! Hoeveel verdient het?
Bij ons op school welquote:Op zondag 12 september 2010 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Telt dat als baantje? Vroegah!!1!e!1e kreeg je gewoon extra lof
Klinkt goed hoor!quote:Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of het ook tof gaat worden.. Uhm, 5 euro per uur. Werk jij nog met aubergines, trouwens?
[..]
Bij ons op school wel! Vroegahh, was alles beter (?)
Ik dacht even 'Huh, welke tas?'. Maar ik snap het al.quote:
Nee, weet even niet waar ik moet solliciteren. Ken een schoonmaakbedrijf dat meer verdient per uur, maar er is ook minder werk in totaal. Dus per maand daalt ink dan toch, heb ik niets aan. En gefeliciteerdquote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, dat begrijp ik, maar solliciteer je ook verder...? Ik heb trouwens eindelijk een baantje! Ik mag morgen beginnen.
Ah jaquote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor!
Voor de zomer werkte ik met asperges, nu met courgetten.![]()
Maar goed, het is dit, schoonmaken of fabriekswerk. Dan maar liever dit.
Yepquote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht even 'Huh, welke tas?'. Maar ik snap het al.![]()
Tof he? Ik heb 'm in een outletstore gekocht. Maar hij is nu al twee jaar oud. Moet nodig een nieuwe tas kopen.
Dankjequote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, weet even niet waar ik moet solliciteren. Ken een schoonmaakbedrijf dat meer verdient per uur, maar er is ook minder werk in totaal. Dus per maand daalt ink dan toch, heb ik niets aan. En gefeliciteerddoor school aangeboden?
Hoezo haat Armenen met hun een wenkbrauw? Dat snap ik nietquote:Op zondag 12 september 2010 23:10 schreef Landysh het volgende:
Net een ruzietje met een Griek op youtube. Zegt hij opeens 'Weet je komsu, je moet niet Grieken haten. We hebben eigenlijk dezelfde cultuur. Haat Armenen met hun een wenkbrauw.'![]()
Nee, ik las het letterlijk als 'een'. Niet als 'één', whehequote:Op zondag 12 september 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Volgens mij snapt ze wel wat een wenkbrauw is... Maar wrm t bij armenen past? Of zou ze een als een lezen
Dat komt door die documentaire, maar was het eind nog leuk, trouwens?quote:Op zondag 12 september 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
En ik heb zin in een tompoes.
Hollandse modus vandaag.
Wel wat gemist dan.quote:Op zondag 12 september 2010 23:28 schreef msnk het volgende:
Ik heb nog nooit een Annie MG Schmidt boek gelezen.
Pauperdocu.quote:Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat komt door die documentaire, maar was het eind nog leuk, trouwens?
Nee niet echt.quote:Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat komt door die documentaire, maar was het eind nog leuk, trouwens?
Omdat het heel mooi geschreven pareltjes zijn. Waar je als kind helemaal in kan opgaan.quote:
Ik weet nog wel dat iedereen Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke las. Uiteraard was ik daar te cool voorquote:Op zondag 12 september 2010 23:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat het heel mooi geschreven pareltjes zijn. Waar je als kind helemaal in kan opgaan.
Weet niet of dat als volwassene ook nog kan, keertje weer pakken in de bieb.
Jij las zeker Kippenvelquote:Op zondag 12 september 2010 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iedereen Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke las. Uiteraard was ik daar te cool voor![]()
Leuk toch.quote:Op zondag 12 september 2010 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ihvk, wat doe je.. Nostalgie, wekelijks naae de bieb. Goeie ouwe tijd
Jij las de break out zeker. Of de Hitkrant.quote:Op zondag 12 september 2010 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iedereen Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke las. Uiteraard was ik daar te cool voor![]()
Break Out kwam later pasquote:Op zondag 12 september 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij las de break out zeker. Of de Hitkrant.
Jij was blijkbaar te cool voor Pluk van de Petteflatquote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Break Out kwam later pasWat moet een 7 jarige nou met BO.
Ahja, Paul van Loon is ook baasquote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
InderdaadKoppensnellers
En Paul van Loon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |