Waarom denk je dat het leger zo vaak moet ingrijpen?quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Als de gemoederen hier al zo hoog oplopen, hoe gaat het er dan wel niet in Turkije aan toe?
Ik geniet met volle teugen juist nu!!! En jij niet hahahahhahahaha. YES YES YES EVET EVET EVETquote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef turnazz het volgende:
[..]
medelijden met deze dude echt.. scheer je fucking baard en geniet van het leven man..
Zodat Turkije niet vooruit ontwikkeld?quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het leger zo vaak moet ingrijpen?
Mwoah, rare opmerking.quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het leger zo vaak moet ingrijpen?
een kapsalonquote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef IHVK het volgende:
Maar even tussendoor, wat zal ik eten vanavond?
Varkensvleesquote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef IHVK het volgende:
Maar even tussendoor, wat zal ik eten vanavond?
quote:Op zondag 12 september 2010 18:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zodat Turkije niet vooruit ontwikkeld?
Het ging erom hoe de Turken dit zouden oppikken. Niet wat het leger, of Allah, of trannies ervan vinden.quote:Op zondag 12 september 2010 18:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, rare opmerking.
de rellen in 1980 waren opgezet door het leger zelf.
quote:Handig één stem over 26 verschillende grondwetswijzigingen.
Een paar aardige dingen voor de mensen en de regering het gezag over de rechtelijke macht.
Ach, alsof het uitmaakt. De stemmen zijn toch niet inhoudelijkquote:
quote:Het leger waakt volgens de oude grondwet voor de seculiere staat. Dit maakt dat ongedaan.
Ne esseksin sen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Allah is de beste der planners! Het Turkse volk omarmt de Islam! Turken zijn de geboren leiders van de Islamitische wereld. Ze hebben getracht ons geloof uit te wissen en ze falen! Hierna zal Turkije goed ontwikkelen en veeeel en veeeeel democratischer zijn en minder corrupt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |