Nee, ik las het letterlijk als 'een'. Niet als 'één', whehequote:Op zondag 12 september 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Volgens mij snapt ze wel wat een wenkbrauw is... Maar wrm t bij armenen past? Of zou ze een als een lezen
Dat komt door die documentaire, maar was het eind nog leuk, trouwens?quote:Op zondag 12 september 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
En ik heb zin in een tompoes.
Hollandse modus vandaag.
Wel wat gemist dan.quote:Op zondag 12 september 2010 23:28 schreef msnk het volgende:
Ik heb nog nooit een Annie MG Schmidt boek gelezen.
Pauperdocu.quote:Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat komt door die documentaire, maar was het eind nog leuk, trouwens?
Nee niet echt.quote:Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat komt door die documentaire, maar was het eind nog leuk, trouwens?
Omdat het heel mooi geschreven pareltjes zijn. Waar je als kind helemaal in kan opgaan.quote:
Ik weet nog wel dat iedereen Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke las. Uiteraard was ik daar te cool voorquote:Op zondag 12 september 2010 23:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat het heel mooi geschreven pareltjes zijn. Waar je als kind helemaal in kan opgaan.
Weet niet of dat als volwassene ook nog kan, keertje weer pakken in de bieb.
Jij las zeker Kippenvelquote:Op zondag 12 september 2010 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iedereen Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke las. Uiteraard was ik daar te cool voor![]()
Leuk toch.quote:Op zondag 12 september 2010 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ihvk, wat doe je.. Nostalgie, wekelijks naae de bieb. Goeie ouwe tijd
Jij las de break out zeker. Of de Hitkrant.quote:Op zondag 12 september 2010 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iedereen Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke las. Uiteraard was ik daar te cool voor![]()
Break Out kwam later pasquote:Op zondag 12 september 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij las de break out zeker. Of de Hitkrant.
Jij was blijkbaar te cool voor Pluk van de Petteflatquote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Break Out kwam later pasWat moet een 7 jarige nou met BO.
Ahja, Paul van Loon is ook baasquote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
InderdaadKoppensnellers
En Paul van Loon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |