Dat eerste is zooooo herkenbaar. Maar ben wel tevreden met de uitslag, kijken wat t wordt. En als Koerd zou ik sowieso evet stemmen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
En vica versa. De Alevieten van Tunceli zullen no matter what altijd de CHP steunen. Ook al zou Kilicdaroglu verkondigen alle Joden in het land te doden als het ware.
En niet tegen AKP. Veel mensen die EVET hebben gekozen stemmen niet voor AKP. Vele zijn van de MHP en zoals we hebben kunnen zien zijn er massa's Koerden die EVET hebben gestemd. Helaas dat een overgroot deel door bedreigingen met de dood en economische sancties van de plaatselijke mufti's niet veel hebben kunnen stemmen. Anders was de uitslag wel iets van 67% EVET.
quote:Op maandag 13 september 2010 08:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat eerste is zooooo herkenbaar. Maar ben wel tevreden met de uitslag, kijken wat t wordt. En als Koerd zou ik sowieso evet stemmen.
Klopt, ik ben geen pro-AKP, maar vind het goede veranderingen, maar ff afwachten wat er van terecht gaat komen.quote:Op maandag 13 september 2010 08:24 schreef zarGon het volgende:
Het 'grappige' aan nee-stemmers is dat velen niet weten waarom ze nee stemmen/gestemd hebben. De een stemt nee omdat zijn partij een voorstander van nee is, de ander stemt nee omdat ie denkt dat dit een partij-referendum is (het voorstel komt van de AKP, en dus stem ik nee). Voor hen is een ja, een ja voor AKP. Grappig was verder om te lezen dat de ja-stemmers landverraders zijn (MHP-aanhanger in dit specifieke geval) en dat doordat de stemmen van de ja-stemmers gekocht zijn.
Verder merk ik trouwens respectloos gedrag tegenover ja-stemmers van de nee-stemmers. Ze worden onder andere landverraders genoemd en ze zouden niet in staat zijn te kunnen stemmen hierover (niet capabel genoeg in tegenstelling tot nee-stemmers).
Verder is het wel tragikomisch dat Kilicdaroglu niet heeft kunnen stemmen omdat hij zijn zaken niet op orde had.
Wat heb jij goede zelfkennis.quote:Op maandag 13 september 2010 00:00 schreef IHVK het volgende:
20-jarige mensen die 'Geen foto anders wordt je verliefd :p' als msn avatar hebben.
Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op maandag 13 september 2010 01:55 schreef Ayca het volgende:
Wheheh omg tante moest in de auto overgeven en omdat mn nicht niet tegen de geur van kots kan moest zij ook.ik ging stuk
![]()
Daaromquote:
En jij als goed geïntegreerde jongedame legde ze dat niet even uit?quote:Op maandag 13 september 2010 08:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daaromhet duurde ook een half uur voordat ze eindelijk doorhadden hoe het parkeerautomaat werkte
Ik houd niet van de manier hoe de oppositie (vooral de CHP) politiek voert. Echt, volgens de CHP doet AKP niets goed en kunnen ze niets goed doen. In plaats van dat ze samenwerken, creeën ze situaties waarbij ze goedkoop punten proberen te scoren door tegen te werken, persoonlijk te worden en nationalistische zaken erbij te betrekken (Kurt acilimi / PKK). Veel gelul, maar niets inhoudelijks/constructief. Elke stap die Erdogan neemt om de invloed van het leger in te dammen (zoals het hoort bij een democratie), wordt gezien als een stap om sharia in te voeren (om daarmee punten te scoren). Ik ben blij dat het er hier in Nederland anders aan toe gaat.quote:Op [url=] 13 september 2010 08:26[/url] schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen pro-AKP, maar vind het goede veranderingen, maar ff afwachten wat er van terecht gaat komen.
Neequote:Op maandag 13 september 2010 08:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En jij als goed geïntegreerde jongedame legde ze dat niet even uit?
Ik denk eerder z'n bilmattie Luigi.quote:Op maandag 13 september 2010 08:51 schreef zarGon het volgende:
Zou hij de prinses al bevrucht hebben?
Incest.quote:Op maandag 13 september 2010 08:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder z'n bilmattie Luigi.
Garpje speciaal voor jou. Je hebt een plekkie in mijn hart (veroverd), JULIOOOOO.quote:Op [url=] 13 september 2010 08:53[/url] schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |