Ah kijk, nog 11quote:
quote:
quote:
Gaan we dan met z'n allen rond 20:00uur terugkijken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Of zal ik toch Popstars gaan kijken vanavond? Neee ik ga voor The Voice, want dat is nieuw![]()
dan kijk ik morgen wel Popstars online terug
Count me inquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaan we dan met z'n allen rond 20:00uur terugkijken?
ja! Lijkt me gezellig! Om 20:00 uur morgen ben ik wel weer thuis denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaan we dan met z'n allen rond 20:00uur terugkijken?
2 uurquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik kan het waarschijnljk niet zienZit dan net in de auto. Hoe lang duurt het? Een uur of anderhalf? Anders kan ik misschien het laatste stukje nog mee gluren!
Oh oké, ik heb het nog nooit gezien, dacht in de voorstukjes te zien dat er wel aardig gezongen werdquote:
*gniffelt*quote:
Ooooooooooo, hoe is je nieuwe bank (sorry helemaal vergetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw-zoekt goede plek uit op de bank
Hehe nou ja gekkiequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ooooooooooo, hoe is je nieuwe bank (sorry helemaal vergeten) Staat hij mooi en zit/ligt hij goed?
O dan gaan we een party geven bij jou met als thema " Maak mijn woonkamer gezellig"quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe nou ja gekkieHij zit heerlijk!
Maar het is wel erg strak hier, het mag wel iets gezelliger mijn woonkamer
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O dan gaan we een party geven bij jou met als thema " Maak mijn woonkamer gezellig"
Goed plan, ik ga straks ook even een lekker wijntje scoren bij de AHquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
Ik ben er klaar voor, wijn staat al koud
*kijkt*quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw-zoekt goede plek uit op de bank
Kunnen ze dat allemaal?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, moet ik het VrijdagavondkladblokvoorBennymaisjuhs pakken? Of turven we niet omdat ze allemaal kunnen zingen?
Ik heb er al eentje gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, moet ik het VrijdagavondkladblokvoorBennymaisjuhs pakken? Of turven we niet omdat ze allemaal kunnen zingen?
Yup... zijn ze op geselecteerdquote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje gezien
Dus het kan...
[..]
Yup... zijn ze op geselecteerd
Dat wordt toch al weken beweerd, dat dit hét programma is waar gewoon mensen eindelijk kunnen zingen.quote:
Dan is hij vast jaloersquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt toch al weken beweerd, dat dit hét programma is waar gewoon mensen eindelijk kunnen zingen.
Maar in de reclame hoor je Jeroen al brullen dat iemand er echt niet bij hoort
De eerste beste (in dat filmpje van gister) was het al raak?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje gezien
Dus het kan...
Ja gevalletje piemelnijdquote:
Spoilertje... als je het niet wilt weten niet klikkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste beste (in dat filmpje van gister) was het al raak?![]()
*slijpt potloodje alvast bij*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem alquote:
quote:
Is geen fopjequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik klik niet Benny, zal wel een fopje zijn, maar toch.
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spoilertje... als je het niet wilt weten niet klikkenWat een stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Oh ik weet het al, dat is die chick van dat filmpje, waardoor ik zei "eerste meteen raak".quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoel... ik ga met dr trouwen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
OH JONGENS, krijgen we dan vanavond NA 8 WEKEN lekkere mannen?
Boh, dat bedenk ik me nu pas
quote:
Jeroen is voor jou de Staceyquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:41 schreef Kally het volgende:
Maarrrrrrrrrrr ik bedenk me ineens dat het wel fijn is dat Jeroen in de jury zit, heb ik iig wat te zeiken
Ja minimaal 1, daar brult Jeroen in de reclame over-opquote:
Nee ik blijf thuis vanavondquote:
quote:
Natuurlijkquote:
Fruitellaquote:
Ik heb niks lekkers in huis gehaald, ik baal als een stekker maar doe alsof er niks aan de hand isquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:05 schreef -Miauw- het volgende:hallo
![]()
Ik ga vanavond wel VOH kijken maar niet hier![]()
Vriendin is onverwachts langs gekomen en we gaan samen kijken, is niet zo gezellig als ik dan op de laptop zitMaar veel plezier hier
![]()
Ik verder ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks lekkers in huis gehaald, ik baal als een stekker maar doe alsof er niks aan de hand is
Joooo-piquote:
Oh, dat scheelt meteen danquote:
Hallotjesquote:
Goed, ik hoop wel dat het de moeite waard zal zijn.quote:
Maar we misten jequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Voornamelijk in [DIG]
Verder wel vrij druk he, dus kan niet altijd fok!en
Da's lievquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar we misten je
Zo'n 425 delen[TAL SC #425] Met mayonaise!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's liev![]()
Maar na XFA ben ik gewoon weer ff wat minder op Fok! geweest![]()
Ging trouwen, huwelijksreis, werken e.d. je kent het wel
Gauw halen danquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Silenus het volgende:
Geen drank in huis en het begint nu te regenen.![]()
Heb nog een uur.
Jongen toch, je haartjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Silenus het volgende:
Geen drank in huis en het begint nu te regenen.![]()
Heb nog een uur.
Ik snap het... Maar er was een lege plekquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's liev![]()
Maar na XFA ben ik gewoon weer ff wat minder op Fok! geweest![]()
Ging trouwen, huwelijksreis, werken e.d. je kent het wel
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
We snappen het wel hoor, maar missen je wel
Tussen 20.05 en 20.15u is het precies tien minuten droog, dus dat wordt een BLITZKRIEG BIJ DE PLUS!!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tussen 20.05 en 20.15u is het precies tien minuten droog, dus dat wordt een BLITZKRIEG BIJ DE PLUS!!
O god ik zie het voor me, jij rennen iedereen omver geworpen, duwen en trekken bij de kassaquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tussen 20.05 en 20.15u is het precies tien minuten droog, dus dat wordt een BLITZKRIEG BIJ DE PLUS!!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O god ik zie het voor me, jij rennen iedereen omver geworpen, duwen en trekken bij de kassa
Haha, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O god ik zie het voor me, jij rennen iedereen omver geworpen, duwen en trekken bij de kassa
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.Twee flessen rosé in m'n klauwen en een zak hamka's onder m'n oksel, schuimbekkend in de rij..."MAG IK VOOR...VOICE OF HOLLAND...FOK WACHT OP ME!!!"
Onder je okselquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.Twee flessen rosé in m'n klauwen en een zak hamka's onder m'n oksel, schuimbekkend in de rij..."MAG IK VOOR...VOICE OF HOLLAND...FOK WACHT OP ME!!!"
Ja waar dan? Die flessen zitten in zijn handenquote:
Die kun je best in één hand houden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja waar dan? Die flessen zitten in zijn handen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, die billige bocht van de Jumbo voor 1,79.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen cheap-ass cider weer hč Silenus.
Jupilerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb deze even ingeslagen:
[ afbeelding ]
Ja oke jij je zinquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die kun je best in één hand houden.
Ik ga voor de wijn, maar jupilerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb deze even ingeslagen:
[ afbeelding ]
Greysquote:
Succes!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
He wat raar, het is nu al droog, ik ga nu!
quote:
quote:
Nickquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Joooo-pi het volgende:
En dan te bedenken dat de ene van Nick en Simon er bij Idols in de auditieronde al uit vloog
Waar dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nick
Maar dat was niet bij de auditie hoor
In de live shows.quote:
Was toch de ronde voor de finale liveshows?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In de live shows.
Ze vonden hem te verlegen en geen idool
Wat zullen ze een spijt hebben
Echt? In liveshows?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In de live shows.
Ze vonden hem te verlegen en geen idool
Wat zullen ze een spijt hebben
Opschietenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
He wat raar, het is nu al droog, ik ga nu!
Oh echt? Ik dacht dat hij al bij de laatste tien zatquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was toch de ronde voor de finale liveshows?
Hij is al bijna terugquote:
11equote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelijk Benny, hij werd 11e, dus nét voor de live shows er uit
Kruidnoten én Heartbreakers?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
TERUGGGGGGGGGGG!
Met twee flessen wijn, heartbreakerchips (), kruidnoten en koffiefilters!
Die laatste zijn niet voor vanavond maar ik ben graag zo volledig mogelijk. Let the show begin.![]()
Koffiefilters om de chips in te doen... Kregen we vroeger: portie chipsquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
TERUGGGGGGGGGGG!
Met twee flessen wijn, heartbreakerchips (), kruidnoten en koffiefilters!
Die laatste zijn niet voor vanavond maar ik ben graag zo volledig mogelijk. Let the show begin.![]()
Goh wat positief omschreven, er zijn een heleboel elfde geworden destijds denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelijk Benny, hij werd 11e, dus nét voor de live shows er uit
Dag azijnzeikerdje van mequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goh wat positief omschreven, er zijn een heleboel elfde geworden destijds denk ik!
Karinaaaaaaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
We kijken dit dusIk neem Popstars wel op, kan ik morgenochtend kijken en reclames doorspoelen.
Karinaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
We kijken dit dusIk neem Popstars wel op, kan ik morgenochtend kijken en reclames doorspoelen.
Wel gekochtm, maar ik eet nu kaaskoekjesquote:
Morgen om 8 uur dan zeker?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karina
We kijken Popstars om 20:00uur terug via internet...
OMG...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karina
We kijken Popstars om 20:00uur terug via internet...
Ik moet morgenavond naar een verjaardagquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
yup... en anders kan ik je wel PMen
Ze zeggen niet of ze door zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond naar een verjaardag![]()
En waarom zitten ze alvast iedereen te spoileren nu?
Hij viel idd in de laatste ronde voor de liveshows af, zoals er wel meer waren destijdsquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dag azijnzeikerdje van me
Ik las het net ergens op Google, dat hij de laatste was die er voor de live shows uit vloog en dus elfde werd
Is hij tafelheer nu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Wat zal MM balen, want Popstars heeft amper kijkers vanavond
Daar heb je na 14 weken Popstars nog zin inquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Karina het volgende:
He jammer, geen mensen afzeuren (wat een woord trouwens).
Ja en hij vond de drie The Voice kandidaten die ze lieten horen heel goedquote:
Opbouwende kritiek leveren zou ik het willen noemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Karina het volgende:
Af en toe iemand lekker afkraken is toch leuk? Alleen maar complimentjes gaat ook vervelen en is het al 14 weken!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar heb je na 14 weken Popstars nog zin in?
Daarom kijken we vanaf Idols 1 toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar heb je na 14 weken Popstars nog zin in?
MoBloquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik kom ook weer meekijken straks
Ik ook.quote:
Maar lekker afkraken blijft toch wel leuk hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Een nieuw concept he, en we geven het een eerlijke kans
Ik nu Veronicaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog ff Little People opstaan
doet me denken aan afzuigenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Karina het volgende:
Lekker kuikensletje van me.quote:
Nog steeds nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja okee, dat was toen leuk ja, daarna werd het vervelend
Ik heb op XFA1 alles gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja okee, dat was toen leuk ja, daarna werd het vervelend
Maar kanditaten afkraken zegt niets over wat we van het programma vinden hequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar lekker afkraken blijft toch wel leuk hoor
Klopt... maar Popstars heeft nu ook geen afkraakbare kandidaten meer hequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar kanditaten afkraken zegt niets over wat we van het programma vinden he
Maar ik hoorde van John de Mol dat ze een voorselectie hadden gedaan, dus de 'afkraakbare' zouden er al uitgefilterd zijn
Jeroen brult aardig in de reclame over iemand die niet Voice-waardig is, dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef D. het volgende:
Maar ik hoorde van John de Mol dat ze een voorselectie hadden gedaan, dus de 'afkraakbare' zouden er al uitgefilterd zijn
Das denk ik ook meteen de valkuil. "Simpel Nederland" wil ook gewoon wat te lachen / zeiken / klagen hebben, en 2 uur lang alleen maar mensen die stuk voor stuk redelijk tot goed even één nummertje zingen gaat misschien snel vervelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal familie van het Rosenberg Trio.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
Wie zijn de Rosenbergjes? Ik ken alleen Marianne Rosenberg, maar die zal je wel niet bedoelen, Greys.
Nou ik bedoel ook het programma een beetje afkrakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das denk ik ook meteen de valkuil. "Simpel Nederland" wil ook gewoon wat te lachen / zeiken / klagen hebben, en 2 uur lang alleen maar mensen die stuk voor stuk redelijk tot goed even één nummertje zingen gaat misschien snel vervelen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
kaarsjes aan, chocolade met hazelnoot in de aanslag, laat maar komen hoor
Samenwerking met de Belgen pakt nooit goed uit imhoquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoel ook het programma een beetje afkrakenNet als My name is, dat vind ik toch wel zo slecht.
Een bepaalde groep wel, maar ik denk dat je hier geen > 1,5 miljoen kijkers hoeft te verwachtenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het tegenovergestelde.
Die kneuzenkermis hebben we nu wel eens gezien
Oh die ja wel eens van gehoord inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal familie van het Rosenberg Trio.
Die hele familie is muzikaal namelijkEr duikt er regelmatig weer eentje op van de jongere generatie, vraag me af of een van die kandidaten daar ook van is
Wie weet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een bepaalde groep wel, maar ik denk dat je hier geen > 1,5 miljoen kijkers hoeft te verwachten
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das denk ik ook meteen de valkuil. "Simpel Nederland" wil ook gewoon wat te lachen / zeiken / klagen hebben, en 2 uur lang alleen maar mensen die stuk voor stuk redelijk tot goed even één nummertje zingen gaat misschien snel vervelen
Ik kan wel een of twee dingen noemen ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Denken wij uberhaupt ooit ergens hetzelfde over, Grijsje?
Dat half-vloeibare product bij McDonalds?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan wel een of twee dingen noemen ja!
wij zaten net ook al 'deze vuist op deze vuist' te zingenquote:
Ik zie haar toch liever met die andere. Robert ofzo.quote:
Echt kneuzen hoeft nou ook weer niet, maar 17 weken lang alleen maar mensen die heel goed zijn? Vraag me af of dat blijft boeien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het tegenovergestelde.
Die kneuzenkermis hebben we nu wel eens gezien
stukje hebben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik allang niet meer gehad
Die chocolade dus
quote:
17 Weken is idd wel lang.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt kneuzen hoeft nou ook weer niet, maar 17 weken lang alleen maar mensen die heel goed zijn? Vraag me af of dat blijft boeien.
En Ome Willem speelt in GTST!
Ja Angela Groothuizen ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
De intro is wel heel X-Factor like
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat half-vloeibare product bij McDonalds?
eeeeeeeeeeeeeeennnnnnn....
De Beren eetcafes?
Kleuren e.d. ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond de tune erg POPquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
En een dwerg voor de politiek correctheid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
"En om zo divers mogelijk te zijn hebben we iemand gestrikt die eigenlijk heul niet kan zingen"
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we niet een crew-only SC topic maken? Dan hebben we aan 1 topic per aflevering genoeg
Ik heb die Op Zoek programma's nooit gekeken, ik houd niet zo van musicals, maar die programma's duurden ook nooit zo heel lang toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
17 Weken is idd wel lang.
Maar 'Op zoek naar Mary Poppins' had elke week meer dan 1.5 miljoen kijkers.
Op de publieke omroep, met alleen maar goede zangeressen.
Zou je denken dat mensen dat ook saai zouden vinden
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
Doen Nick en Simon ook wel eens ooit iets apart van elkaar? Tering hé
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
dat ja, lijkt wel of ze getrouwd zijn met elkaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
Dat doen jullie maar achter de schermenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we niet een crew-only SC topic maken? Dan hebben we aan 1 topic per aflevering genoeg
Waar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb trouwens dony in het echt gezien van de week!
wie wil me aanraken?
Om die reden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
wie wil me aanraken?
Rook ie naar roti?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
wie wil me aanraken?
nee, sorryquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
wie wil me aanraken?
Het deed me denken aan Coca Colaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Oh die kleuren zijn inderdaad erg X-Factor, dat zwart met rood.
Ik mis de negerquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En een dwerg voor de politiek correctheid.
Angela.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |