Ik snap het... Maar er was een lege plekquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's liev![]()
Maar na XFA ben ik gewoon weer ff wat minder op Fok! geweest![]()
Ging trouwen, huwelijksreis, werken e.d. je kent het wel
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
We snappen het wel hoor, maar missen je wel
Tussen 20.05 en 20.15u is het precies tien minuten droog, dus dat wordt een BLITZKRIEG BIJ DE PLUS!!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tussen 20.05 en 20.15u is het precies tien minuten droog, dus dat wordt een BLITZKRIEG BIJ DE PLUS!!
O god ik zie het voor me, jij rennen iedereen omver geworpen, duwen en trekken bij de kassaquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tussen 20.05 en 20.15u is het precies tien minuten droog, dus dat wordt een BLITZKRIEG BIJ DE PLUS!!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O god ik zie het voor me, jij rennen iedereen omver geworpen, duwen en trekken bij de kassa
Haha, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O god ik zie het voor me, jij rennen iedereen omver geworpen, duwen en trekken bij de kassa
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.Twee flessen rosé in m'n klauwen en een zak hamka's onder m'n oksel, schuimbekkend in de rij..."MAG IK VOOR...VOICE OF HOLLAND...FOK WACHT OP ME!!!"
Onder je okselquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.Twee flessen rosé in m'n klauwen en een zak hamka's onder m'n oksel, schuimbekkend in de rij..."MAG IK VOOR...VOICE OF HOLLAND...FOK WACHT OP ME!!!"
Ja waar dan? Die flessen zitten in zijn handenquote:
Die kun je best in één hand houden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja waar dan? Die flessen zitten in zijn handen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, die billige bocht van de Jumbo voor 1,79.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen cheap-ass cider weer hè Silenus.
Jupilerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb deze even ingeslagen:
[ afbeelding ]
Ja oke jij je zinquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die kun je best in één hand houden.
Ik ga voor de wijn, maar jupilerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb deze even ingeslagen:
[ afbeelding ]
Greysquote:
Succes!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
He wat raar, het is nu al droog, ik ga nu!
quote:
quote:
Nickquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Joooo-pi het volgende:
En dan te bedenken dat de ene van Nick en Simon er bij Idols in de auditieronde al uit vloog
Waar dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nick
Maar dat was niet bij de auditie hoor
In de live shows.quote:
Was toch de ronde voor de finale liveshows?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In de live shows.
Ze vonden hem te verlegen en geen idool
Wat zullen ze een spijt hebben
Echt? In liveshows?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In de live shows.
Ze vonden hem te verlegen en geen idool
Wat zullen ze een spijt hebben
Opschietenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
He wat raar, het is nu al droog, ik ga nu!
Oh echt? Ik dacht dat hij al bij de laatste tien zatquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was toch de ronde voor de finale liveshows?
Hij is al bijna terugquote:
11equote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelijk Benny, hij werd 11e, dus nét voor de live shows er uit
Kruidnoten én Heartbreakers?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
TERUGGGGGGGGGGG!
Met twee flessen wijn, heartbreakerchips (), kruidnoten en koffiefilters!
Die laatste zijn niet voor vanavond maar ik ben graag zo volledig mogelijk. Let the show begin.![]()
Koffiefilters om de chips in te doen... Kregen we vroeger: portie chipsquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
TERUGGGGGGGGGGG!
Met twee flessen wijn, heartbreakerchips (), kruidnoten en koffiefilters!
Die laatste zijn niet voor vanavond maar ik ben graag zo volledig mogelijk. Let the show begin.![]()
Goh wat positief omschreven, er zijn een heleboel elfde geworden destijds denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelijk Benny, hij werd 11e, dus nét voor de live shows er uit
Dag azijnzeikerdje van mequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goh wat positief omschreven, er zijn een heleboel elfde geworden destijds denk ik!
Karinaaaaaaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
We kijken dit dusIk neem Popstars wel op, kan ik morgenochtend kijken en reclames doorspoelen.
Karinaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
We kijken dit dusIk neem Popstars wel op, kan ik morgenochtend kijken en reclames doorspoelen.
Wel gekochtm, maar ik eet nu kaaskoekjesquote:
Morgen om 8 uur dan zeker?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karina
We kijken Popstars om 20:00uur terug via internet...
OMG...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karina
We kijken Popstars om 20:00uur terug via internet...
Ik moet morgenavond naar een verjaardagquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
yup... en anders kan ik je wel PMen
Ze zeggen niet of ze door zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond naar een verjaardag![]()
En waarom zitten ze alvast iedereen te spoileren nu?
Hij viel idd in de laatste ronde voor de liveshows af, zoals er wel meer waren destijdsquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dag azijnzeikerdje van me
Ik las het net ergens op Google, dat hij de laatste was die er voor de live shows uit vloog en dus elfde werd
Is hij tafelheer nu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Wat zal MM balen, want Popstars heeft amper kijkers vanavond
Daar heb je na 14 weken Popstars nog zin inquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Karina het volgende:
He jammer, geen mensen afzeuren (wat een woord trouwens).
Ja en hij vond de drie The Voice kandidaten die ze lieten horen heel goedquote:
Opbouwende kritiek leveren zou ik het willen noemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Karina het volgende:
Af en toe iemand lekker afkraken is toch leuk? Alleen maar complimentjes gaat ook vervelen en is het al 14 weken!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar heb je na 14 weken Popstars nog zin in?
Daarom kijken we vanaf Idols 1 toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar heb je na 14 weken Popstars nog zin in?
MoBloquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik kom ook weer meekijken straks
Ik ook.quote:
Maar lekker afkraken blijft toch wel leuk hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Een nieuw concept he, en we geven het een eerlijke kans
Ik nu Veronicaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog ff Little People opstaan
doet me denken aan afzuigenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |