quote:
quote:
Nickquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Joooo-pi het volgende:
En dan te bedenken dat de ene van Nick en Simon er bij Idols in de auditieronde al uit vloog
Waar dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nick
Maar dat was niet bij de auditie hoor
In de live shows.quote:
Was toch de ronde voor de finale liveshows?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In de live shows.
Ze vonden hem te verlegen en geen idool
Wat zullen ze een spijt hebben
Echt? In liveshows?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In de live shows.
Ze vonden hem te verlegen en geen idool
Wat zullen ze een spijt hebben
Opschietenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
He wat raar, het is nu al droog, ik ga nu!
Oh echt? Ik dacht dat hij al bij de laatste tien zatquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was toch de ronde voor de finale liveshows?
Hij is al bijna terugquote:
11equote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelijk Benny, hij werd 11e, dus nét voor de live shows er uit
Kruidnoten én Heartbreakers?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
TERUGGGGGGGGGGG!
Met twee flessen wijn, heartbreakerchips (), kruidnoten en koffiefilters!
Die laatste zijn niet voor vanavond maar ik ben graag zo volledig mogelijk. Let the show begin.![]()
Koffiefilters om de chips in te doen... Kregen we vroeger: portie chipsquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
TERUGGGGGGGGGGG!
Met twee flessen wijn, heartbreakerchips (), kruidnoten en koffiefilters!
Die laatste zijn niet voor vanavond maar ik ben graag zo volledig mogelijk. Let the show begin.![]()
Goh wat positief omschreven, er zijn een heleboel elfde geworden destijds denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelijk Benny, hij werd 11e, dus nét voor de live shows er uit
Dag azijnzeikerdje van mequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goh wat positief omschreven, er zijn een heleboel elfde geworden destijds denk ik!
Karinaaaaaaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
We kijken dit dusIk neem Popstars wel op, kan ik morgenochtend kijken en reclames doorspoelen.
Karinaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
We kijken dit dusIk neem Popstars wel op, kan ik morgenochtend kijken en reclames doorspoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |