Lekker kuikensletje van me.quote:
Nog steeds nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja okee, dat was toen leuk ja, daarna werd het vervelend
Ik heb op XFA1 alles gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja okee, dat was toen leuk ja, daarna werd het vervelend
Maar kanditaten afkraken zegt niets over wat we van het programma vinden hequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar lekker afkraken blijft toch wel leuk hoor
Klopt... maar Popstars heeft nu ook geen afkraakbare kandidaten meer hequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar kanditaten afkraken zegt niets over wat we van het programma vinden he
Maar ik hoorde van John de Mol dat ze een voorselectie hadden gedaan, dus de 'afkraakbare' zouden er al uitgefilterd zijn
Jeroen brult aardig in de reclame over iemand die niet Voice-waardig is, dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef D. het volgende:
Maar ik hoorde van John de Mol dat ze een voorselectie hadden gedaan, dus de 'afkraakbare' zouden er al uitgefilterd zijn
Das denk ik ook meteen de valkuil. "Simpel Nederland" wil ook gewoon wat te lachen / zeiken / klagen hebben, en 2 uur lang alleen maar mensen die stuk voor stuk redelijk tot goed even één nummertje zingen gaat misschien snel vervelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal familie van het Rosenberg Trio.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
Wie zijn de Rosenbergjes? Ik ken alleen Marianne Rosenberg, maar die zal je wel niet bedoelen, Greys.
Nou ik bedoel ook het programma een beetje afkrakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das denk ik ook meteen de valkuil. "Simpel Nederland" wil ook gewoon wat te lachen / zeiken / klagen hebben, en 2 uur lang alleen maar mensen die stuk voor stuk redelijk tot goed even één nummertje zingen gaat misschien snel vervelen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
kaarsjes aan, chocolade met hazelnoot in de aanslag, laat maar komen hoor
Samenwerking met de Belgen pakt nooit goed uit imhoquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoel ook het programma een beetje afkrakenNet als My name is, dat vind ik toch wel zo slecht.
Een bepaalde groep wel, maar ik denk dat je hier geen > 1,5 miljoen kijkers hoeft te verwachtenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het tegenovergestelde.
Die kneuzenkermis hebben we nu wel eens gezien
Oh die ja wel eens van gehoord inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal familie van het Rosenberg Trio.
Die hele familie is muzikaal namelijkEr duikt er regelmatig weer eentje op van de jongere generatie, vraag me af of een van die kandidaten daar ook van is
Wie weet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een bepaalde groep wel, maar ik denk dat je hier geen > 1,5 miljoen kijkers hoeft te verwachten
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das denk ik ook meteen de valkuil. "Simpel Nederland" wil ook gewoon wat te lachen / zeiken / klagen hebben, en 2 uur lang alleen maar mensen die stuk voor stuk redelijk tot goed even één nummertje zingen gaat misschien snel vervelen
Ik kan wel een of twee dingen noemen ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Denken wij uberhaupt ooit ergens hetzelfde over, Grijsje?
Dat half-vloeibare product bij McDonalds?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan wel een of twee dingen noemen ja!
wij zaten net ook al 'deze vuist op deze vuist' te zingenquote:
Ik zie haar toch liever met die andere. Robert ofzo.quote:
Echt kneuzen hoeft nou ook weer niet, maar 17 weken lang alleen maar mensen die heel goed zijn? Vraag me af of dat blijft boeien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het tegenovergestelde.
Die kneuzenkermis hebben we nu wel eens gezien
stukje hebben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik allang niet meer gehad
Die chocolade dus
quote:
17 Weken is idd wel lang.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt kneuzen hoeft nou ook weer niet, maar 17 weken lang alleen maar mensen die heel goed zijn? Vraag me af of dat blijft boeien.
En Ome Willem speelt in GTST!
Ja Angela Groothuizen ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
De intro is wel heel X-Factor like
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat half-vloeibare product bij McDonalds?
eeeeeeeeeeeeeeennnnnnn....
De Beren eetcafes?
Kleuren e.d. ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond de tune erg POPquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
En een dwerg voor de politiek correctheid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
"En om zo divers mogelijk te zijn hebben we iemand gestrikt die eigenlijk heul niet kan zingen"
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we niet een crew-only SC topic maken? Dan hebben we aan 1 topic per aflevering genoeg
Ik heb die Op Zoek programma's nooit gekeken, ik houd niet zo van musicals, maar die programma's duurden ook nooit zo heel lang toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
17 Weken is idd wel lang.
Maar 'Op zoek naar Mary Poppins' had elke week meer dan 1.5 miljoen kijkers.
Op de publieke omroep, met alleen maar goede zangeressen.
Zou je denken dat mensen dat ook saai zouden vinden
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
Doen Nick en Simon ook wel eens ooit iets apart van elkaar? Tering hé
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
dat ja, lijkt wel of ze getrouwd zijn met elkaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
Dat doen jullie maar achter de schermenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we niet een crew-only SC topic maken? Dan hebben we aan 1 topic per aflevering genoeg
Waar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb trouwens dony in het echt gezien van de week!
wie wil me aanraken?
Om die reden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
wie wil me aanraken?
Rook ie naar roti?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
wie wil me aanraken?
nee, sorryquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
wie wil me aanraken?
Het deed me denken aan Coca Colaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Oh die kleuren zijn inderdaad erg X-Factor, dat zwart met rood.
Ik mis de negerquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En een dwerg voor de politiek correctheid.
Angela.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |