Ah kijk, nog 11quote:
quote:
quote:
Gaan we dan met z'n allen rond 20:00uur terugkijken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Of zal ik toch Popstars gaan kijken vanavond? Neee ik ga voor The Voice, want dat is nieuw![]()
dan kijk ik morgen wel Popstars online terug
Count me inquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaan we dan met z'n allen rond 20:00uur terugkijken?
ja! Lijkt me gezellig! Om 20:00 uur morgen ben ik wel weer thuis denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaan we dan met z'n allen rond 20:00uur terugkijken?
2 uurquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik kan het waarschijnljk niet zienZit dan net in de auto. Hoe lang duurt het? Een uur of anderhalf? Anders kan ik misschien het laatste stukje nog mee gluren!
Oh oké, ik heb het nog nooit gezien, dacht in de voorstukjes te zien dat er wel aardig gezongen werdquote:
*gniffelt*quote:
Ooooooooooo, hoe is je nieuwe bank (sorry helemaal vergetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw-zoekt goede plek uit op de bank
Hehe nou ja gekkiequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ooooooooooo, hoe is je nieuwe bank (sorry helemaal vergeten) Staat hij mooi en zit/ligt hij goed?
O dan gaan we een party geven bij jou met als thema " Maak mijn woonkamer gezellig"quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe nou ja gekkieHij zit heerlijk!
Maar het is wel erg strak hier, het mag wel iets gezelliger mijn woonkamer
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O dan gaan we een party geven bij jou met als thema " Maak mijn woonkamer gezellig"
Goed plan, ik ga straks ook even een lekker wijntje scoren bij de AHquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
Ik ben er klaar voor, wijn staat al koud
*kijkt*quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw-zoekt goede plek uit op de bank
Kunnen ze dat allemaal?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, moet ik het VrijdagavondkladblokvoorBennymaisjuhs pakken? Of turven we niet omdat ze allemaal kunnen zingen?
Ik heb er al eentje gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, moet ik het VrijdagavondkladblokvoorBennymaisjuhs pakken? Of turven we niet omdat ze allemaal kunnen zingen?
Yup... zijn ze op geselecteerdquote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje gezien
Dus het kan...
[..]
Yup... zijn ze op geselecteerd
Dat wordt toch al weken beweerd, dat dit hét programma is waar gewoon mensen eindelijk kunnen zingen.quote:
Dan is hij vast jaloersquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt toch al weken beweerd, dat dit hét programma is waar gewoon mensen eindelijk kunnen zingen.
Maar in de reclame hoor je Jeroen al brullen dat iemand er echt niet bij hoort
De eerste beste (in dat filmpje van gister) was het al raak?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje gezien
Dus het kan...
Ja gevalletje piemelnijdquote:
Spoilertje... als je het niet wilt weten niet klikkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste beste (in dat filmpje van gister) was het al raak?![]()
*slijpt potloodje alvast bij*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem alquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |