Dat klinkt wel fantastischquote:
Ohw, ja dat is wel kut/vervelendquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ex man weer, kids hebben woensdagmiddag jubileumfeest op school, en dan past mijn ex schoonma op. Maar kan niet heel de middag blijven want de baby moet slapen en eten![]()
Geeft niet maar dan zegt hij net zo makkelijk, laat je ze daar, let er wel een andere moeder op en dan haalt mijn moeder ze op als ze weg willen![]()
Ja alsof ik mijn kinderen daar alleen laat![]()
Nu gaat mijn moeder maar mee, ik kan helaas zelf geen vrij krijgen, aangezien ik altijd vrij heb voor hun dingen en papa nooit
Excuus, die was voor Vaduz bedoeldquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wel PM'en of je erbij mag
Bennymeisjes in een enveloppequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fantastisch![]()
BennyGold
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik heb ook al Fap-materiaal zie ik
[ afbeelding ]
Je eet zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. KUT magnums![]()
heb ik ineens een enorme chocoladevlek op mn overhemd.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
O hij belt net nog, of het kan dat ze op woensdag maar niet meer bij hem slapenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ja dat is wel kut/vervelend![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooral die midden onder in. Hoe ze sensueel haar eigen borsten beroerd
Hmm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |