Dat klinkt wel fantastischquote:
Ohw, ja dat is wel kut/vervelendquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ex man weer, kids hebben woensdagmiddag jubileumfeest op school, en dan past mijn ex schoonma op. Maar kan niet heel de middag blijven want de baby moet slapen en eten![]()
Geeft niet maar dan zegt hij net zo makkelijk, laat je ze daar, let er wel een andere moeder op en dan haalt mijn moeder ze op als ze weg willen![]()
Ja alsof ik mijn kinderen daar alleen laat![]()
Nu gaat mijn moeder maar mee, ik kan helaas zelf geen vrij krijgen, aangezien ik altijd vrij heb voor hun dingen en papa nooit
Excuus, die was voor Vaduz bedoeldquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wel PM'en of je erbij mag
Bennymeisjes in een enveloppequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fantastisch![]()
BennyGold
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik heb ook al Fap-materiaal zie ik
[ afbeelding ]
Je eet zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. KUT magnums![]()
heb ik ineens een enorme chocoladevlek op mn overhemd.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
O hij belt net nog, of het kan dat ze op woensdag maar niet meer bij hem slapenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ja dat is wel kut/vervelend![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooral die midden onder in. Hoe ze sensueel haar eigen borsten beroerd
Hmm?quote:
Jij weet wel wat ik bedoelquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O hij belt net nog, of het kan dat ze op woensdag maar niet meer bij hem slapen![]()
Magnums breken altijd van die schotsen chocola vanafquote:
*tikt met vingers op tafel*quote:
!!!!!!!!! Dacht net nog aan jou en die okselquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!!!!! Dacht net nog aan jou en die oksel
[ afbeelding ]
Mijn stoelnummer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*tikt met vingers op tafel*
Vergeet je niet iets, eej eej?
Je was dus al op de hoogte van de moeilijkheid van het eten. Dan is het überdom wel dat het je alsnog gebeurtquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Magnums breken altijd van die schotsen chocola vanaf![]()
Tja what else is newquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O hij belt net nog, of het kan dat ze op woensdag maar niet meer bij hem slapen![]()
Ik kan wel ertegen in gaan maar dan zegt hij het staat niet zwart op wit
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja what else is new![]()
Ach weet je blijven ze lekker bij mij
beter je kaart dan jijquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Symphonic het volgende:
Kally, ik heb je PM gehad, maar vandaag vergeten te antwoorden. En mijn computer heeft ruzie met mijn router dus ik krijg mijn PM box niet geladen.
Ik denk dat mijn wifi kaart brak is
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja what else is new![]()
Ach weet je blijven ze lekker bij mij
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een gedoe Kally.
Sterkte/succes ermee
Dank jullie wel, het wentquote:
En dan laadt hij wel het forum maar niet de PM-box?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Symphonic het volgende:
Kally, ik heb je PM gehad, maar vandaag vergeten te antwoorden. En mijn computer heeft ruzie met mijn router dus ik krijg mijn PM box niet geladen.
Ik denk dat mijn wifi kaart brak is
Of ik stuur ze naar jouquote:
Zo mooi.quote:
Nee dat ben ik met je eensquote:
Die gast moet het gewoon bij 1 nummer houden...quote:
Oeh en wat voor 1quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
Kally
Een Johnny Depp voor je misčre.
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat ene nummer was al vreselijk. Met stip het meest hatelijke Nederlandse nummer everquote:
Haha, hij doet de deur dicht xD!quote:
Ah joh, dat is lang verleden tijd. Dat je mijn verjaardag niet vergat, je onvoorwaardelijk koos voor mijquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat ene nummer was al vreselijk. Met stip het meest hatelijke Nederlandse nummer ever
Meer dan de nummers van Rinus?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat ene nummer was al vreselijk. Met stip het meest hatelijke Nederlandse nummer ever
Beetje laat om daar acht jaar later over te klagenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gast moet het gewoon bij 1 nummer houden...
Jaquote:
Je hebt het weer over Vaduzquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah joh, dat is lang verleden tijd. Dat je mijn verjaardag niet vergat, je onvoorwaardelijk koos voor mij!
Want? Hij gaat het nu toch juist weer proberenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Beetje laat om daar acht jaar later over te klagen
Ja, dat is toch niet pas z'n tweede nummerquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want? Hij gaat het nu toch juist weer proberen
Homoquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nou stelletje heterofoben, ik ga in bad
Bij de Tuinen heb je echt super lekkere douchegel, biologisch met een rozengeurtje en het maakt je skin echt soft voor als je je benen wilt scheren, ik neem het wel eens mee naar de meet, echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Goed puntquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet pas z'n tweede nummer?
Zal zo wat kaas komen brengenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
De OPquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, het was of dat, of iets anders
quote:
Fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb van die dungels dinges van de c1000....voor de boys....zal wel ff doorsparen nog
Die knikker in een pil-dingen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb van die dungels dinges van de c1000....voor de boys....zal wel ff doorsparen nog
Leuke blousje met stropdas heeft ze aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Boh, loop ik net langs de slaapkamer, waar ik een kleine tv heb staan, dus van afstand denk ik "hey donkerblond haar, wat wat leuk Doutzen Kroes zit weer aan de desk".
Blijkt het Paay te zijn
verbranden voor de ogen van de kinderen die er smachtend voor in de rij staan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk er mee doen behalve sjoelen en er iemand mee doodgooien?
Is zij toevallig Belg?quote:
Ohw die nutteloze dingenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee schijven...met een soort van stempelafdruk relief dr in
Die idd... de Deen, (super)coop, ed. hebben die al 2 wekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Jij doelt op de zetpillen van de Plus
Whut whut?quote:
Ik verdien genoeg met mijn gouden kut ja.quote:
Die stonden er....en ik zei NEEquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verbranden voor de ogen van de kinderen die er smachtend voor in de rij staan?
Nee das plusquote:
Nee aan mijn jongens gevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verbranden voor de ogen van de kinderen die er smachtend voor in de rij staan?
nee hoor, ik heb de jouwe ook namen gegevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ben ik trouwens de enige die mijn tieten namen heeft gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |