Ich bin weer in Nederland, ben door mijn rug gegaan.quote:
Wat!?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ich bin weer in Nederland, ben door mijn rug gegaan.Het is echt fokking zwaar werk.
Hoe is het nu met je rug?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ich bin weer in Nederland, ben door mijn rug gegaan.Het is echt fokking zwaar werk.
Serieusquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Te pijnlijk, moest ook terug reizen naar Nederland wat een hel was, kut Fransen praten geen Engels, echt niemand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!?![]()
Nu al![]()
Hoe is het met je rug?
Het was echt werk ja, s'avonds was het feesten wat super was, maar het is echt bikkelen, 30 graden op je kop, krom staan, 800 druiventrosjes op een dag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SerieusDat was een korte trip dan
Hoe gaat het met je? Het was druiven plukken toch ofzo? Echt als werk of meer als 'actieve ferkansie' ?
Welcome backquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Te pijnlijk, moest ook terug reizen naar Nederland wat een hel was, kut Fransen praten geen Engels, echt niemand.En mijn vingers opengeknipt, knieen liggen open.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je zeker dat het druivenplukken was niet een of andere SM shoot?
Opengeknipte vingers, knieen liggen open, pijnlijke rug...
had je daar(niet op de terugreis dus) wel iemand waarmee je kon pratenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Te pijnlijk, moest ook terug reizen naar Nederland wat een hel was, kut Fransen praten geen Engels, echt niemand.En mijn vingers opengeknipt, knieen liggen open.
Hoe kom je aan zoiets danquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het was echt werk ja, s'avonds was het feesten wat super was, maar het is echt bikkelen, 30 graden op je kop, krom staan, 800 druiventrosjes op een dag.
Nee ik ging alleen, en dat vond ik niet erg, reis wel vaker alleen, maar zelfs bij de ticketservice en zo praten ze geen Engels, gewoon niemand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
had je daar(niet op de terugreis dus) wel iemand waarmee je kon praten
Zag het op een site, leek me wel leuk, was het ook met de mensen, alleen het werk niet maar weer een ervaring rijker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoiets dan
Het klinkt wel stoer hoor...
Klote dat het niet werd wat je er van hoopte, maar toch welcome back![]()
Ohw, das ook wel lastigquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik ging alleen, en dat vond ik niet erg, reis wel vaker alleen, maar zelfs bij de ticketservice en zo praten ze geen Engels, gewoon niemand.![]()
Corona.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga richting huis. Zal ik vanavond voor een witbiertje of weer een Corona'tje ofzo gaan?
quote:
Witbierquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga richting huis. Zal ik vanavond voor een witbiertje of weer een Corona'tje ofzo gaan?
Alles moet in 3D tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij de toegevoegde waarde van de -lelijk uitziende- 3D buienradar uitleggen?
http://www.buienradar.nl/3d-buienradar.aspx
Maar dit ziet er gewoon niet uit, het voegt niks toe en en.... gewoon neequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
A
[..]
Alles moet in 3D tegenwoordig.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij de toegevoegde waarde van de -lelijk uitziende- 3D buienradar uitleggen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dit ziet er gewoon niet uit, het voegt niks toe en en.... gewoon nee
Ik hoor bij de groep mensen die het siewosie niets vind toevoegen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Likje.quote:
Wat een biljante 3D.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
quote:
Dat klinkt als een belediging aan het adres van Rinusquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
Laat ik het zo zeggen... Rinus voegt nog meer toe aan de muziekindustrie dan dit het doet voor weerberichten
Soms ga je te ver....quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
Laat ik het zo zeggen... Rinus voegt nog meer toe aan de muziekindustrie dan dit het doet voor weerberichten
Hey Bellabeer, hoe was het?quote:
quote:
quote:
Zwaar maar toch blij dat ik het gedaan heb, voor hoe lang het duurde.quote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het is weekend![]()
Wijn staat koud, straks de jongens naar hun vader, mama is er klaar voor
Joehoeeequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het is weekend![]()
Weeeeeeeekkkeeeeeeend!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het is weekend![]()
Ervaring rijker dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zwaar maar toch blij dat ik het gedaan heb, voor hoe lang het duurde.
Vetquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds vandaag... om 20:30uur op RTL4
Nou ja 1 x in de 2 wekenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ik ga nog even iets doen![]()
tot vanavond
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
tot vanavond
Als je een paar honderd miljoen binnen haalt heb je toch een 'slim' trucje uitgehaaldquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Pieter Storms en Nina Brink.Wat een dom volk.
nee joh, haske intellidingus....quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Pieter Storms en Nina Brink.Wat een dom volk.
Laterquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
tot vanavond
O Symph had je mijn PM terug gehad?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee joh, haske intellidingus....
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga straks kebab halen.Lekkah lekkah.
Meng, weer te hard rijden?quote:
Ja, en WEER in de maastunnel. Echt zo dom. Ik dacht het dus vorige week al, toen kreeg ik er 2 voor in de Maastunnel op een avondje na college de week ervoor, dus vreesde al dat ik die week erna dan ook wel iets te hard had gereden (en die dus vandaag zou krijgen). En ja hoorquote:
Zo kut, had 3 bonnen in 1 maand in juli. Zo zonde van het geldquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en WEER in de maastunnel. Echt zo dom. Ik dacht het dus vorige week al, toen kreeg ik er 2 voor in de Maastunnel op een avondje na college de week ervoor, dus vreesde al dat ik die week erna dan ook wel iets te hard had gereden (en die dus vandaag zou krijgen). En ja hoor
En maandag nog een parkeerbon
Ik vind z'n bekkie niet zo, Tot aan de neus issiequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
Hey swa's, wat vinden jullie van mijn laatste paintcreatie?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen hond!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Foto ernaast openen en dan proberen na te maken, nu ben ik video aan het bewerken met after effects, supervetquote:
Vetquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Foto ernaast openen en dan proberen na te maken, nu ben ik video aan het bewerken met after effects, supervet
Ja op school hebben we studio met greenscreen enz, kan nu mezelf overal waar ik wil neerzettenquote:
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wunderbarquote:Hierdoor kun je ook tegen een bui aankijken.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik tegen een bui aan wil kijken ga ik wel buiten staan als het regent
Oke vreugdeloosje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik tegen een bui aan wil kijken ga ik wel buiten staan als het regent
Ik gok ietsje laterquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan komt het over een week ofzo wel aan
quote:
Kutjequote:
Duitsland, Oostenrijk, Malta, USA en Canadaquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan waar je het heenstuurt
Tvp&sg&qp
Helleuquote:
Tijd voor pizza&slechte grappen & quarter pounder?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan waar je het heenstuurt
Tvp&sg&qp
Zeg, dat drankje is pas voor na 8 hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Heulheul niet
Pizza, pizza ohhhhhhhhh pizza
ff wachten....pizza!
pasta & stoom groentenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tijd voor pizza&slechte grappen & quarter pounder?
Daar zit ook geen verhaal inquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Friends is ook zoiets waar je naar kunt kijken zonder het verhaal te volgen.
Even voorproevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, dat drankje is pas voor na 8 hoor
quote:
Domien.quote:
Whoehoe! Ik had 1/3 goed!quote:
Ja! Dat viel me ook meteen op. Ze is in haar gezicht niet zo mooi vind ik, maar toen zag ik haar in dat rokje in die hal, wat langgggggquote:
quote:
Is dat jouw style?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me eerder Fotowinkel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kun je je in vergissenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat jouw style?
Dan heb ik wel een idee welke van jou zijn
quote:
Dat is van verven met cijfertjesquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat van Dyck-brown herken je zo ja
Tekentablet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je dat gewoon uit de losse hand (met muis) met paint kan maken![]()
Misschien zijn er wel mensen met een tablet he, dat Paint al stukken makkelijkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je dat gewoon uit de losse hand (met muis) met paint kan maken![]()
Ik hoop het te kunnen ervaren na dierendagquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel mensen met een tablet he, dat Paint al stukken makkelijker
Patat oorlog?quote:
Vast cams ook eropquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef iBenny het volgende:
Grappig... liveverslag van een FOK!er tijdens de orkaan in Mexico
Orkaan Karl gaat Mexico hard treffen
Buiten de provincie noemen ze dat hier patat, sorry gaat automatischquote:
''Patatje oorlog''quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Patat oorlog?![]()
En Bellabips is back
Ja ga sorry zeggen voor hoe wij het zeggenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buiten de provincie noemen ze dat hier patat, sorry gaat automatisch
Aanrader, die Keulse frietjes?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook frietMisschien zondag in Keulen
Die zijn het lekkerstquote:
Eetzequote:
Bratwurst moet met sauerkrautquote:
Ja op Vrijdagavond ben ik altijd zo makkelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ga sorry zeggen voor hoe wij het zeggen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja op Vrijdagavond ben ik altijd zo makkelijk
Ik zeg maar zo, ik zeg maar nietsquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja op Vrijdagavond ben ik altijd zo makkelijk
Nee, alleen je stoelnummertjequote:
We zitten niet in een helikopterquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten niet in een helikopter
Maar business class is toch vooraan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten niet in een helikopter
Nee ik eet zuurkool altijd met rookworstquote:
heerlijk hequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het sauerkrautwoord zit weer in het hoofd.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik eet zuurkool altijd met rookworst
En toch kunnen we hier geen van allen echt zingen. Dat klopt toch helemaal niet?!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf er zijn echt te veel talentenshows heur.
dit houden we lang volquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik eet zuurkool altijd met rookworst
Ik kan heel goed zingen, zolang niemand het hoortquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toch kunnen we hier geen van allen echt zingen. Dat klopt toch helemaal niet?!
Rookworst ook bij de boerenkool jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit houden we lang vol![]()
Nee rookworst moet met boerenkool
Nee boerenkool moet met spekkies
Nee spekkies moeten met andijviestamp
etc
Ook in een oude krant?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Fish & Chipsday today.
*Plingt terug naar opa85*
Ja die azijn lijkt me ook niet echt ietsquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
dat schijnt met azijn te moeten he, fish chips. Lijkt me te smerig voor woorden
EetsE!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga eten lekkere kutscheetjes van me.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
Is lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
dat schijnt met azijn te moeten he, fish chips. Lijkt me te smerig voor woorden
Sabbel ze, ouwe geildweilquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ontdekte net dat kranten-archief van de Koninklijke Bibliotheek.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat doet mijn hart-voor-de-krant teveel pijn.
Doet ze niet, ze is slimquote:
Nou, eerder alsof het al 3 uur 's nachts isquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:10 schreef Avey het volgende:
Omg is het al 6 uur... het voelt nog als ochtend
Ga je dan ook speciaal in bad met een bijzonder badblokje ala Lush of dat niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga het bad eens vol laten lopen. Dit is een geschikte dobberdag. M'n badeend ziet er ook naar uit.
Yay voor de check-upquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Zo hondje is voor controle geweest. De DA was tevreden.
Ze heeft voor het eerst buiten geplast(dwz op straat en niet in de tuin)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je dan ook speciaal in bad met een bijzonder badblokje ala Lush of dat niet?
Whuts up?quote:
KEIHARD GENAAID??!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
Editie NL over PostalGold![]()
Je wordt echt keihard genaaid
Ik had een opmerking klaar staan, maar jij bent er nogquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NiksIk dacht dat het sneer was
Vorige keer zat je zo te gieren over me dat ik in bad ging
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KEIHARD GENAAID??!!En dat zeg je nu
Postalgold gaf jou geen 450 euro, dat was echt fantastisch!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KEIHARD GENAAID??!!En dat zeg je nu
whehehequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Postalgold gaf jou geen 450 euro, dat was echt fantastisch!
Wij sturen Postalgold 450 bakstenen, dat is echt fantastisch!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze stuurde goud op ter waarde van 350 en het werd getaxeerd op 103
Port betaaldquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij sturen Postalgold 450 bakstenen, dat is echt fantastisch!!
Nee, mij boeit die Lush sowieso weinig, ik heb het een paar keer cadeau gehad (de mannen-varianten jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een opmerking klaar staan, maar jij bent er nog![]()
Maar ik dacht dat je boos was omdat ik Lush een "badblokje" noemde
Doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik straks maar een biertje neem... zit me al de hele week in te houden en heb er nu gewoon schijt aan
Daar zeggen ze niks overquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
Kan je je goud nog terug krijgen of heb ik dat verkeerd meegekregen in de reclame?
Lekker doen Bennyquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik straks maar een biertje neem... zit me al de hele week in te houden en heb er nu gewoon schijt aan
Oh dat maakt het al iets minder Wussquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, mij boeit die Lush sowieso weinig, ik heb het een paar keer cadeau gehad (de mannen-varianten ja) en das prima spul. Maar ik zou het voor mezelf nooit kopen. Dan is een Axe of Fa sopje goed zat heur
WAAG HET EENSquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
Na een klacht ja, daarvoor was het de helftquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze stuurde goud op ter waarde van 350 en het werd getaxeerd op 103
Niet speciaal. Maar soms haal ik wel zoiets, als ik het in de aanbieding tegenkom.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je dan ook speciaal in bad met een bijzonder badblokje ala Lush of dat niet?
Ohw, dat had ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Na een klacht ja, daarvoor was het de helft
Zou je anders wel gaan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik ben te lang voor het ligbad hier
Waarom zou je het niet nemen danquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ook geen ligbad van 2 meter 5 hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik ben te lang voor het ligbad hier
Mwah, nageltjes ben ik eens. Winkelen ook wel, al is dat ook steeds 'gewoner'. Maar in bad kan ik echt niet volgen, waarom zou een man dat niet lekker vinden en zou het gay moeten zijn (dat is neem ik aan wat je met 'vreemd' bedoelt?). De meeste kerels gaan gewoon niet in bad liggen om een zacht perzikhuidje te krijgen maar omdat het gewoon relaxt is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat maakt het al iets minder WussAl is voor mij een man die in bad gaat net zo vreemd als een man die van winkelen houdt of elke week de nageltjes netjes bijwerkt.
Maar gewoon een Fa of Axe klinkt al wat meer gewoontjes.
Bedragen met 450 euro... wat denk jij nouquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Naja goed, had iemand wat anders verwacht eigenlijk?
Ze waren het laagst van iedereenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat had ik dan weer gemist
Moet je nagaan
oh dat zal best, maar ik kan hier alleen rechtop in zitten, ik kan een beetje achterover leunen maar het water komt net tot mijn navelquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ligbad van 2 meter 5 hoor.
Als je voor 5000 euro aan goud stuurt bieden ze je vast 450 euroquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedragen met 450 euro... wat denk jij nou
Likje op je aorta.quote:
iedereen ziet toch dat ze het voorzien hebben op wanhopige mensen die dringend geld nodig hebben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedragen met 450 euro... wat denk jij nou
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
Het is vast een zitbad danquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat zal best, maar ik kan hier alleen rechtop in zitten, ik kan een beetje achterover leunen maar het water komt net tot mijn navel![]()
en het ligt niet aan mij, ik ben 185, dus dat valt best mee
Het is gewoon te foutquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen ziet toch dat ze het voorzien hebben op wanhopige mensen die dringend geld nodig hebben?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Even testen of Bella terugleest.
Zo dames en heren. Dat hebben we goed gedaan he, die Fransen zodanig instrueren dat Bella het geen twee weken vol heeft kunnen houden in stokbroodland.
dr zit een kinderschoen in?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is iets mis met de stofzuiger van Kally.
Ex man weer, kids hebben woensdagmiddag jubileumfeest op school, en dan past mijn ex schoonma op. Maar kan niet heel de middag blijven want de baby moet slapen en etenquote:
xD~~`!!11!1!1quote:
Nog ff en hij zit in een donker zwart gat bij iemand waar het pijn doetquote:
Tokyo Majin Gakuen Kenpuchouquote:
Winkelen is voor mannen ook heel gewoonquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, nageltjes ben ik eens. Winkelen ook wel, al is dat ook steeds 'gewoner'. Maar in bad kan ik echt niet volgen, waarom zou een man dat niet lekker vinden en zou het gay moeten zijn (dat is neem ik aan wat je met 'raar' bedoelt?). De meeste kerels gaan gewoon niet in bad liggen om een zacht perzikhuidje te krijgen maar omdat het gewoon relaxt is.
Tis juist een kerel ietsje hoeft er minder voor te doen dan douchen en het heeft een beter effect. En je kan lekker een muziek erbij opzetten en een pilsje drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |