Ich bin weer in Nederland, ben door mijn rug gegaan.quote:
Wat!?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ich bin weer in Nederland, ben door mijn rug gegaan.Het is echt fokking zwaar werk.
Hoe is het nu met je rug?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ich bin weer in Nederland, ben door mijn rug gegaan.Het is echt fokking zwaar werk.
Serieusquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Te pijnlijk, moest ook terug reizen naar Nederland wat een hel was, kut Fransen praten geen Engels, echt niemand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!?![]()
Nu al![]()
Hoe is het met je rug?
Het was echt werk ja, s'avonds was het feesten wat super was, maar het is echt bikkelen, 30 graden op je kop, krom staan, 800 druiventrosjes op een dag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SerieusDat was een korte trip dan
Hoe gaat het met je? Het was druiven plukken toch ofzo? Echt als werk of meer als 'actieve ferkansie' ?
Welcome backquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Te pijnlijk, moest ook terug reizen naar Nederland wat een hel was, kut Fransen praten geen Engels, echt niemand.En mijn vingers opengeknipt, knieen liggen open.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je zeker dat het druivenplukken was niet een of andere SM shoot?
Opengeknipte vingers, knieen liggen open, pijnlijke rug...
had je daar(niet op de terugreis dus) wel iemand waarmee je kon pratenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Te pijnlijk, moest ook terug reizen naar Nederland wat een hel was, kut Fransen praten geen Engels, echt niemand.En mijn vingers opengeknipt, knieen liggen open.
Hoe kom je aan zoiets danquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het was echt werk ja, s'avonds was het feesten wat super was, maar het is echt bikkelen, 30 graden op je kop, krom staan, 800 druiventrosjes op een dag.
Nee ik ging alleen, en dat vond ik niet erg, reis wel vaker alleen, maar zelfs bij de ticketservice en zo praten ze geen Engels, gewoon niemand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
had je daar(niet op de terugreis dus) wel iemand waarmee je kon praten
Zag het op een site, leek me wel leuk, was het ook met de mensen, alleen het werk niet maar weer een ervaring rijker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoiets dan
Het klinkt wel stoer hoor...
Klote dat het niet werd wat je er van hoopte, maar toch welcome back![]()
Ohw, das ook wel lastigquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik ging alleen, en dat vond ik niet erg, reis wel vaker alleen, maar zelfs bij de ticketservice en zo praten ze geen Engels, gewoon niemand.![]()
Corona.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga richting huis. Zal ik vanavond voor een witbiertje of weer een Corona'tje ofzo gaan?
quote:
Witbierquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga richting huis. Zal ik vanavond voor een witbiertje of weer een Corona'tje ofzo gaan?
Alles moet in 3D tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij de toegevoegde waarde van de -lelijk uitziende- 3D buienradar uitleggen?
http://www.buienradar.nl/3d-buienradar.aspx
Maar dit ziet er gewoon niet uit, het voegt niks toe en en.... gewoon neequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
A
[..]
Alles moet in 3D tegenwoordig.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij de toegevoegde waarde van de -lelijk uitziende- 3D buienradar uitleggen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dit ziet er gewoon niet uit, het voegt niks toe en en.... gewoon nee
Ik hoor bij de groep mensen die het siewosie niets vind toevoegen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dit ziet er gewoon niet uit, het voegt niks toe en en.... gewoon nee
Likje.quote:
Wat een biljante 3D.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
quote:
Dat klinkt als een belediging aan het adres van Rinusquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
Laat ik het zo zeggen... Rinus voegt nog meer toe aan de muziekindustrie dan dit het doet voor weerberichten
Soms ga je te ver....quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
Laat ik het zo zeggen... Rinus voegt nog meer toe aan de muziekindustrie dan dit het doet voor weerberichten
Hey Bellabeer, hoe was het?quote:
quote:
quote:
Zwaar maar toch blij dat ik het gedaan heb, voor hoe lang het duurde.quote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het is weekend![]()
Wijn staat koud, straks de jongens naar hun vader, mama is er klaar voor
Joehoeeequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het is weekend![]()
Weeeeeeeekkkeeeeeeend!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het is weekend![]()
Ervaring rijker dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zwaar maar toch blij dat ik het gedaan heb, voor hoe lang het duurde.
Vetquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds vandaag... om 20:30uur op RTL4
Nou ja 1 x in de 2 wekenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ik ga nog even iets doen![]()
tot vanavond
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
tot vanavond
Als je een paar honderd miljoen binnen haalt heb je toch een 'slim' trucje uitgehaaldquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Pieter Storms en Nina Brink.Wat een dom volk.
nee joh, haske intellidingus....quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Pieter Storms en Nina Brink.Wat een dom volk.
Laterquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
tot vanavond
O Symph had je mijn PM terug gehad?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee joh, haske intellidingus....
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga straks kebab halen.Lekkah lekkah.
Meng, weer te hard rijden?quote:
Ja, en WEER in de maastunnel. Echt zo dom. Ik dacht het dus vorige week al, toen kreeg ik er 2 voor in de Maastunnel op een avondje na college de week ervoor, dus vreesde al dat ik die week erna dan ook wel iets te hard had gereden (en die dus vandaag zou krijgen). En ja hoorquote:
Zo kut, had 3 bonnen in 1 maand in juli. Zo zonde van het geldquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en WEER in de maastunnel. Echt zo dom. Ik dacht het dus vorige week al, toen kreeg ik er 2 voor in de Maastunnel op een avondje na college de week ervoor, dus vreesde al dat ik die week erna dan ook wel iets te hard had gereden (en die dus vandaag zou krijgen). En ja hoor
En maandag nog een parkeerbon
Ik vind z'n bekkie niet zo, Tot aan de neus issiequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
Hey swa's, wat vinden jullie van mijn laatste paintcreatie?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
Hey swa's, wat vinden jullie van mijn laatste paintcreatie?
[ afbeelding ]
Het is geen hond!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |