Dat klinkt wel fantastischquote:
Ohw, ja dat is wel kut/vervelendquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ex man weer, kids hebben woensdagmiddag jubileumfeest op school, en dan past mijn ex schoonma op. Maar kan niet heel de middag blijven want de baby moet slapen en eten![]()
Geeft niet maar dan zegt hij net zo makkelijk, laat je ze daar, let er wel een andere moeder op en dan haalt mijn moeder ze op als ze weg willen![]()
Ja alsof ik mijn kinderen daar alleen laat![]()
Nu gaat mijn moeder maar mee, ik kan helaas zelf geen vrij krijgen, aangezien ik altijd vrij heb voor hun dingen en papa nooit
Excuus, die was voor Vaduz bedoeldquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wel PM'en of je erbij mag
Bennymeisjes in een enveloppequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fantastisch![]()
BennyGold
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik heb ook al Fap-materiaal zie ik
[ afbeelding ]
Je eet zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. KUT magnums![]()
heb ik ineens een enorme chocoladevlek op mn overhemd.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
O hij belt net nog, of het kan dat ze op woensdag maar niet meer bij hem slapenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ja dat is wel kut/vervelend![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooral die midden onder in. Hoe ze sensueel haar eigen borsten beroerd
Hmm?quote:
Jij weet wel wat ik bedoelquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O hij belt net nog, of het kan dat ze op woensdag maar niet meer bij hem slapen![]()
Magnums breken altijd van die schotsen chocola vanafquote:
*tikt met vingers op tafel*quote:
!!!!!!!!! Dacht net nog aan jou en die okselquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!!!!! Dacht net nog aan jou en die oksel
[ afbeelding ]
Mijn stoelnummer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*tikt met vingers op tafel*
Vergeet je niet iets, eej eej?
Je was dus al op de hoogte van de moeilijkheid van het eten. Dan is het überdom wel dat het je alsnog gebeurtquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Magnums breken altijd van die schotsen chocola vanaf![]()
Tja what else is newquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O hij belt net nog, of het kan dat ze op woensdag maar niet meer bij hem slapen![]()
Ik kan wel ertegen in gaan maar dan zegt hij het staat niet zwart op wit
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja what else is new![]()
Ach weet je blijven ze lekker bij mij
beter je kaart dan jijquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Symphonic het volgende:
Kally, ik heb je PM gehad, maar vandaag vergeten te antwoorden. En mijn computer heeft ruzie met mijn router dus ik krijg mijn PM box niet geladen.
Ik denk dat mijn wifi kaart brak is
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja what else is new![]()
Ach weet je blijven ze lekker bij mij
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een gedoe Kally.
Sterkte/succes ermee
Dank jullie wel, het wentquote:
En dan laadt hij wel het forum maar niet de PM-box?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Symphonic het volgende:
Kally, ik heb je PM gehad, maar vandaag vergeten te antwoorden. En mijn computer heeft ruzie met mijn router dus ik krijg mijn PM box niet geladen.
Ik denk dat mijn wifi kaart brak is
Of ik stuur ze naar jouquote:
Zo mooi.quote:
Nee dat ben ik met je eensquote:
Die gast moet het gewoon bij 1 nummer houden...quote:
Oeh en wat voor 1quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
Kally
Een Johnny Depp voor je misčre.
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat ene nummer was al vreselijk. Met stip het meest hatelijke Nederlandse nummer everquote:
Haha, hij doet de deur dicht xD!quote:
Ah joh, dat is lang verleden tijd. Dat je mijn verjaardag niet vergat, je onvoorwaardelijk koos voor mijquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat ene nummer was al vreselijk. Met stip het meest hatelijke Nederlandse nummer ever
Meer dan de nummers van Rinus?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat ene nummer was al vreselijk. Met stip het meest hatelijke Nederlandse nummer ever
Beetje laat om daar acht jaar later over te klagenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gast moet het gewoon bij 1 nummer houden...
Jaquote:
Je hebt het weer over Vaduzquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah joh, dat is lang verleden tijd. Dat je mijn verjaardag niet vergat, je onvoorwaardelijk koos voor mij!
Want? Hij gaat het nu toch juist weer proberenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Beetje laat om daar acht jaar later over te klagen
Ja, dat is toch niet pas z'n tweede nummerquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want? Hij gaat het nu toch juist weer proberen
Homoquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nou stelletje heterofoben, ik ga in bad
Bij de Tuinen heb je echt super lekkere douchegel, biologisch met een rozengeurtje en het maakt je skin echt soft voor als je je benen wilt scheren, ik neem het wel eens mee naar de meet, echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Goed puntquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet pas z'n tweede nummer?
Zal zo wat kaas komen brengenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
De OPquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, het was of dat, of iets anders
quote:
Fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb van die dungels dinges van de c1000....voor de boys....zal wel ff doorsparen nog
Die knikker in een pil-dingen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb van die dungels dinges van de c1000....voor de boys....zal wel ff doorsparen nog
Leuke blousje met stropdas heeft ze aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Boh, loop ik net langs de slaapkamer, waar ik een kleine tv heb staan, dus van afstand denk ik "hey donkerblond haar, wat wat leuk Doutzen Kroes zit weer aan de desk".
Blijkt het Paay te zijn
verbranden voor de ogen van de kinderen die er smachtend voor in de rij staan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk er mee doen behalve sjoelen en er iemand mee doodgooien?
Is zij toevallig Belg?quote:
Ohw die nutteloze dingenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee schijven...met een soort van stempelafdruk relief dr in
Die idd... de Deen, (super)coop, ed. hebben die al 2 wekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Jij doelt op de zetpillen van de Plus
Whut whut?quote:
Ik verdien genoeg met mijn gouden kut ja.quote:
Die stonden er....en ik zei NEEquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verbranden voor de ogen van de kinderen die er smachtend voor in de rij staan?
Nee das plusquote:
Nee aan mijn jongens gevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verbranden voor de ogen van de kinderen die er smachtend voor in de rij staan?
nee hoor, ik heb de jouwe ook namen gegevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ben ik trouwens de enige die mijn tieten namen heeft gegeven?
Ik noem ze gewoon Bella's boobies?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet dat je de namen wel eens hebt genoemd, maar ik weet ze niet meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Neequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Judy en Bette.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet dat je de namen wel eens hebt genoemd, maar ik weet ze niet meer
quote:
die van mij heten willem en schevequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik bedoel dus jullie eigen tieten.
Hoe heten ze bij jou dan?quote:
Neequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik bedoel dus jullie eigen tieten.
Wat artistiek verantwoord.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die van mij heten willem en scheve
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die van mij heten willem en scheve
Ohw jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Judy en Bette.
Ik vroeg me af of ik de enige ben.
Garland en Davis?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Judy en Bette.
Ik vroeg me af of ik de enige ben.
Knabbel en babbelquote:
Kinky.quote:
Op de 1 mag je knabbelen en tegen de ander babbelenquote:
quote:
Knabbel en sabbel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de 1 mag je knabbelen en tegen de ander babbelen![]()
![]()
Nee ik heb geen namen zijn gewoon mijn boobs
Hou jij nou eens opquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Denk dat er een hoop (mannen) wel willen knabbelen
Schattieeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
oh ik kom wel weer op een goed moment binnen
Poesquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
Sorry, op Vrijdagavond laat ik de teugels altijd wat vierenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik babbel liever... ik ben tenslote The Boob Whispererquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Denk dat er een hoop (mannen) wel willen knabbelen
Mijn meester laat de kettingen ook altijd een beetje vieren op vrijdag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, op Vrijdagavond laat ik de teugels altijd wat vieren
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik babbel liever... ik ben tenslote The Boob Whisperer
Miauwquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
Oh my godquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn meester laat de kettingen ook altijd een beetje vieren op vrijdag.![]()
of je je hoofd een beetje wilt draaien, willem is een beetje doofquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kuikentjequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of je je hoofd een beetje wilt draaien, willem is een beetje doof
Ja lekker is datquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kom me eigenlijk afmelden voor de rest van vandaag![]()
Vriendin kwam onverwachts langs en we gaan samen VOH kijken...
maar ik hou wel van jullie hoor
Oh my god, mijn bonbonella's zijn al helemaal gespannenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk maar uit Benny, dadelijk kijkt RTL mee en zien we volgend jaar De Borstenfluisteraar als talentenshow ofzo.
Ik kreeg net een mailtje van SBS dat ze nou net naar zoiets op zoek voor De beste borstenfluisteraar van Nederlandquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk maar uit Benny, dadelijk kijkt RTL mee en zien we volgend jaar De Borstenfluisteraar als talentenshow ofzo.
Geen poezel tijdens VOHquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh my god, mijn bonbonella's zijn al helemaal gespannen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Masseren helptquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
Check hoe lief mijn katten elkaar vinden:
[ link | afbeelding ]TomboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie alleen een stoel?
Gaat hij weer terug in bad om te fappenquote:
Ernaastquote:
Dan wordt ie spontaan hetero!quote:
Ja en die baalt dat hij er niet live bij was, toen de boobs voorbij kwamenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat hij weer terug in bad om te fappen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan wordt ie spontaan hetero!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, die zit nu tegen zijn eigen bonbonella te praten
Heb ik even geluk dat ik niet zo lang gedobberd heb. Mijn badeend is nog even gebleven, tot hij straks op de bodem zit.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, die zit nu tegen zijn eigen bonbonella te praten
Klikken hequote:
Ja, nu denkt ie dat we allemaal foto's hebben gepost van onze boobs!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en die baalt dat hij er niet live bij was, toen de boobs voorbij kwamen
Zeg dat danquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Klikken he
Het gaat meer om het geluid
Ik heb de mijne alleen maar gePMd naar bepaalde mensen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu denkt ie dat we allemaal foto's hebben gepost van onze boobs!
En dan als hij binnen komt het over het weer hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en die baalt dat hij er niet live bij was, toen de boobs voorbij kwamen
Ja die pics kan je wel even online laten, maar daarna moet het wel weer weg enzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu denkt ie dat we allemaal foto's hebben gepost van onze boobs!
* kijkt naar envelopje *quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb de mijne alleen maar gePMd naar bepaalde mensen.
Ik heb speciale voor jou, gebodypaint enzo. Ssst,quote:
Bedankt nog daarvoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb de mijne alleen maar gePMd naar bepaalde mensen.
Dealquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan als hij binnen komt het over het weer hebben![]()
Ja, we maken straks onze posts wel leeg natuurlijk, dat mag er niet op blijven staanquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die pics kan je wel even online laten, maar daarna moet het wel weer weg enzo
Erg he!quote:
Nu wel in het goede topicquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hadden ze ruzie Tombo of is dit gewoon een "praatsessie"?
Ik heb de mijne al weg gehaald, deel het liever alleen met de maisjuhs hier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deal![]()
[..]
Ja, we maken straks onze posts wel leeg natuurlijk, dat mag er niet op blijven staan
Niet echt ruzie denk ik, omdat ze echt meteen erna elkaar kopjes geven om mij over te halen om meer snoepjes te gevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hadden ze ruzie Tombo of is dit gewoon een "praatsessie"?
Krijg het er warm van, al die boobies over en weer.quote:
Inderdaad, aan Benny zou ik best mijn precious durven laten zien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al weg gehaald, deel het liever alleen met de maisjuhs hier.
En Benny voelt vertrouwd
Ja, true, ik haal ze ook nu wegquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Benny voelt vertrouwd
Je bent mij nog vergeten denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Idem. Maar goed, ik heb als dank ook wat teruggestuurd.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Benny voelt vertrouwd
Mag ik die IRL aanraken zien dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb speciale voor jou, gebodypaint enzo. Ssst,
Ze waren wel de kersen op de taart hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, true, ik haal ze ook nu weg
(ik was natuurlijk sowieso laat er mee al)
Ik weet dat je van konijnen en wortels houdt enzo maar ongelofelijk dat je dat zo terug ziet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Idem. Maar goed, ik heb als dank ook wat teruggestuurd.
Jij voelt ook vertrouwd. Met Willem enzo.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag ik die IRL aanraken zien dan?
Die domme blonde voeg uit die OV-Chipkaart reclame. Instappen terwijl je groepje nog niet compleet isquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
Benny[VOH]Live #1 - De show waar alleen écht talent telt
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet dat je van konijnen en wortels houdt enzo maar ongelofelijk dat je dat zo terug ziet!
Ik moet hier even over nadenken geloof ik.quote:
Net zo'n arm van Jack van Nightmare before Christmas.quote:
Ik ken Bella net iets langer, het embargo zit er bij jou nog op.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent mij nog vergeten denk ik
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet hier even over nadenken geloof ik.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die domme blonde voeg uit die OV-Chipkaart reclame. Instappen terwijl je groepje nog niet compleet isDumpen die snol.
Ik snap 'm ook niequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet hier even over nadenken geloof ik.
Romero dan, een geboren loser. Ook al bankzitter bij AZ, hoe diep kan je zakken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die domme blonde voeg uit die OV-Chipkaart reclame. Instappen terwijl je groepje nog niet compleet isDumpen die snol.
Dat vertrouwen komt nog welquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken Bella net iets langer, het embargo zit er bij jou nog op.
Het is zelfs wortel2quote:
Nou het was geen misser hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik stuur eerst spam, aftastfase.
Mn vriendje, mag ik even met je pratenquote:
TAL-random, wie dan?quote:
Als ik dat nummer hoor zit ik echt zo hard te huilen, gewoon niet eens charmant meer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn vriendje, mag ik even met je praten
Ik zie een potentiele Boob Whisperer in je... je bent door naar de volgende rondequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee niet nuquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tombo heeft ook rode laarsjes, denk dat ze jou wel inhaalt Bennyquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie een potentiele Boob Whisperer in je... je bent door naar de volgende ronde
Oke, ik wis hem wel weer, maar het was wel aangenaam.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat neemt hij me niet in drank af.
Ohwquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo heeft ook rode laarsjes, denk dat ze jou wel inhaalt Benny
Je moet er wel op klikken he.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik wis hem wel weer, maar het was wel aangenaam.
En of ik geklikt heb.quote:
Heerlijk, ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik dat nummer hoor zit ik echt zo hard te huilen, gewoon niet eens charmant meer.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo heeft ook rode laarsjes, denk dat ze jou wel inhaalt Benny
Drank? --> Lovelessquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee als ik dat vertel... Dat neemt hij me niet in drank af.
Ik denk dat het er eentje uit de oudere hoek is geweest hier, oefquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
Drank? --> Loveless![]()
Heel lang er over doorzeuren? --> PGR
Kusje likjequote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er eentje uit de oudere hoek is geweest hier, oef![]()
crv misschien of Koen?
quote:
Het was wel lekker hoorquote:
Tijgerprint. Hoop ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, kan ik niet eens vragen welke kibini c_a aan heeft.
kibiniquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Vaduz ga je nog een mini stukje VOH kieken of ben je dan net weg?quote:
omdat loveless dan in zijn bad zitquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ik hou van de vrijdagse gezelligheid hierzo
op een of andere manier is dat toch heel iets anders dan de andere dagen
Ik heb niet eens een kibiniquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ik las topless.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat loveless dan in zijn bad zit
whahahahahahahquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga over een minuutje of 5 al weg, ik heb beloofd te helpen om de boel klaar te zetten. Ik moet het alleen terugzien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduz ga je nog een mini stukje VOH kieken of ben je dan net weg?
Ik zit wel vaak topless in bad jaquote:
Ga jij nou op date of is dat al achterhaaldquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit wel vaak topless in bad ja
Er komt nog een dag dat hij ook vanuit bad gaat FOK!enquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuckseckz met spinaziesaus.quote:
PostalKibini gaf mij 450 euro, dat was echt fantastisch!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zelfs Benny heeft er een, dat is echt fantastisch!
Ja maar....quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar het is ook anders dan een zaterdag/zondag
Ik ga op datequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ga jij nou op date of is dat al achterhaald?
Diepvries of verse spinazie?quote:
Popstarsquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar....
HET IS VRIJDAGAVOND, DE AVOND VAN POEPSTARS WAAR IEDEREEN DE HELE WEEK AL OVER PRAAT,HIER BLIJF JE VOOR THUIS!!!!!!!
Ja maar het is de sfeer van oke het weekend begint, zaterdag en zondag is iedereen brakquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar het is ook anders dan een zaterdag/zondag
Heeee Joooo-piequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijkeens wie wij hebben gevonden![]()
[VOH]Live #1 - De show waar alleen écht talent telt
Vers naturlich.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Diepvries of verse spinazie?
Die zit met z'n delicious gewoon in bad hoor, en genieten maarquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er komt nog een dag dat hij ook vanuit bad gaat FOK!en
Goffer, en ik heb er geen om op te sturenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
PostalKibini gaf mij 450 euro, dat was echt fantastisch!
Sjut upquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
PostalKibini gaf mij 450 euro, dat was echt fantastisch!
Nee echt vind het echt niet meer zo leuk.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee echt vind het echt niet meer zo leuk.
Weet ik nog niet, anoniem5quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wanneer? Met wie
? Heb je 'm al geneukt
?
Ik ben vooral op zondag brak, zaterdag nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar het is de sfeer van oke het weekend begint, zaterdag en zondag is iedereen brak
Mja, zou best kunnen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar het is de sfeer van oke het weekend begint, zaterdag en zondag is iedereen brak
Diepvries is minder werk!quote:
Je eet spinazie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef Koen66 het volgende:
eten en chatten tegelijk een slechte combi merk ik nu.....
En romiger.. Maar room komt al van de seks dus daarom vers.quote:
Gaat hier anders primaquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef Koen66 het volgende:
eten en chatten tegelijk een slechte combi merk ik nu.....
Misschien ben ik het wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, anoniem5En nee natuurlijk
Jij bent toch homo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien ben ik het wel. [ afbeelding ]
Veel beter dan een manquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen met kibini's, dat is echt het mooiste wat er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |