quote:
Fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb van die dungels dinges van de c1000....voor de boys....zal wel ff doorsparen nog
Die knikker in een pil-dingen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb van die dungels dinges van de c1000....voor de boys....zal wel ff doorsparen nog
Leuke blousje met stropdas heeft ze aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Boh, loop ik net langs de slaapkamer, waar ik een kleine tv heb staan, dus van afstand denk ik "hey donkerblond haar, wat wat leuk Doutzen Kroes zit weer aan de desk".
Blijkt het Paay te zijn
verbranden voor de ogen van de kinderen die er smachtend voor in de rij staan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk er mee doen behalve sjoelen en er iemand mee doodgooien?
Is zij toevallig Belg?quote:
Ohw die nutteloze dingenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee schijven...met een soort van stempelafdruk relief dr in
Die idd... de Deen, (super)coop, ed. hebben die al 2 wekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Jij doelt op de zetpillen van de Plus
Whut whut?quote:
Ik verdien genoeg met mijn gouden kut ja.quote:
Die stonden er....en ik zei NEEquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verbranden voor de ogen van de kinderen die er smachtend voor in de rij staan?
Nee das plusquote:
Nee aan mijn jongens gevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verbranden voor de ogen van de kinderen die er smachtend voor in de rij staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |