quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
Moet je toch eens beter luisteren... FaBBBBB....![]()
![]()
[..]
quote:
Dat ook en mannenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit wordt hem antuurlijk, IVM regels.. ect
jeweetzellufnegerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit wordt hem antuurlijk, IVM regels.. ect
Einde van middag teruggekomen, helemaal kapot qua slaap spierpijn brak alles. Dus vanmiddag geslapen en net klaar met film kijken.quote:
met mij komt er nooit een eind aan picsquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Catkiller het volgende:
Boh die pics altijd, daarom is het fijn om later in de nacht te baggeren, dan is iedereen uitgepost qua plaatjes![]()
*Wacht op posts als "Homo!"
klopt, plaatjes zijn vervelend en teveel scrollen enzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Catkiller het volgende:
Boh die pics altijd, daarom is het fijn om later in de nacht te baggeren, dan is iedereen uitgepost qua plaatjes![]()
Tof!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Einde van middag teruggekomen, helemaal kapot qua slaap spierpijn brak alles. Dus vanmiddag geslapen en net klaar met film kijken.
om de hoek, 3e straat van linksquote:
Ik wilde net posten: Zolang de OP volstaat met tetten, maakt de rest van het NB topic niets meer uitquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Catkiller het volgende:
heb ik wel ergens, maar ik ga zo, Volgende NBquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Die komt ook elke nacht voorbij
Meer van haar?
scrollen ? gewoon zwiepenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
klopt, plaatjes zijn vervelend en teveel scrollen enzo
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
heb ik wel ergens, maar ik ga zo, Volgende NB
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Baalhaar het volgende:
[ http://i2.photobucket.com/albums/y19/roelenroel/lezen-cola.jpg&t=1]afbeelding ]
Aah dus ik reis al die tijd met een OceanView chipkaart .. ik wist hetquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef Oceanview het volgende:
Met een repost van OV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had je tijd toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
heb ik wel ergens, maar ik ga zo, Volgende NB
Ik ook, wat een toeval he?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
Ik voel me best eenzaam nu. geen idee waarom.
ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
Zoek het uit. Bij alles wat ik niet snap, wil ik weten waarom het zo is. Doe ik soms een beetje teveel denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
*virtual hug*quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
Whaat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aah dus ik reis al die tijd met een OceanView chipkaart .. ik wist het
dude...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Baalhaar het volgende:
[ http://i2.photobucket.com/albums/y19/roelenroel/lezen-cola.jpg&t=1]afbeelding ]
welke film heb je gekeken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Einde van middag teruggekomen, helemaal kapot qua slaap spierpijn brak alles. Dus vanmiddag geslapen en net klaar met film kijken.
quote:
The Exorcist (1973), ik mag graag horrorfilms kijken en deze stond bovenaan in een top100 lijst, maar vond het eigenlijk maar een saaie film. Terwijl het juist een van de meest lucratieve horrorfilms is. Hij was gewoon ranzig, niet eng.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:48 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
welke film heb je gekeken?
Ik keek Blood Creek.
Horrorfilms!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
The Exorcist (1973), ik mag graag horrorfilms kijken en deze stond bovenaan in een top100 lijst, maar vond het eigenlijk maar een saaie film. Terwijl het juist een van de meest lucratieve horrorfilms is. Hij was gewoon ranzig, niet eng.
Horrorfilms moeten voor mij een beetje realistisch zijn om in de sfeer te komen + blijven. Zodra er dingen uit het niets gaan zweven enzo val ik in slaap.![]()
er zijn vast wel mensen die de gemuldehondkroekjes helemaal het einde vinden hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Daar gaat mijn zelfwaarding, -respect, en -vertrouwen. Wat een prachtmeid zeg!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:51 schreef PeZu het volgende:
ovean view opbokken met je kut post, zelf met een 120 Mb lijn is het fokking irritant
gemuldehondkroekjes. Woord van de week.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn vast wel mensen die de gemuldehondkroekjes helemaal het einde vinden hoor
Als ik jou was stond ie in mn sig + foboquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
gemuldehondkroekjes. Woord van de week.
Kom hierheen danquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef MYV het volgende:
Ik zit echt op mn laptop in een donkere kamer om 1 uur s'nachts depressieve rockmuziek te luisteren en af te vragen wat er mis is met me
Ik heb behoefte aan een knuffel maar er is niemand en mn kamergenootjes slapen.
[/emo]
virtual hugje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef MYV het volgende:
Ik zit echt op mn laptop in een donkere kamer om 1 uur s'nachts depressieve rockmuziek te luisteren en af te vragen wat er mis is met me
[/emo]
goeden post voor de helen familiequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Speciaal voor Beach![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*mes afpakt*quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef MYV het volgende:
[/emo]
Nope, de originele uit 1973. Vond het maar niks, gemiddelde Midsomer Murders (quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:52 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Horrorfilms!![]()
heb je misschien de foute versie gekeken?
25 posts per paginaquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef Baalhaar het volgende:
*PC loopt vast bij openen pagina 2*
Eén FoBo-quote komt eraan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik jou was stond ie in mn sig + fobo
Vrolijk door baggeren en er niet over na denkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef MYV het volgende:
[/emo]
Sorry mang ik dee alleen maar verzoekje van iemandquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, de originele uit 1973. Vond het maar niks, gemiddelde Midsomer Murders () aflevering die ik op random momenten zie is spannender/enger/whatever.
En Oceanview: als mensen vrouwen op hun beeldscherm willen zien trekken ze maar een pr0nsite open, het lijkt me niet de bedoeling om hier honderden foto's te gaan embedden. Je kan niet eens meer fatsoenlijk scrollen nu, dus echt gewaardeerd wordt het niet.
waarom is een dozijn niet gewoon 25? zou veel handiger zijn met post telling enzow... voor domme menzen zoals ik...quote:
weet ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:56 schreef MYV het volgende:
Ik snijd niet hoor PeZu
Heb ik het lef niet voor.
Je hebt problemen. Het is vrijdag. Ga uit. Als ik niet min was dan was ik met je meegegaan. Mooi naar zo'n foute scene tent met 'onbekende muziek' en harige mannen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef MYV het volgende:
[/emo]
Ik vond het altijd wel fokked up als ze die kamer van dat meisje binnenliepen. Dat ze dan met der hoofd ronddraaide enzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, de originele uit 1973. Vond het maar niks, gemiddelde Midsomer Murders () aflevering die ik op random momenten zie is spannender/enger/whatever.
En Oceanview: als mensen vrouwen op hun beeldscherm willen zien trekken ze maar een pr0nsite open, het lijkt me niet de bedoeling om hier honderden foto's te gaan embedden. Je kan niet eens meer fatsoenlijk scrollen nu, dus echt gewaardeerd wordt het niet. Edit ook ff je post en zet alles tussen SPOILER tags zodat ze niet telkens in beeld komen...
ligt er aan waarquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:58 schreef aight1 het volgende:
In Helsinki is het vast kouder dan dat het hier is
Ja ik weet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:57 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel fokked up als ze die kamer van dat meisje binnenliepen. Dat ze dan met der hoofd ronddraaide enzo.
Maar hou je dan meer van gore(SAW, cannibal holocaust) of meer met geesten enzo(Exorcist, paranormal activity) ?
ben ik elk jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:57 schreef ecktebaas het volgende:
Tering ik kan weer niet wachten naar die verneukte stad Sarajevo te gaan
Ow sorryquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, ik wil Oceanview niet achterlaten.
The Blair Witch Project?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah SAW vind ik niet bijzonder, al dat gesnij enzo... neuh, dat doet me niks. Geestenfilms loop ik ook niet warm voor, het moet gewoon wat realistischer zijn en de focus moet meer op bijv. mensen die alleen ergens zijn, of hun groep kwijt zijn etc. Dat je je echt in gaat leven in hun situatie, met matchende muziek, het weer etc.
En eerste resultaat is dit topicquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het geeft maar liefst 6 resultaten
ja dan wel jaquote:
exactlyquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En eerste resultaat is dit topic
slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:02 schreef Oceanview het volgende:
Als afscheid 1 Playpoy picca
[ afbeelding ]
Ken de titel wel, maar nog niet gezien. Kan wel eens kijken, thanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn afscheid is een heuse naaktfoto.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
303 Susan coffeys greotjens beachquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef JanPiraat het volgende:
welke klootzak plaatste 100 plaatjes op pagina 2 ??!! SOMMIGE MENSEN HEBBEN EEN GARE PC DIE DAN VASTLOOPT![]()
nog wat gemist hier ?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef Beach het volgende:slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn afscheid is een heuse naaktfoto.
![]()
![]()
Het OV liep wat vertraging opquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef JanPiraat het volgende:
welke klootzak plaatste 100 plaatjes op pagina 2 ??!! SOMMIGE MENSEN HEBBEN EEN GARE PC DIE DAN VASTLOOPT![]()
nog wat gemist hier ?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef Beach het volgende:
wie doet haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn afscheid is een heuse naaktfoto.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
njah ik vergeef je omdat jij het bent en omdat ik net toch een jaytje heb gedaan bij de restartquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
303 Susan coffeys greotjens beach
volgende nb heb ik meerquote:
Dan is de blair witch project egt iets voor jou. Groepje gaat bos in, mensen raken kwijt, fucked up shit happens en dan gefilmd vanuit eigen camera perspectief. Love it or hate it.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ken de titel wel, maar nog niet gezien. Kan wel eens kijken, thanks.
In ieder geval, The Exorcist vond ik gewoon niet spannend ofzo. Die priesters en moeder/zus van dat meisje bleven eigenlijk gewoon rustig terwijl dat kind daar dik lag te spacen, verminken qua huid enzo, shit te laten vliegen, feiten wist die ze niet kon weten, etc etc. Het was gewoon te onrealistisch om me voor te kunnen stellen, en dan kan ik het ook niet spannend vinden.
Bij mij is het juist de inleving in de hoofdpersonen ofzo wat zo'n film spannend maakt voor mij, en dat je soms al weet wat er gaat gebeuren maar nog niet hoe enzo.
Mijn opa heeft een appartement op de 14e verdieping bij Drvenija, Ulica Hamdije Kresevljakovica. Je hebt uitzicht over de hele stad en je bent ook in het centrum.quote:
watje. zelfs me zusje is nog wakker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OV was niet traag hier
maar goed ik ging eens slapen
picsquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:09 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
watje. zelfs me zusje is nog wakker.
standaaaaartquote:
Slaapsequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OV was niet traag hier
Aight, ben hem aan het downloaden nu. Morgenmiddag maar eens kijken, ben benieuwd nu.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:08 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dan is de blair witch project egt iets voor jou. Groepje gaat bos in, mensen raken kwijt, fucked up shit happens en dan gefilmd vanuit eigen camera perspectief. Love it or hate it.
Zou bijna zeggen kom hem hier kijken, heb nog wat biertjes over van afgelopen feest, hahaha
trusten vergeet niet in te check in je slaap hequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OV was niet traag hier
Als je vanaf 6 uur wakker bent is het een ander verhaal en nu echt over & uitquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:09 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
watje. zelfs me zusje is nog wakker.
Uitchecken right?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
trusten vergeet niet in te check in je slaap he
ik ken de ''pics or didn't hapen'' rule wel hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh ja toch zn eerste nachtbagger ik dacht ik laat hem meteen even kennis maken
Ik zou shirts van mezelf aandoen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef aight1 het volgende:
Als jullie een draak zouden zijn wat zouden jullie doen
ik zou vuur maken kkveel geak
kusjes. slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je vanaf 6 uur wakker bent is het een ander verhaal en nu echt over & uit![]()
Ik zou er een tas van maken man, een tas.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef aight1 het volgende:
ga er heen en bied ze wat olie aanquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Godverdomme, wil ik gaan slapen hoor ik ineens het bed van mijn ouders de hele tijd kraken![]()
Ik zou land creëren in de oceaan en daar mijn eigen onbewoonde eiland van makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef aight1 het volgende:
ik zou auditie doen voor harry potter #4 aangenomen worden en hem doodmakenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef aight1 het volgende:
Ow zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als je niet uitcheckt lig je in coma dus doe dat ook maar
Het is Pics van je zusje rule hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
ik ken de ''pics or didn't hapen'' rule wel hoor.
van jezelf? men je bent helemaal gek gewordequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou er een tas van maken man, een tas.
En Oceanview: slaap ze.
probeer je me nu te dissen met mijn woordquote:
er liggen vlooien in het bed en ze zitten zichzelf te krabben niks aan de hand knulquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Godverdomme, wil ik gaan slapen hoor ik ineens het bed van mijn ouders de hele tijd kraken![]()
je kent de procedure. raampjes dicht, deuren dicht etc.. moet lukken!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight, ben hem aan het downloaden nu. Morgenmiddag maar eens kijken, ben benieuwd nu.
En Schiedam is te ver, mijn OV kaart is voor doordeweeks en ik heb de afgelopen drie dagen amper geslapen. (introkamp)
Nee, van die draak. Drakenleder voor den bazen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
van jezelf? men je bent helemaal gek geworde
Subtiel op de deur slaan helpt ook en bespaard je later vele problemen tijdens de daad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
ga er heen en bied ze wat olie aan
pitjequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer je me nu te dissen met mijn woord_!
waarom woont ze niet bij je ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef MYV het volgende:
Over zusjes gesproken, de mijne kot morgen een nachtje slapen
Yup, ken ik. En PA zouden we in de bios zien, maar volgens mij zijn we toen naar die MJ film geweest. Ook maar eens downloaden, is dat niet net zoiets als Room 1408?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
je kent de procedure. raampjes dicht, deuren ditch etc.. moet lukken!
jammer.paranormal activity gezien?(vast wel)
twincestquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:15 schreef Catkiller het volgende:
Je tweelingzus om hete tweelingsex te hebben?
Laat ik daar maar aan denkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
er liggen vlooien in het bed en ze zitten zichzelf te krabben niks aan de hand knul
in dat geval: filpmpje van die sexquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:15 schreef Catkiller het volgende:
Je tweelingzus om hete tweelingsex te hebben?
Tweelingzus, op kamers in A'damquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
waarom woont ze niet bij je ?of is het een oude zus die al op zichzelf woont ?
Twee bier!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef Baalhaar het volgende:
foto van me zusje ook maar meteen ge-edit. Kijk eens hoe schattig ze ligt te wezen op haar bedje
[ afbeelding ]
zo hey wat een volwassen zussen net 18 en al op kamers nicequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
[..]
Tweelingzus, op kamers in A'damik in Arnhem
dat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuh joh dikke oceanen daarin toen was het niet meer eng
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo hey wat een volwassen zussen net 18 en al op kamers nice
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
OMG ik zag net een kind op tv die schoonmaakmiddel had gedronken. Was dat echt?
nee dat was chocomelquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Dat is war anders dan 35 en nog bij moedersquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo hey wat een volwassen zussen net 18 en al op kamers nice
Ja en ze is nu dood.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Nee. Echt niet. Je ziet alles vanuit de camera die zo'n koppel in hun slaapkamer heeft geplaatst. Ook hier heb je 2 versies. Tis ff zoeken wat de 'goeie versie' is. Room 1408 is toch met die man die dan in zo'n hotelkamer komt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, ken ik. En PA zouden we in de bios zien, maar volgens mij zijn we toen naar die MJ film geweest. Ook maar eens downloaden, is dat niet net zoiets als Room 1408?
Oeh gelukkig. dat was even schrikken zeg.quote:
ik vond het slaap verwerkendquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef MYV het volgende:
Ik haat Paranormal Activity, Omdat ie zo eng is..
jah maar toen ik 32 werd maakte ik mn eigen lunchpakketjes hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is war anders dan 35 en nog bij moeders.
Vond m wel goed. Ik ga binnenkort The Exorcism of Emily Rose kijken. Schijnt ook goed te zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef MYV het volgende:
Ik haat Paranormal Activity, Omdat ie zo eng is..
Positievequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je smiley werkt hier niet is dat een positieve of negatieve ?
sgoed man als je me wilt misbruiken dan mag dat maar ongemerkt graagquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu Paranormal Activity ga kijken met iemand is het dan gegarandeerd logeren?
Oké nice , pakje joghi al ingeruild voor koffie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jah maar toen ik 32 werd maakte ik mn eigen lunchpakketjes hoor
neuh daar ben ik pas klaar voor op mn 40e denk ik nu nog chocomelquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké nice , pakje joghi al ingeruild voor koffie?
Jou breng ik wel thuisquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
sgoed man als je me wilt misbruiken dan mag dat maar ongemerkt graag
Ik heb ook weinig kennis van films hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik zie titels voorbij komen die ik in mijn leven nog nooit gehoord heb..
Ik zie kleuren in de lucht die ik al een paar keer heb gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik zie titels voorbij komen die ik in mijn leven nog nooit gehoord heb..
kleur komt in de buurtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuh daar ben ik pas klaar voor op mn 40e denk ik nu nog chocomel
In de kelder zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:22 schreef Mdrop het volgende:
Jan waar heb je piet trouwens gelaten?
Ben de BluRay versie aan het downloaden nu. Gewoon met Engelse subs dus, heb dat altijd. Ik kan prima Engels verstaan maar twee uur lang wordt wel heel vermoeiend + lastig met geluidseffecten er door heen etc.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:19 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Nee. Echt niet. Je ziet alles vanuit de camera die zo'n koppel in hun slaapkamer heeft geplaatst. Ook hier heb je 2 versies. Tis ff zoeken wat de 'goeie versie' is. Room 1408 is toch met die man die dan in zo'n hotelkamer komt?
Die wilde ik downloaden maar kon hem niet met NL subs vinden.En ja ik ben goed in engels alleen lui.
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu Paranormal Activity ga kijken met iemand is het dan gegarandeerd logeren?
ik ben blij dat jij hem op heb staanquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de nieuwe CD van Linkin Park opstaan
ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de nieuwe CD van Linkin Park opstaan
ieck hep wel aa naaitmeer on eelm ztriet gsien toevalugquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig kennis van films hoor
Welke van de 30 delen die ze daar van hebben?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
ieck hep wel aa naaitmeer on eelm ztriet gsien toevalug
Oh my god! He's friends with Morgan Freemanquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef JanPiraat het volgende:
Dinner for Schmucks is wel lol opzich
K-U-T!quote:
Ah johquote:
BluRay! Moet je wel mogelijkheid hebben om in High Definition naar je tv te streamen hé?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben de BluRay versie aan het downloaden nu. Gewoon met Engelse subs dus, heb dat altijd. Ik kan prima Engels verstaan maar twee uur lang wordt wel heel vermoeiend + lastig met geluidseffecten er door heen etc.![]()
Dus ik kan vandaag geen muziek posten voor jullie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij hem op heb staan
BOBBA bobbaquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef MYV het volgende:
wie wil verkeering![]()
typ ff 123 dn kunne wu privee chatene !1
Twee, of drie, maar volgens mij twee. Heb de oude, originele gekeken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welke van de 30 delen die ze daar van hebben?
Oke, het kunnen er minder zijn dan 30, zoals ik zei, ik heb er weinig verstand van
Waar woon je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Iemand zin om The Lion king met mij te kijken?
ik bedoelde te zeggen dat ik er dan niet naar hoef te luisterenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus ik kan vandaag geen muziek posten voor jullie.
- kwaliteit dus
Wat doe je jezelf aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, net alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben en op de TMF chat zitquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef MYV het volgende:
wie wil verkeering![]()
typ ff 123 dn kunne wu privee chatene !1
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan.SameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
nee en zn pa gaat doodquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Iemand zin om The Lion king met mij te kijken?
Chatpoint ftw!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, net alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben en op de TMF chat zit
En, nu bang dat hij onder je bed ligt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Twee, of drie, maar volgens mij twee. Heb de oude, originele gekeken.
Ik kijk op mijn MacBook, geen zin om nu voor de TV te hangen want ik ben heel erg moe. En dagbagger mag niet. Slaap lekker trouwens + bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
BluRay! Moet je wel mogelijkheid hebben om in High Definition naar je tv te streamen hé?
Ik heb alle delen van bbc earth in HD op me pc staan (25GB) puur en alleen om te kwijlen bij al die shots.
Maar ik ga slapen mensjes, was wel leuk hoor dat nachtbaggeren, wat vinden jullie van een dagbagger topic?
nog ff een picca voor de boys:
[ afbeelding ]
en voor de vrouwen:
Trust.
Ken je het album ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoelde te zeggen dat ik er dan niet naar hoef te luisteren
En zijn oom heet scar omdat hij een scar heeft.quote:
wat ...?quote:
Hij heet Karelquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En zijn oom heet scar omdat hij een scar heeft.
Toch? Zo heet die toch?
Emo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pleegt zelfmoord door van de rotsen af te springen
heheh HD earth die gaat ook standaard aan bij een vriend van me met dikke HD tv als we allemaal half in coma liggen aan het eind van de avondquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
BluRay! Moet je wel mogelijkheid hebben om in High Definition naar je tv te streamen hé?
Ik heb alle delen van bbc earth in HD op me pc staan (25GB) puur en alleen om te kwijlen bij al die shots.
Maar ik ga slapen mensjes, was wel leuk hoor dat nachtbaggeren, wat vinden jullie van een dagbagger topic?
nog ff een picca voor de boys:
[ afbeelding ]
en voor de vrouwen:
Trust.
Discriminatie_!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
Wie wil vekeering, typ 746, alleen meisjes
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef MYV het volgende:
Goed topic dit, een MYV kusje ervoor:
[ afbeelding ]
Goede foto, je krijgt de goedkeuring van Bretro.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef MYV het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat viel nog mee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En, nu bang dat hij onder je bed ligt?
D'awwwww :3quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef MYV het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook wat met jou.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, dat viel nog mee.Ik ben echt een schijterd, maar bij deze film had ik nergens last van. Mocht ik bang zijn, dan duik ik in mijn dekens. Die omhelzen mij echter niet, dus ben ik gedwongen mijzelf van angst in slaap te huilen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Goede foto, je krijgt de goedkeuring van Bretro.
[ afbeelding ]
Wel uit kijken he, als je in slaap valt ben je verloren toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, dat viel nog mee.Ik ben echt een schijterd, maar bij deze film had ik nergens last van. Mocht ik bang zijn, dan duik ik in mijn dekens. Die omhelzen mij echter niet, dus ben ik gedwongen mijzelf van angst in slaap te huilen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hij is er gewoon weer hoor het gaat te furrr !! het gaat te furrrr
oh no you didn'tquote:
Ik had dat ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Weet ik veel , en dacht dat u van het vrouwelijk geslacht wasquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pleegt zelfmoord door van de rotsen af te springen
Zoiets, je werd vermoord in je slaap..quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel uit kijken he, als je in slaap valt ben je verloren toch?
jvt is baasquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hij is er gewoon weer hoor het gaat te furrr !! het gaat te furrrr
We kunnen de aangevraagde pagina niet vinden.quote:
Jij en je browser?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
We kunnen de aangevraagde pagina niet vinden.
Ik ben bijna dubbel zo oud.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:33 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik had dat ook
Tot m'n 8ste
sorry, was even een foutjequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
We kunnen de aangevraagde pagina niet vinden.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Weet ik veel , en dacht dat u van het vrouwelijk geslacht was.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:34 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ben bijna dubbel zo oud.
Samen films kijken dan ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:34 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ben bijna dubbel zo oud.
lapo huntjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |