quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
Moet je toch eens beter luisteren... FaBBBBB....![]()
![]()
[..]
quote:
Dat ook en mannenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit wordt hem antuurlijk, IVM regels.. ect
jeweetzellufnegerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit wordt hem antuurlijk, IVM regels.. ect
Einde van middag teruggekomen, helemaal kapot qua slaap spierpijn brak alles. Dus vanmiddag geslapen en net klaar met film kijken.quote:
met mij komt er nooit een eind aan picsquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Catkiller het volgende:
Boh die pics altijd, daarom is het fijn om later in de nacht te baggeren, dan is iedereen uitgepost qua plaatjes![]()
*Wacht op posts als "Homo!"
klopt, plaatjes zijn vervelend en teveel scrollen enzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Catkiller het volgende:
Boh die pics altijd, daarom is het fijn om later in de nacht te baggeren, dan is iedereen uitgepost qua plaatjes![]()
Tof!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Einde van middag teruggekomen, helemaal kapot qua slaap spierpijn brak alles. Dus vanmiddag geslapen en net klaar met film kijken.
om de hoek, 3e straat van linksquote:
Ik wilde net posten: Zolang de OP volstaat met tetten, maakt de rest van het NB topic niets meer uitquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Catkiller het volgende:
heb ik wel ergens, maar ik ga zo, Volgende NBquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Die komt ook elke nacht voorbij
Meer van haar?
scrollen ? gewoon zwiepenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
klopt, plaatjes zijn vervelend en teveel scrollen enzo
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
heb ik wel ergens, maar ik ga zo, Volgende NB
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Baalhaar het volgende:
[ http://i2.photobucket.com/albums/y19/roelenroel/lezen-cola.jpg&t=1]afbeelding ]
Aah dus ik reis al die tijd met een OceanView chipkaart .. ik wist hetquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef Oceanview het volgende:
Met een repost van OV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had je tijd toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
heb ik wel ergens, maar ik ga zo, Volgende NB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |