Ik heb ook weinig kennis van films hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik zie titels voorbij komen die ik in mijn leven nog nooit gehoord heb..
Ik zie kleuren in de lucht die ik al een paar keer heb gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik zie titels voorbij komen die ik in mijn leven nog nooit gehoord heb..
kleur komt in de buurtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuh daar ben ik pas klaar voor op mn 40e denk ik nu nog chocomel
In de kelder zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:22 schreef Mdrop het volgende:
Jan waar heb je piet trouwens gelaten?
Ben de BluRay versie aan het downloaden nu. Gewoon met Engelse subs dus, heb dat altijd. Ik kan prima Engels verstaan maar twee uur lang wordt wel heel vermoeiend + lastig met geluidseffecten er door heen etc.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:19 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Nee. Echt niet. Je ziet alles vanuit de camera die zo'n koppel in hun slaapkamer heeft geplaatst. Ook hier heb je 2 versies. Tis ff zoeken wat de 'goeie versie' is. Room 1408 is toch met die man die dan in zo'n hotelkamer komt?
Die wilde ik downloaden maar kon hem niet met NL subs vinden.En ja ik ben goed in engels alleen lui.
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu Paranormal Activity ga kijken met iemand is het dan gegarandeerd logeren?
ik ben blij dat jij hem op heb staanquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de nieuwe CD van Linkin Park opstaan
ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de nieuwe CD van Linkin Park opstaan
ieck hep wel aa naaitmeer on eelm ztriet gsien toevalugquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig kennis van films hoor
Welke van de 30 delen die ze daar van hebben?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
ieck hep wel aa naaitmeer on eelm ztriet gsien toevalug
Oh my god! He's friends with Morgan Freemanquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef JanPiraat het volgende:
Dinner for Schmucks is wel lol opzich
K-U-T!quote:
Ah johquote:
BluRay! Moet je wel mogelijkheid hebben om in High Definition naar je tv te streamen hé?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben de BluRay versie aan het downloaden nu. Gewoon met Engelse subs dus, heb dat altijd. Ik kan prima Engels verstaan maar twee uur lang wordt wel heel vermoeiend + lastig met geluidseffecten er door heen etc.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |