ik zou auditie doen voor harry potter #4 aangenomen worden en hem doodmakenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef aight1 het volgende:
Als jullie een draak zouden zijn wat zouden jullie doen
ik zou vuur maken kkveel geak
Ow zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als je niet uitcheckt lig je in coma dus doe dat ook maar
Het is Pics van je zusje rule hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
ik ken de ''pics or didn't hapen'' rule wel hoor.
van jezelf? men je bent helemaal gek gewordequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou er een tas van maken man, een tas.
En Oceanview: slaap ze.
probeer je me nu te dissen met mijn woordquote:
er liggen vlooien in het bed en ze zitten zichzelf te krabben niks aan de hand knulquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Godverdomme, wil ik gaan slapen hoor ik ineens het bed van mijn ouders de hele tijd kraken![]()
je kent de procedure. raampjes dicht, deuren dicht etc.. moet lukken!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight, ben hem aan het downloaden nu. Morgenmiddag maar eens kijken, ben benieuwd nu.
En Schiedam is te ver, mijn OV kaart is voor doordeweeks en ik heb de afgelopen drie dagen amper geslapen. (introkamp)
Nee, van die draak. Drakenleder voor den bazen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
van jezelf? men je bent helemaal gek geworde
Subtiel op de deur slaan helpt ook en bespaard je later vele problemen tijdens de daad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
ga er heen en bied ze wat olie aan
pitjequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer je me nu te dissen met mijn woord_!
waarom woont ze niet bij je ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef MYV het volgende:
Over zusjes gesproken, de mijne kot morgen een nachtje slapen
Yup, ken ik. En PA zouden we in de bios zien, maar volgens mij zijn we toen naar die MJ film geweest. Ook maar eens downloaden, is dat niet net zoiets als Room 1408?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
je kent de procedure. raampjes dicht, deuren ditch etc.. moet lukken!
jammer.paranormal activity gezien?(vast wel)
twincestquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:15 schreef Catkiller het volgende:
Je tweelingzus om hete tweelingsex te hebben?
Laat ik daar maar aan denkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
er liggen vlooien in het bed en ze zitten zichzelf te krabben niks aan de hand knul
in dat geval: filpmpje van die sexquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:15 schreef Catkiller het volgende:
Je tweelingzus om hete tweelingsex te hebben?
Tweelingzus, op kamers in A'damquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
waarom woont ze niet bij je ?of is het een oude zus die al op zichzelf woont ?
Twee bier!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef Baalhaar het volgende:
foto van me zusje ook maar meteen ge-edit. Kijk eens hoe schattig ze ligt te wezen op haar bedje
[ afbeelding ]
zo hey wat een volwassen zussen net 18 en al op kamers nicequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
[..]
Tweelingzus, op kamers in A'damik in Arnhem
dat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuh joh dikke oceanen daarin toen was het niet meer eng
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo hey wat een volwassen zussen net 18 en al op kamers nice
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
OMG ik zag net een kind op tv die schoonmaakmiddel had gedronken. Was dat echt?
nee dat was chocomelquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Dat is war anders dan 35 en nog bij moedersquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo hey wat een volwassen zussen net 18 en al op kamers nice
Ja en ze is nu dood.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Nee. Echt niet. Je ziet alles vanuit de camera die zo'n koppel in hun slaapkamer heeft geplaatst. Ook hier heb je 2 versies. Tis ff zoeken wat de 'goeie versie' is. Room 1408 is toch met die man die dan in zo'n hotelkamer komt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, ken ik. En PA zouden we in de bios zien, maar volgens mij zijn we toen naar die MJ film geweest. Ook maar eens downloaden, is dat niet net zoiets als Room 1408?
Oeh gelukkig. dat was even schrikken zeg.quote:
ik vond het slaap verwerkendquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef MYV het volgende:
Ik haat Paranormal Activity, Omdat ie zo eng is..
jah maar toen ik 32 werd maakte ik mn eigen lunchpakketjes hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is war anders dan 35 en nog bij moeders.
Vond m wel goed. Ik ga binnenkort The Exorcism of Emily Rose kijken. Schijnt ook goed te zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef MYV het volgende:
Ik haat Paranormal Activity, Omdat ie zo eng is..
Positievequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je smiley werkt hier niet is dat een positieve of negatieve ?
sgoed man als je me wilt misbruiken dan mag dat maar ongemerkt graagquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu Paranormal Activity ga kijken met iemand is het dan gegarandeerd logeren?
Oké nice , pakje joghi al ingeruild voor koffie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jah maar toen ik 32 werd maakte ik mn eigen lunchpakketjes hoor
neuh daar ben ik pas klaar voor op mn 40e denk ik nu nog chocomelquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké nice , pakje joghi al ingeruild voor koffie?
Jou breng ik wel thuisquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
sgoed man als je me wilt misbruiken dan mag dat maar ongemerkt graag
Ik heb ook weinig kennis van films hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik zie titels voorbij komen die ik in mijn leven nog nooit gehoord heb..
Ik zie kleuren in de lucht die ik al een paar keer heb gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik zie titels voorbij komen die ik in mijn leven nog nooit gehoord heb..
kleur komt in de buurtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuh daar ben ik pas klaar voor op mn 40e denk ik nu nog chocomel
In de kelder zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:22 schreef Mdrop het volgende:
Jan waar heb je piet trouwens gelaten?
Ben de BluRay versie aan het downloaden nu. Gewoon met Engelse subs dus, heb dat altijd. Ik kan prima Engels verstaan maar twee uur lang wordt wel heel vermoeiend + lastig met geluidseffecten er door heen etc.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:19 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Nee. Echt niet. Je ziet alles vanuit de camera die zo'n koppel in hun slaapkamer heeft geplaatst. Ook hier heb je 2 versies. Tis ff zoeken wat de 'goeie versie' is. Room 1408 is toch met die man die dan in zo'n hotelkamer komt?
Die wilde ik downloaden maar kon hem niet met NL subs vinden.En ja ik ben goed in engels alleen lui.
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu Paranormal Activity ga kijken met iemand is het dan gegarandeerd logeren?
ik ben blij dat jij hem op heb staanquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de nieuwe CD van Linkin Park opstaan
ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de nieuwe CD van Linkin Park opstaan
ieck hep wel aa naaitmeer on eelm ztriet gsien toevalugquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig kennis van films hoor
Welke van de 30 delen die ze daar van hebben?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
ieck hep wel aa naaitmeer on eelm ztriet gsien toevalug
Oh my god! He's friends with Morgan Freemanquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef JanPiraat het volgende:
Dinner for Schmucks is wel lol opzich
K-U-T!quote:
Ah johquote:
BluRay! Moet je wel mogelijkheid hebben om in High Definition naar je tv te streamen hé?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben de BluRay versie aan het downloaden nu. Gewoon met Engelse subs dus, heb dat altijd. Ik kan prima Engels verstaan maar twee uur lang wordt wel heel vermoeiend + lastig met geluidseffecten er door heen etc.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |