zo hey wat een volwassen zussen net 18 en al op kamers nicequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
[..]
Tweelingzus, op kamers in A'damik in Arnhem
dat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuh joh dikke oceanen daarin toen was het niet meer eng
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo hey wat een volwassen zussen net 18 en al op kamers nice
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
OMG ik zag net een kind op tv die schoonmaakmiddel had gedronken. Was dat echt?
nee dat was chocomelquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Dat is war anders dan 35 en nog bij moedersquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo hey wat een volwassen zussen net 18 en al op kamers nice
Ja en ze is nu dood.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Nee. Echt niet. Je ziet alles vanuit de camera die zo'n koppel in hun slaapkamer heeft geplaatst. Ook hier heb je 2 versies. Tis ff zoeken wat de 'goeie versie' is. Room 1408 is toch met die man die dan in zo'n hotelkamer komt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, ken ik. En PA zouden we in de bios zien, maar volgens mij zijn we toen naar die MJ film geweest. Ook maar eens downloaden, is dat niet net zoiets als Room 1408?
Oeh gelukkig. dat was even schrikken zeg.quote:
ik vond het slaap verwerkendquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef MYV het volgende:
Ik haat Paranormal Activity, Omdat ie zo eng is..
jah maar toen ik 32 werd maakte ik mn eigen lunchpakketjes hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is war anders dan 35 en nog bij moeders.
Vond m wel goed. Ik ga binnenkort The Exorcism of Emily Rose kijken. Schijnt ook goed te zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef MYV het volgende:
Ik haat Paranormal Activity, Omdat ie zo eng is..
Positievequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je smiley werkt hier niet is dat een positieve of negatieve ?
sgoed man als je me wilt misbruiken dan mag dat maar ongemerkt graagquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu Paranormal Activity ga kijken met iemand is het dan gegarandeerd logeren?
Oké nice , pakje joghi al ingeruild voor koffie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jah maar toen ik 32 werd maakte ik mn eigen lunchpakketjes hoor
neuh daar ben ik pas klaar voor op mn 40e denk ik nu nog chocomelquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké nice , pakje joghi al ingeruild voor koffie?
Jou breng ik wel thuisquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
sgoed man als je me wilt misbruiken dan mag dat maar ongemerkt graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |