volgende nb heb ik meerquote:
Dan is de blair witch project egt iets voor jou. Groepje gaat bos in, mensen raken kwijt, fucked up shit happens en dan gefilmd vanuit eigen camera perspectief. Love it or hate it.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ken de titel wel, maar nog niet gezien. Kan wel eens kijken, thanks.
In ieder geval, The Exorcist vond ik gewoon niet spannend ofzo. Die priesters en moeder/zus van dat meisje bleven eigenlijk gewoon rustig terwijl dat kind daar dik lag te spacen, verminken qua huid enzo, shit te laten vliegen, feiten wist die ze niet kon weten, etc etc. Het was gewoon te onrealistisch om me voor te kunnen stellen, en dan kan ik het ook niet spannend vinden.
Bij mij is het juist de inleving in de hoofdpersonen ofzo wat zo'n film spannend maakt voor mij, en dat je soms al weet wat er gaat gebeuren maar nog niet hoe enzo.
Mijn opa heeft een appartement op de 14e verdieping bij Drvenija, Ulica Hamdije Kresevljakovica. Je hebt uitzicht over de hele stad en je bent ook in het centrum.quote:
watje. zelfs me zusje is nog wakker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OV was niet traag hier
maar goed ik ging eens slapen
picsquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:09 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
watje. zelfs me zusje is nog wakker.
standaaaaartquote:
Slaapsequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OV was niet traag hier
Aight, ben hem aan het downloaden nu. Morgenmiddag maar eens kijken, ben benieuwd nu.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:08 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dan is de blair witch project egt iets voor jou. Groepje gaat bos in, mensen raken kwijt, fucked up shit happens en dan gefilmd vanuit eigen camera perspectief. Love it or hate it.
Zou bijna zeggen kom hem hier kijken, heb nog wat biertjes over van afgelopen feest, hahaha
trusten vergeet niet in te check in je slaap hequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OV was niet traag hier
Als je vanaf 6 uur wakker bent is het een ander verhaal en nu echt over & uitquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:09 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
watje. zelfs me zusje is nog wakker.
Uitchecken right?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
trusten vergeet niet in te check in je slaap he
ik ken de ''pics or didn't hapen'' rule wel hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh ja toch zn eerste nachtbagger ik dacht ik laat hem meteen even kennis maken
Ik zou shirts van mezelf aandoen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef aight1 het volgende:
Als jullie een draak zouden zijn wat zouden jullie doen
ik zou vuur maken kkveel geak
kusjes. slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je vanaf 6 uur wakker bent is het een ander verhaal en nu echt over & uit![]()
Ik zou er een tas van maken man, een tas.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef aight1 het volgende:
ga er heen en bied ze wat olie aanquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Godverdomme, wil ik gaan slapen hoor ik ineens het bed van mijn ouders de hele tijd kraken![]()
Ik zou land creëren in de oceaan en daar mijn eigen onbewoonde eiland van makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:12 schreef aight1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |