Dus ik kan vandaag geen muziek posten voor jullie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij hem op heb staan
BOBBA bobbaquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef MYV het volgende:
wie wil verkeering![]()
typ ff 123 dn kunne wu privee chatene !1
Twee, of drie, maar volgens mij twee. Heb de oude, originele gekeken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welke van de 30 delen die ze daar van hebben?
Oke, het kunnen er minder zijn dan 30, zoals ik zei, ik heb er weinig verstand van
Waar woon je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Iemand zin om The Lion king met mij te kijken?
ik bedoelde te zeggen dat ik er dan niet naar hoef te luisterenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus ik kan vandaag geen muziek posten voor jullie.
- kwaliteit dus
Wat doe je jezelf aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, net alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben en op de TMF chat zitquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef MYV het volgende:
wie wil verkeering![]()
typ ff 123 dn kunne wu privee chatene !1
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan.SameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
nee en zn pa gaat doodquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Iemand zin om The Lion king met mij te kijken?
Chatpoint ftw!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, net alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben en op de TMF chat zit
En, nu bang dat hij onder je bed ligt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Twee, of drie, maar volgens mij twee. Heb de oude, originele gekeken.
Ik kijk op mijn MacBook, geen zin om nu voor de TV te hangen want ik ben heel erg moe. En dagbagger mag niet. Slaap lekker trouwens + bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
BluRay! Moet je wel mogelijkheid hebben om in High Definition naar je tv te streamen hé?
Ik heb alle delen van bbc earth in HD op me pc staan (25GB) puur en alleen om te kwijlen bij al die shots.
Maar ik ga slapen mensjes, was wel leuk hoor dat nachtbaggeren, wat vinden jullie van een dagbagger topic?
nog ff een picca voor de boys:
[ afbeelding ]
en voor de vrouwen:
Trust.
Ken je het album ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoelde te zeggen dat ik er dan niet naar hoef te luisteren
En zijn oom heet scar omdat hij een scar heeft.quote:
wat ...?quote:
Hij heet Karelquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En zijn oom heet scar omdat hij een scar heeft.
Toch? Zo heet die toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |