Emo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pleegt zelfmoord door van de rotsen af te springen
heheh HD earth die gaat ook standaard aan bij een vriend van me met dikke HD tv als we allemaal half in coma liggen aan het eind van de avondquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
BluRay! Moet je wel mogelijkheid hebben om in High Definition naar je tv te streamen hé?
Ik heb alle delen van bbc earth in HD op me pc staan (25GB) puur en alleen om te kwijlen bij al die shots.
Maar ik ga slapen mensjes, was wel leuk hoor dat nachtbaggeren, wat vinden jullie van een dagbagger topic?
nog ff een picca voor de boys:
[ afbeelding ]
en voor de vrouwen:
Trust.
Discriminatie_!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
Wie wil vekeering, typ 746, alleen meisjes
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef MYV het volgende:
Goed topic dit, een MYV kusje ervoor:
[ afbeelding ]
Goede foto, je krijgt de goedkeuring van Bretro.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef MYV het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat viel nog mee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En, nu bang dat hij onder je bed ligt?
D'awwwww :3quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef MYV het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook wat met jou.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, dat viel nog mee.Ik ben echt een schijterd, maar bij deze film had ik nergens last van. Mocht ik bang zijn, dan duik ik in mijn dekens. Die omhelzen mij echter niet, dus ben ik gedwongen mijzelf van angst in slaap te huilen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Goede foto, je krijgt de goedkeuring van Bretro.
[ afbeelding ]
Wel uit kijken he, als je in slaap valt ben je verloren toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, dat viel nog mee.Ik ben echt een schijterd, maar bij deze film had ik nergens last van. Mocht ik bang zijn, dan duik ik in mijn dekens. Die omhelzen mij echter niet, dus ben ik gedwongen mijzelf van angst in slaap te huilen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hij is er gewoon weer hoor het gaat te furrr !! het gaat te furrrr
oh no you didn'tquote:
Ik had dat ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |