Deze meeting is een initiatief van een aantal enthousiaste FOK!usersquote:Beste Fok!'ers,
De meeting wordt niet zo groots georganiseerd als ik had gehoopt te kunnen doen. Toch zin om 11 september op de meet in Wierden te komen, om mij in reallife een faalhaas te noemen? Dan ben je van harte welkom op de bierdrink-BBQ! Maar dan American Style.. Bring Your Own!
Ik zorg voor een grote BBQ, plastic bordjes/zooi en een koelkast. Ook voor een schuur, ingericht als ouderwetse woonkamer, als het kutweer is. En ik overdek mijn terras, mocht het nodig zijn. Ik woon 1400 meter van het station, en op de weg van het station naar mijn huis vind je een supermarkt (200 meter van mijn huis), die open is tot laat genoeg. Daar kun je, als je niets van huis meeneemt, even wat fleisch kopen voor op de BBQ. En meteen paar biertjes of fles wijn.
Je wordt verwacht rond uurtje of 1-2. Wil je blijven slapen kan dat in de schuur of in je eigen tent We steken mooi vroeg al een flink fik aan, biertje erbij, helemaal goed.
Qua kosten; ik zet wel een pot neer, als iedereen daar een paar euro in doet, komt dat ongetwijfeld goed.
Groet,
Oksel
quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
Zaterdag wel aardig veel kans op regen.. ik twijfel nog of ik de grote tent (8x4 meter) wel of niet annuleer. Kost mara 40 euro, dus denk dat het wel slim is. Verder overdek ik mijn terras, en heb ik een schuur, en nog een stal. En nog een schuur. Dus aan de ene kant is het niet echt nodig, maar een tent is wel gezelliger. Dus doe het maar.
Heb aan kosten (die we dus even delen die dag)
- Tent, 40 euro.
- BBQ gas, 10 euro.
- Plastic zooi, 25 euro.
75 euro / 20-30 mensen.. is paar knaken per persoon. Lijkt me prima, toch?
Mijn Remlofquote:
Nee. Heb je een plek waar ik rustig mijn laptop aan kan sluiten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:30 schreef Oksel het volgende:
Oh, zou het mogelijk zijn ook over andere dingen te praten dan Fok?
Komt het bordeel nog in actie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:30 schreef Oksel het volgende:
Oh, zou het mogelijk zijn ook over andere dingen te praten dan Fok?
Je kunt je ook dik inpakkenquote:
Ja... en dan gaan we met z'n allen heel lief doen tegen Remlof.... sapjes brengen... enzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je kunt je ook dik inpakken
Washandje op zn voorhoofd, potje bier in de handquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... en dan gaan we met z'n allen heel lief doen tegen Remlof.... sapjes brengen... enzo
Je mag me niet aansteken he!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben zelf ook tering verkouden, maar laat dit echt niet schieten!
Nu pas?quote:
Slotje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, swarma, als er iemand ergens over staat te kankeren... heb t lef niet om het gesprek te modden.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, swarma, als er iemand ergens over staat te kankeren... heb t lef niet om het gesprek te modden.
quote:
Ja nog te om mezelf te veroorloven te komen morgen. Ben al drie dagen niet buiten geweest, dan is opeens een hele dag buiten wat teveel van het goede vrees ik.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
je krijgt wel een nootquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok ok gr toi toiquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Help me morgen even herinneren, dan haal ik wel wat brood, kaas, ham en salami.
Helemaal niet!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en het is MIJN tosti ijzer trouwens.
Je kan toch ook in de schuur zitten? Wel jammer hoor als je er niet bij bent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nog te om mezelf te veroorloven te komen morgen. Ben al drie dagen niet buiten geweest, dan is opeens een hele dag buiten wat teveel van het goede vrees ik.
kloptquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had Nijnja geen bloknoteje bij op de PUB-meet, waarop die alle notes schreef?
ja... dat is technisch gezien niet buiten.....quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan toch ook in de schuur zitten? Wel jammer hoor als je er niet bij bent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Iets met crewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zal ik je maar even niet vertellen dat ik hier ook een spongebobtostiijzer heb?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en het is MIJN tosti ijzer trouwens.
Iets met PIquote:
Mooi!!quote:
Nee tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Het wordt dus een LAN BBQ
Hihihihi, dan maken we een Meet-SC en dan kunnen we daar met elkaar praten. Hoeven we niet echt iets tegen elkaar te zeggen. Dat is wel gezellig.quote:
Ik zorg voor een groot aantal stekkerdozen, minimaal 25 aansluiting..quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal de laptop meenenem. Alleen houd de accu het maar 2u vol.
Ik zal de adapter ook meenemen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zorg voor een groot aantal stekkerdozen, minimaal 25 aansluiting..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihi, dan maken we een Meet-SC en dan kunnen we daar met elkaar praten. Hoeven we niet echt iets tegen elkaar te zeggen. Dat is wel gezellig.
Niet praten? Denk dat ik dat niet volhoud.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihi, dan maken we een Meet-SC en dan kunnen we daar met elkaar praten. Hoeven we niet echt iets tegen elkaar te zeggen. Dat is wel gezellig.
ik ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet praten? Denk dat ik dat niet volhoud.
Super!!!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef nikky het volgende:
Ik kom sowieso
Of met mijn eigen auto of die van mijnouders
.
topquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef nikky het volgende:
Ik kom sowieso
Of met mijn eigen auto of die van mijnouders
.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Super!!!!!!
En ben je er al klaar voor?
quote:
Daar proosten we morgen alvast op dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef nikky het volgende:
Over zes dagen zit ik hier alweer negen jaar trouwens
Zo veel mogelijk proosten op alles wat we kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar proosten we morgen alvast op dus
Ik ben bijna jarig (volgende maand pas), oksel ook trouwens.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk proosten op alles wat we kunnen verzinnen
Iemand nog een diploma gehaald de afgelopen tijd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
Jullie hebben mijn 18de verjaardag nog niet gevierd. Dat zullen we ook maar meteen ff inhalen dan.
Jullie waren er niet bij toen ik mijn veterstrik diploma kreeg. Proost.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand nog een diploma gehaald de afgelopen tijd?
vorig jaar december...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weer 2 borrels voor de proostquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
Ik ben afgelopen februari 25 geworden. En aankomende word ik 26.
Ik moet meer drank halenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weer 2 borrels voor de proost
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Vorig jaar ben ik 30 geworden, mijlpaal die jullie ook hebben gemist
Schiet mooi op zo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weer 2 borrels voor de proost
Ik ga ook nog wat frisdrank halen morgen.En is er al Bacardi? Ook maar een fles doen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik zag dat iemand giga veel stokbrood meeneemt.
Zal ik maar wat extra frisdrank meenemen?
Ik heb er echt giga veel zin in.
Ow en ik neem 2 gitaren mee
Ik denk als we alles opzuipen wat er is dat we allemaal teringlam op het grasveld liggenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga ook nog wat frisdrank halen morgen.En is er al Bacardi? Ook maar een fles doen?
klinkt als een plan ...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk als we alles opzuipen wat er is dat we allemaal teringlam op het grasveld liggen
Goede TS ookquote:
ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strikdiploma?quote:
zoiets.quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk als we alles opzuipen wat er is dat we allemaal teringlam op het grasveld liggen
Jammer, toch wel heerlijk om daar geen last van te hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef EcktenBaas het volgende:
Ik kom niet.
In verband met ouderlijk gezag.
Ik vind het wel zo sociaal om mij even af te melden.
Als ik dit allemaal zo lees belooft het morgen in ieder geval een supergezellige dag te worden!
Veel plezier toegewenst!
Noh.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer, toch wel heerlijk om daar geen last van te hebben
Dude je bent 20quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef EcktenBaas het volgende:
Ik kom niet.
In verband met ouderlijk gezag.![]()
Ik vind het wel zo sociaal/netjes om mij even af te melden.
Als ik dit allemaal zo lees belooft het morgen in ieder geval een supergezellige dag te worden!
Veel plezier toegewenst!
jammer dat je niet komt...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Noh.
In ieder geval veel plezier.
Thnx. Jammer dat je niet mag maar misschien dat we je ooit nog wel eens zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef EcktenBaas het volgende:
Ik kom niet.
In verband met ouderlijk gezag.![]()
Ik vind het wel zo sociaal/netjes om mij even af te melden.
Veel plezier toegewenst!
Mogen we op de meet wel alles samenvatten in een klacht, subklacht en antiklacht?quote:
Je mag niet de fipo maken ander schrijft nijnja het op. Wie begint er de nachtbagger trouwens?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogen we op de meet wel alles samenvatten in een klacht, subklacht en antiklacht?
Iedereen toch. Maar dan wel zonder gingerplaatjes graagquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag niet de fipo maken ander schrijft nijnja het op. Wie begint er de nachtbagger trouwens?)))
Dandybleuquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen toch. Maar dan wel zonder gingerplaatjes graag
ok ok dank je dank je toi toi gr gr
Juist daarom is ie voor mij een echte baas. Schat, als jouw zoon 20 is zou je ook willen dat ie zo denkt. Tenzij je zn apestreken zo beu bent en hem zo snel mogelijk op eigen benen wil laten staan.quote:
Ho ff respect voor het feit dat ie naar zn ouders luistert!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist daarom is ie voor mij een echte baas. Schat, als jouw zoon 20 is zou je ook willen dat ie zo denkt. Tenzij je zn apestreken zo beu bent en hem zo snel mogelijk op eigen benen wil laten staan.![]()
Komt hij morgen ook?
en geen tubgirl of goatsequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen toch. Maar dan wel zonder gingerplaatjes graag
ok ok dank je dank je toi toi gr gr
een kennis van mij heeft 2 girls 1 cup op zn foon en die doet ie vaak in de mac bluetoothen naar vreemden, dat is leukquote:
Absoluut, over 2 jaar denk ik, als we dan allemaal nog actieve users zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Thnx. Jammer dat je niet mag maar misschien dat we je ooit nog wel eens zien.
Hoe oud ben je dan wel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Absoluut, over 2 jaar denk ik, als we dan allemaal nog actieve users zijn.![]()
Maar ik ben geen 20, ik geef altijd expres een verkeerd geboortejaar op.
Leugens op het internet? Nee toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Absoluut, over 2 jaar denk ik, als we dan allemaal nog actieve users zijn.![]()
Maar ik ben geen 20, ik geef altijd expres een verkeerd geboortejaar op.
De mod uithangen doen ze maar op 't FOK! forumquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogen we op de meet wel alles samenvatten in een klacht, subklacht en antiklacht?
ja hoor, jij welquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top!!quote:
Whehehe, op de meet ben ik gewoon Peterquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De mod uithangen doen ze maar op 't FOK! forum
whahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een kennis van mij heeft 2 girls 1 cup op zn foon en die doet ie vaak in de mac bluetoothen naar vreemden, dat is leuk
lekken FTWquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toevoeging: Het zou natuurlijk niet verkeerd zijn om ons even mee te laten kijken als er toch gemod wordt (op het forum !) en wij alle knopjes, notes en andere extra's mogen zien.
Is not gonna happenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toevoeging: Het zou natuurlijk niet verkeerd zijn om ons even mee te laten kijken als er toch gemod wordt (op het forum !) en wij alle knopjes, notes en andere extra's mogen zien.
Verdommequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik maak even geen foute opmerkingen over "jij mag wel met mijn knopjes spelen" enzo.
Al spijt? Dat had ik de dag voor de bbq bij mij welquote:
no wayquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al spijt? Dat had ik de dag voor de bbq bij mij wel![]()
Echt een God waar ben ik aan begonnen, kan ik het nog afzeggen momentje
Duurde ook maar kort hoor.quote:
We helpen wel hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Oksel het volgende:
Neuh, dat niet.. meer dat ik nog veel moet doen..10 pallets verzagen, tent opzetten, meubels klaarzetten, opruimen..
Iemand die wat vroeger wil komen?
Jij hebt geen FoBo!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er echt onwijs veel zin in
Nee, nee.. als iedereen er is staat alles klaar. Ben een goede gastheer, vraag maar aan mensen die hier op de vorige meet warenquote:
Ik pik monopoly om kwart voor 12 op in Zwolle en rij dan naar Wierden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Oksel het volgende:
Neuh, dat niet.. meer dat ik nog veel moet doen..10 pallets verzagen, tent opzetten, meubels klaarzetten, opruimen..
Iemand die wat vroeger wil komen?
Kettingzaag dan zeker helemaal niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
Je moet mij alleen geen zaag geven. Ik ben niet zo heel handig.
Daarom hou ik jullie ook lekker buiten..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurde ook maar kort hoor.
Oh en toen op de dag zelf mn woonkamer opeens vol modder lag en ik kon gaan dweilen had ik ook een spijtmomentje
Oh, die kan dan weer geen kwaad. Die kan ik toch niet aanzetten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kettingzaag dan zeker helemaal niet?
Je moest eens weten, maar dat vertel ik morgen welquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij hebt geen FoBo!Dat is wel een tegenvaller.
ah, de knetterbielquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kettingzaag dan zeker helemaal niet?
Niet te hard racen he? We willen jullie graag heelhuids zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pik monopoly om kwart voor 12 op in Zwolle en rij dan naar Wierden.
Mezelf kennende rij ik wel een keer of 12 fout ook
Ik wil je plee wel schoon maken. Na een openbaar toilet en elke vrijdag het urinehuis kan dit nooit zo erg meer zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Daarom hou ik jullie ook lekker buiten..![]()
Gaan we een loting doen wie het toilet schoon moet maken ofzo trouwens?
Ik ben serieus bang dat monopoly mensen gaat moonen onderwegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet te hard racen he? We willen jullie graag heelhuids zien.
het is geen moonpolyquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben serieus bang dat monopoly mensen gaat moonen onderweg
Maar die trop op de vorige bbq ook al snel zn broek omlaagquote:
Anders doe jij wel noten hequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
Monopoly, kan je alsjeblieft je broek aanhouden.
Oh ja als rod de plee onderkotst dan ga ik hem niet schoonmaken, dat mag ie zelf doen danquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben anders ook heel goed met wc's
ik denk, laat ik 'm zelf maar makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja als rod de plee onderkotst dan ga ik hem niet schoonmaken, dat mag ie zelf doen dan
* rulerofdeath camera meeneemtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
Als ik ga kotsen dan houden we dat wel stil en zeggen we het niet op het forum. Ook maken we geen foto's als ik dronken ben en gek doen. Dat jullie het even weten.
Was ook maar een grapje. 't Gaat toch niet om je record maar om betrouwbaarheid en principes?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is not gonna happenIk mod al een jaar of 9 Zonder lekken, en dat record wil ik niet onderbreken
Mag filmen wel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
Als ik ga kotsen dan houden we dat wel stil en zeggen we het niet op het forum. Ook maken we geen foto's als ik dronken ben en gek doen. Dat jullie het even weten.
Jij blijft gewoon van de sterke drank afquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk, laat ik 'm zelf maar maken
Hihi wat wil jij doen met mij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Oh. En ik huppel graag. Is daar ruimte voor?
ik laat de jägermeister wel thuisquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag filmen wel?![]()
[..]
Jij blijft gewoon van de sterke drank af
Huppelen. Zingend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi wat wil jij doen met mij?
Van mij mag ie alles uittrekken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
Monopoly, kan je alsjeblieft je broek aanhouden.
Ik kan niet zingen maar wil best met je huppelen.quote:
moet ik oordoppen meenemen of een karaokeset?quote:
NIET BIJ MIJ IN DE AUTO AUB!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van mij mag ie alles uittrekken.
Dat doen jullie maar in een slaapkamer hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
dus eerst uitkleden dan dan instappen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET BIJ MIJ IN DE AUTO AUB!!!
KARAOKE!!! LATEN WE KARAOKE DOEN!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik oordoppen meenemen of een karaokeset?
zeg dat da mutsquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb tijd zat om Schiedam te verkennen. Mijn moeder zet me al om half 10 af. Maar dan hoef ik tenminste niet met de bus.![]()
Tenzij ik me verslaap, dan ga ik toch maar met de bus.
Tuurlijk niet want dan kan ik het niet zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET BIJ MIJ IN DE AUTO AUB!!!
Ja... is dat leuk als hij gaat strippen.....quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan moet je al veel te vroeg weg joh.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeg dat da muts
Dan ga ik hier eerder weg. Ga ik wel in Wierden naar de supermarkt.
Zal ik je dan om 10 uur oppikken, dan kunnen we nog even helpen met opbouwen.
helaas heb ik niet zo'n setquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
KARAOKE!!! LATEN WE KARAOKE DOEN!!!![]()
![]()
Heb je die foto niet gezien?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... is dat leuk als hij gaat strippen.....![]()
Moet ik popcorn meenemen en er eens goed voor gaan zitten?
leuk, geluidjes makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens, met kans dat iedereen me kei en keihard gaat uitlachen, zitten er veel kikkers daar oksel?
Ik ga dan echt gillen, huilen, hyperventileren en kan zelfs flauwvallen dan![]()
Ben echt zo doodsbang voor die dingen
Ik kan het ook wel zonder set.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
helaas heb ik niet zo'n set
Is niet leuk!!quote:
gaan we samen karaoke doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel zonder set.Hoewel ik dan geen tekst weet. Maar dat merk je niet.
*smack*quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die foto niet gezien?
[ afbeelding ]
Die kont is van monopoly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal me proberen in te houdenquote:
En ik ben degene die hem op z'n reet gaat slaan..quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kont is van monopoly
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*smack*
ik krijg er nu al een natte anus vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... is dat leuk als hij gaat strippen.....![]()
Moet ik popcorn meenemen en er eens goed voor gaan zitten?
De kans is groot dat je een knal voor je kanus krijgt als je me gaat treiteren met mn doodsangstquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal me proberen in te houden
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens, met kans dat iedereen me kei en keihard gaat uitlachen, zitten er veel kikkers daar oksel?
Ik ga dan echt gillen, huilen, hyperventileren en kan zelfs flauwvallen dan![]()
Ben echt zo doodsbang voor die dingen
zet anders even een ruwe eiken plank gereed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
En ik ben degene die hem op z'n reet gaat slaan..Links dus..
Ik was toch van plan om om een urr of 9 de deur uit te gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je al veel te vroeg weg joh.En straks is mijn moeder te laat en dan sta je voor niets te wachten. Vrouwen zijn 's ochtends meestal minder snel dan geplanned he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
doe maar rustigquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is groot dat je een knal voor je kanus krijgt als je me gaat treiteren met mn doodsangst
quote:
Songtekst zoeken op internet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel zonder set.Hoewel ik dan geen tekst weet. Maar dat merk je niet.
Ff serieus. Ik blijf wel thuis andersquote:
Okay, 10 uur dan. Dan ga ik wel mee boodschappen doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was toch van plan om om een urr of 9 de deur uit te gaan.
Stel ik het boodschappen doen gewoon uit tot WierdenEn als ik ff moet wachten ook geen probleem hoor. Ik ben niet zo moeilijk
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik maak even geen foute opmerkingen over "jij mag wel met mijn knopjes spelen" enzo.
Zie die broekband van mij danquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kont is van monopoly
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, 10 uur dan. Dan ga ik wel mee boodschappen doen.
Will do, komt wel goed. Ik heb mijn mama-wekker ingeschakeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En we hebben elkaars nummer dus in geval van vertraging stress kun je ook ff bellen
ga ik voor het eerst mijn dochter ontmoetenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Nu moet ik wel stoppen met mijn grote bek trouwens. Want morgen ben ik gewoon weer een stil en rustig meisje.
Nee, je hebt ze hier niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ff serieus. Ik blijf wel thuis anders![]()
Ben gvd al weken in de stress over het in een tent slapen met kans dat ik wakker word, mn tent uit stap en oog in oog met zo'n ding sta
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Nu moet ik wel stoppen met mijn grote bek trouwens. Want morgen ben ik gewoon weer een stil en rustig meisje.
Nee joh.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga ik voor het eerst mijn dochter ontmoeten
Ik ben in het begin wat stil, daarna valt het wel mee volgens mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik ben in het echt trouwens niet echt verlegen ofzo
Superquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Ow en ik neem naast mij gitaar ook een boek met songteksten mee, dus ik heb wel teksten voor je zangkunsten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Jij niet nee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik ben in het echt trouwens niet echt verlegen ofzo
Ok dan durf ik welquote:
Ik weet niet wat ik enger vind. Kikkers, monopoly in de auto of beschermd worden door FOK!crewquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en anders bescherm ik je wel hoor
Als diegene mij dan ook even naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis wil brengen vanwege mijn paniekaanval.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef Catkiller het volgende:
Pas maar op dat er geen grapjas een emmertje met kikkers komt brengen midden in de nacht
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik enger vind. Kikkers, monopoly in de auto of beschermd worden door FOK!crew
Neequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah dan ben je ook aan de beurt
Ik sc niet zo vaak meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben irl niet zo eng als ik eruit zie op KLB hoor
Kom maar eens vaker in de TAL SC, dan leer je me wel een beetje kennen
tot morgenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef -Engel- het volgende:
Tot morgen mensen!!!
Ik ga richting mijn bed!
deed ik ook niet, tot ik in de XFA SC terecht kwam.quote:
Kijk eens goed naar de OP van de TAL SCquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik ook niet, tot ik in de XFA SC terecht kwam.
Echt een hele gezellige SC waar iedereen best wel open is.
Je zou er zo tussen passen denk ik.. Nieuwe mensen worden naadloos opgenomen
ik zie je daar niet zo vaak anders?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de OP van de TAL SC
Mij ken je toch wel van de TAL SCquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie je daar niet zo vaak anders?
Of ben ik nu echt helemaal in de war
Komt ook door KLB, er zit zoveel narigheid in mijn hoofd dat ik de dingen die ik graag doe op het forum een beetje op de tweede plaats heb staan
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mij ken je toch wel van de TAL SC
Goedmaken morgenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en huppel natuurlijk ook....
pfffff wat een blunder
OEquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal wel moeten
Dit is echt ernstig
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OE
Goedmaken is altijd goed!!
Ik drink graag Grolsch of passoa-jus. Uhm ik spaar muizenbeeldjes en uhm ben fan van U2
Ik heb ze al 3x live gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alle 4 wordt wat lastig (en U2) maar ik ga mijn best doen
ik hen 182 numers van U2 op mijn schijf staan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ze al 3x live gezienLaatste keer kon ik bono aanraken zelfs
![]()
Ik ben benieuwd
Ik heb:quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hen 182 numers van U2 op mijn schijf staan.
Hebben?
Sjezusquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb:
150 cassettebandjes van liveoptredens
Alle commerciële dvd's
Alle commerciële cd's
Boeken
T-shirts
Posters
Sleutelhangers
Bootlegs
Filmmateriaal
Muurschildering
Denk je echt dat je iets hebt wat ik nog niet heb?
Uhm alle commerciële dingen van U2 heb ik eerlijk gekocht of gekregen. Heb ook een aantal dvd's dubbel doordat ik die van mensen kreeg voor verjaardag enz.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met de Beegees
En niet gekocht hoor
Dat zekerquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:
i zie je morgen en ik vergeet je nooit meer
Gaafquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm alle commerciële dingen van U2 heb ik eerlijk gekocht of gekregen. Heb ook een aantal dvd's dubbel doordat ik die van mensen kreeg voor verjaardag enz.
Deze heeft een vriend voor me gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Dat is de muur in de computerkamer
Ik kan heel goed Stayin' Alive zingen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sjezus
Dat heb ik met de Bee Gees
Ik heb alles wat de gebroeders Gibb ooit hebben uitgebracht
Maar dan ook echt alles en ook een map met alle bijbehorende songteksten
Bijkansquote:Op zaterdag 11 september 2010 03:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan heel goed Stayin' Alive zingen.
(En God verrhoedde dat ik dat ga doen.)
Ik ben trouwens vroeg thuis. Dus ik ga zo een wekkertje zetten en dan ga ik zorgen dat ik ook op tijd in Wierden ben.![]()
Huppel, ik denk dat we bijkans achter alkaar aanrijden.
Bijna. En ik woon in Zwolle.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijkans
Ik moet via zwolle he
Aha, ik pik rond kwart voor 12 monopoly op op het station.quote:
Iedereen lekker vroeg wakker morgen dusquote:
Volg de borden Heino, Raalte maar. Dan zit je goed. (Het is écht, écht niet moeilijk! )quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, ik pik rond kwart voor 12 monopoly op op het station.En dan ga ik verdwalen en hopen dat ik toch in Wierden uitkom
En die zie ik al vanaf het stationquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Volg de borden Heino, Raalte maar. Dan zit je goed. (Het is écht, écht niet moeilijk! )
Almelo aanhouden en je zit gebakken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, ik pik rond kwart voor 12 monopoly op op het station.En dan ga ik verdwalen en hopen dat ik toch in Wierden uitkom
Omdat je gaat BBQenquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:25 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen. ik lig nog even op bed wakker te worden. Waarom ben ik zo vroeg wakker?
Ghehequote:Op zaterdag 11 september 2010 08:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Almelo aanhouden en je zit gebakken.
Ik moet zo weg, zit 40km verderop.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Kan jij me niet tegemoet rijden in je stoere getzmobiel
Die borden staan nog niet in Zwolle. Wil je anders mijn navi lenen Huppel? Of moet ik even voorrijden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Almelo aanhouden en je zit gebakken.
Ik ben zo'n figuur dat als ie ergens één keer geweest is, dat ie er de volgende keer zonder hulp naar toe rijd. En ik ben een keer bij de Tolplas geweest, gaat dus goed komen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:27 schreef Oksel het volgende:
Oh, rij aub op navi, het is niet zo eenvoudig te vinden.
KUTquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:27 schreef Oksel het volgende:
Oh, rij aub op navi, het is niet zo eenvoudig te vinden.
Kan jij niet de hele weg voor me uit rijdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben zo'n figuur dat als ie ergens één keer geweest is, dat ie er de volgende keer zonder hulp naar toe rijd. En ik ben een keer bij de Tolplas geweest, gaat dus goed komen.
Heino, Raalte, Nijverdal, Wierden dan. =$quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Die borden staan nog niet in Zwolle. Wil je anders mijn navi lenen Huppel? Of moet ik even voorrijden.
Bij keesie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet zo weg, zit 40km verderop.
Heino Raalte zei ik al.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heino, Raalte, Nijverdal, Wierden dan. =$
Zal ik ook om 11:45 op 't NS zijn dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KUT
En wat als je die niet hebt?![]()
[..]
Kan jij niet de hele weg voor me uit rijden
Juistem, zo lastig is het dan niet, dan is het gewoon "ait vandan en ie veurt er heug tegnop".quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Heino Raalte zei ik al.
Iig de N35.
Die had je toch vandaag?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Meid let jij nooit op ofzo. Bedrijfsuitjepartey.
Yes please ;@quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik ook om 11:45 op 't NS zijn dan?
WAAR IS DE ONDERTITELING???quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Juistem, zo lastig is het dan niet, dan is het gewoon "ait vandan en ie veurt er heug tegnop".
Big red Volvo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had je toch vandaag?![]()
[..]
Yes please ;@
[..]
WAAR IS DE ONDERTITELING???
George de groene hyundai excelquote:
Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik toch niet bij CK zitten of wel dan.
George, srsly?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George de groene hyundai excel
Ja mijn auto heet Georgequote:
Mooi anders ga ik je stalkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel even partycrashen.
Als de postbode het goede adres soms al niet heeft, dan kun jij mij niet vinden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders ga ik je stalken![]()
Leen ik een fiets van oksel en kom ik je ophalen enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jouw adres welquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als de postbode het goede adres soms al niet heeft, dan kun jij mij niet vinden.Tevens, ook Oksel weet niet waar ik precies woon.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:53 schreef MantaGSi het volgende:
Captain fabulous was gelukkig getrouwd met huppelmuts.
Ze hadden samen een grote Graseter en een Raterslangetje.
Maar Capt fabulous ging al enkele keren vreemd met Swarmahoer.
Een scheiding lag op de loer.
Huppelmuts kreeg toen bij de scheiding de Lotusss.
Snuitebolletje had z n Boterhamzakje met JJH in de Lotusss laten liggen.
Hij ging helemaal Socios naar Huppelmuts toe.Waar is mijn zakje?
Die pikte dat niet en gooide hem in een Oksel klem.
Dat zakje hebben ondertussen Nikky en Remlof snel opgesnoven.
Snuitebolletje had een gun en zijn bijnaam was ruler of death.
Nikky en Remlof zijn vanzelfsprekend daarna tot ruste gelegd op de Ezechielk begraafplaats dicht tegen duitsland.
Guitarist heeft daar later nog een mooi Symphonic nummer over geschreven..Wat hij gespeeld heeft op de jaarlijkse bijeenkomst.
Patje is toen met huppelmuts daar een keer op gaan dansen.
Maar Sally was gek op Patje en Burnaboy op huppelmuts.
De spanning was te snijden.
Maar ze werden allemaal afgeleid door een idioot die in zijn Manta GSI
die met Myraela schreeuwend uit het raam ,oerend hard voorbij kwam.
Uit de autospeakers blerde hard DJ Sander in de remix met DJ Ugjerke.
Omearos heeft toen later nog de Graseter en het Raterslangetje van Capt Fabulous overgenomen.
Want Captain Fabulous was niet zo fabulous meer zonder zijn lotusss.Dude seriouslySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, maar het huis staat eigenlijk verkeerd om gebouwd, dus het lijkt alsof ie aan een andere straat staat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb jouw adres wel![]()
Mijn kaartje naar jou kwam tenminste wel aan
Smoesjes. Ik ga me gewoon voorstellen aan je ouders als zijnde hun nieuwe schoondochterquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar het huis staat eigenlijk verkeerd om gebouwd, dus het lijkt alsof ie aan een andere straat staat.
Ik zou gewoon bij de buren naar binnen bouncen, die hebben volgens mij ook nog een feestje vanavond.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smoesjes. Ik ga me gewoon voorstellen aan je ouders als zijnde hun nieuwe schoondochter
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:53 schreef MantaGSi het volgende:
Captain fabulous was gelukkig getrouwd met huppelmuts.
Ze hadden samen een grote Graseter en een Raterslangetje.
Maar Capt fabulous ging al enkele keren vreemd met Swarmahoer.
Een scheiding lag op de loer.
Huppelmuts kreeg toen bij de scheiding de Lotusss.
Snuitebolletje had z n Boterhamzakje met JJH in de Lotusss laten liggen.
Hij ging helemaal Socios naar Huppelmuts toe.Waar is mijn zakje?
Die pikte dat niet en gooide hem in een Oksel klem.
Dat zakje hebben ondertussen Nikky en Remlof snel opgesnoven.
Snuitebolletje had een gun en zijn bijnaam was ruler of death.
Nikky en Remlof zijn vanzelfsprekend daarna tot ruste gelegd op de Ezechielk begraafplaats dicht tegen duitsland.
Guitarist heeft daar later nog een mooi Symphonic nummer over geschreven..Wat hij gespeeld heeft op de jaarlijkse bijeenkomst.
Patje is toen met huppelmuts daar een keer op gaan dansen.
Maar Sally was gek op Patje en Burnaboy op huppelmuts.
De spanning was te snijden.
Maar ze werden allemaal afgeleid door een idioot die in zijn Manta GSI
die met Myraela schreeuwend uit het raam ,oerend hard voorbij kwam.
Uit de autospeakers blerde hard DJ Sander in de remix met DJ Ugjerke.
Omearos heeft toen later nog de Graseter en het Raterslangetje van Capt Fabulous overgenomen.
Want Captain Fabulous was niet zo fabulous meer zonder zijn lotusss.Geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de betere berichtenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:20 schreef JJH het volgende:
BREAKING BREAKING In Zwolle breekt de zon door!BREAKING BREAKING
Tot straksquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog iets van 8 minuten voor ik vertrek vanuit Lelystad
Het is hier prachtig weer BTW!
Alleen nog ff slaapzak zoeken![]()
IK HEB ER ZIN IN MENSCHEN
Tot straks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog iets van 8 minuten voor ik vertrek vanuit Lelystad
Het is hier prachtig weer BTW!
Alleen nog ff slaapzak zoeken![]()
IK HEB ER ZIN IN MENSCHEN
Aaaaaw.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn handjes doen pijn want de tas is te zwaar.
Ik moet écht minder drinken...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:05 schreef MantaGSi het volgende:
[..]
Stiekem geschreven door ...Drizzt_DoUrden
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet écht minder drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |