Geesten zijn er overdag ook! Je weet maar nooit wanneer ze je meenemen naar hun eeuwige ijskoude dode wereld!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omearos zei dat namelijk wel. Ik PM jullie morgen wel even, mss dat ik dan toch eerder ga--> lopend vanaf station Wierden. Goed voor de conditie enzo en geen geesten!
Geesten nemen je niet mee. Ze maken me bang. Morgen heb je PM.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geesten zijn er overdag ook! Je weet maar nooit wanneer ze je meenemen naar hun eeuwige ijskoude dode wereld!
/scare-mode off
doe maar, dan leer ik hem wel zuipenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik mijn stoere zoon meenemen of niet?
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik mijn stoere zoon meenemen of niet?
Gitaar??quote:Op donderdag 9 september 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik neem wel een paar stokbroden mee, kruidenboter, en een krat bier.
En mijn gitaar uiteraard. Mijn bas laat ik liever toch thuis. Te bang dat hij beschadigt.
quote:
nee joh zo erg nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
@ Oksel, er is toch wel meer muziek voor de afwisseling he? Anders word ik ziek. Echt waar.
nee joh zo erg nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
@ Oksel, er is toch wel meer muziek voor de afwisseling he? Anders word ik ziek. Echt waar.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
Ja hallo jammen met 1 gitaar?quote:
Eensch met dit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
Ezechielk neemt ghettodingust mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
Kan ie alquote:Op donderdag 9 september 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Kan ik in de schuur slapen?
Ik neem een stretcher mee, dus een hoekje waar hij inpast is genoeg
[..]
doe maar, dan leer ik hem wel zuipen
Ik denk niet dat ie het leuk zal vindenquote:
Oja genoeg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk neemt ghettodingust mee.
Als je cd's hebt gewoon meenemen 14.gif
Ik neem voor de zekerheid ook wel een cd dingus mee, dus neem maar CD's meequote:
Even een beetje gitaargejengel kan ik wel hebben hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem voor de zekerheid ook wel een cd dingus mee, dus neem maar CD's mee
En muziek maken is leuk, maar echt niet de hele dag hoor
in V&A staan er nog wel een paar te koopquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Even een beetje gitaargejengel kan ik wel hebben hoor.Joh we maken het gewoon gezellig en anders leen ik ff oordopjes van iemand (na grondig reinigen)
Ik koop nooit iets via internet en ik zou niet weten in welke winkel ik die dingen kan halen. Ben een tijdje terug bij de Hema, onderdelenhuis en zelfs muziekwinkels geweest maar geeneen die ze had.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in V&A staan er nog wel een paar te koop
ik zou tijdens een optreden van Slayer op het podium kunnen slapenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik koop nooit iets via internet en ik zou niet weten in welke winkel ik die dingen kan halen. Ben een tijdje terug bij de Hema, onderdelenhuis en zelfs muziekwinkels geweest maar geeneen die ze had.![]()
Het enige dat ze voor me konden doen was mij doorsturen naar andere winkels die ze ook niet hadden.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijken of ik een vieze blackmetal-cd meeneem
Ik heb een keer bij Graspop (2007 denk ik, kan ook 2006 zijn geweest) voor de mainstage liggen slapen toen een snoeiharde band opende op de mainstagequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou tijdens een optreden van Slayer op het podium kunnen slapen
whehequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die poetsen we wel weer schoon
Jif schijnt uitstekend te werken.
Dan zou je toch uit je dak moeten gaan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou tijdens een optreden van Slayer op het podium kunnen slapen
ik neem mijn BZN cd's wel meequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat wordt dus vechten bij de CD spelerLet maar op.
Er is één liedje van BZN die ik heel mooi vind.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik neem mijn BZN cd's wel mee
Hihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 04:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik sta niet in het lijstje, maar ik ben wel van de partij
Zometeen naar werk en als ik terugkom maar eens slaapzak + tentje opzoeken
Zaterdag doe ik in Zwolle even boodschappen , en daarna word ik zowaar opgehaald door de meest EPIC user van heel Fok
* Monopoly mompelt iets over monomuts.rar
Mono muts. Huppel in haar eentje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 04:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik sta niet in het lijstje, maar ik ben wel van de partij
Zometeen naar werk en als ik terugkom maar eens slaapzak + tentje opzoeken
Zaterdag doe ik in Zwolle even boodschappen , en daarna word ik zowaar opgehaald door de meest EPIC user van heel Fok
* Monopoly mompelt iets over monomuts.rar
quote:Op vrijdag 10 september 2010 06:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mono muts. Huppel in haar eentje?
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4 uur is wel erg vooruitstrevendIk werk zaterdag tot 15:15, en daarna kachelen we pas naar Almeloooo
Volgens mij red je dat wel, tenzij verkeer in Amersfoort zo'n drama is. Ik wacht PM wel ff afquote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omearos zei dat namelijk wel. Ik PM jullie morgen wel even, mss dat ik dan toch eerder ga--> lopend vanaf station Wierden. Goed voor de conditie enzo en geen geesten!
Die heb ik ook al klaar staanquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Als ik kom, en dat hangt er nog een beetje vanaf kan ik deze meenemen :
[ afbeelding ]
Maar dan de "echte" van JVC waar ik zo snel ff geen plaatje van kan vinden.
Voorzover ik kan zien is het groot zat voor 2 van die dingenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik ook al klaar staan
Kan er ook even geen plaatje van vinden, maar hij is aardig vergelijkbaar
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik neem mijn BZN cd's wel mee
Een voor in de schuur, een in, ehm, bij de BBQ.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorzover ik kan zien is het groot zat voor 2 van die dingen.
ja, kan gewoon een iPod etc op worden aangesloten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een voor in de schuur, een in, ehm, bij de BBQ.
Heeft die van jou ook een AUX aansluiting dingetje?
Als je met de auto komt, kan je hem natuurlijk ook gewoon meenemen en pakken wanneer nodigquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik dan die van mij wel thuis laten zie ik
Ik heb nog even gekeken, maar er zit niet zoveel geluid in.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je met de auto komt, kan je hem natuurlijk ook gewoon meenemen en pakken wanneer nodig
Voor de man die op zondag zaterdag het vlees komt snijden bbq'en.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken, maar er zit niet zoveel geluid in.
He wat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor de man die op zondag zaterdag het vlees komt snijden bbq'en.
Ja, diegene die het vleesch omdraait.quote:
Whehehe als je mij een plezier wil doen moet je me echt bij een warmtebron zettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, diegene die het vleesch omdraait.
Zie PI en foboquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, diegene die het vleesch omdraait.
Hmm hmmquote:
Dus, hoe goed kan je bakken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe als je mij een plezier wil doen moet je me echt bij een warmtebron zetten
Ik heb er wel ontzettend veel zin in
Ik snapte de PI al niet, maar na een vlugge blik in je FoBo wist ik genoeg.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:08 schreef remlof het volgende:
Hoi hoi, ik moet toch afzeggen helaas. Zit al een paar dagen grieperig thuis en hoewel het nu wat beter gaat denk ik niet dat een hele nacht in de buitenlucht m'n herstel positief gaat beïnvloeden...
Ik vind het erg jammer want ik was er graag bij geweest, maar het lijkt me gezien mijn conditie gewoon niet verstandig
Klinkt raar maar psalms gaat er wel blij om zijn. Die kan ook niet, zit nu op eiland, en hij had er wel zin in om jou weer eens te spreken/zien. Iets met ouderdom geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:08 schreef remlof het volgende:
Hoi hoi, ik moet toch afzeggen helaas. Zit al een paar dagen grieperig thuis en hoewel het nu wat beter gaat denk ik niet dat een hele nacht in de buitenlucht m'n herstel positief gaat beïnvloeden...
Ik vind het erg jammer want ik was er graag bij geweest, maar het lijkt me gezien mijn conditie gewoon niet verstandig
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar doe hem de groeten, ik had 'm ook graag weer gezien.
Huppelmuts, crewbash, 2 weken.quote:
Stokertquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppelmuts, crewbash, 2 weken.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppelmuts, crewbash, 2 weken.
Slimme meid jij!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag in de PM dat Remlof sap enzo moest meenemen, maar Remlof komt nu niet meer en ik sta niet in het lijstje om iets mee te nemen. Dus zal ik dan sap meenemen?
Toch handig, msnquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah daar is het antwoord al. Snel man.
mag ik m'n peuk nog wel aansteken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom niet in de buurt van de BBQ. Gasflessen en vuur zijn eng.
@Oksel, thnx voor 't lijstje. Zo is het een stuk makkelijker.
Ik wil het niet vragen maar ik moet wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik m'n peuk nog wel aansteken?
Mijn vriend wilde niet eens meequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil het niet vragen maar ik moet wel.
Komt je vriendin ook?
je moet niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil het niet vragen maar ik moet wel.
Komt je vriendin ook?
Zijn vriendin vindt mij niet zo aardigquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde niet eens mee
Ik breng je af en toe wel wat etenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom niet in de buurt van de BBQ. Gasflessen en vuur zijn eng.
@Oksel, thnx voor 't lijstje. Zo is het een stuk makkelijker.
Jawel, moest van mezelf. Anders nu al beginnen met mentale voorbereiding enz. Zen oefeningen om rustig te blijven, je kent het welquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet niks
maar ze komt niet.
Mooi dan, gezeik kunnen we niet gebruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn vriendin vindt mij niet zo aardigVandaar mijn vraag
Wordt zo'n natte bedoening hè...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mooi dan, gezeik kunnen we niet gebruiken natuurlijk
Nu wil ik weer weten wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn vriendin vindt mij niet zo aardigVandaar mijn vraag
Als het maar niet die oranje isquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu 1 fles pisang, 3 flessen cola light, 2 zakken paprika chips, 2 zakken bugles, 1 zak doritos (ander kleurtje eze, ze hadden de blauwe niet en ik wist niet welke dan.) en volgens mij ook nog 1 zak naturel. Het was een soort van graaien wat je graaien kan terwijl mijn moeder met het karretje doorliep.
![]()
En ik haal zo nog een fles goldstrike.
Dus. Verder nog iets?
Dan is mijn liefde voor jou nog steeds aanwezig.quote:
Een fles olijfolie, klaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
Is er trouwens wel gedacht aan Bak en Braad voor op de BBQ?
Daar zeg je wat, ik neem ook wel even een fles rode vodka mee of bacardi razzquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb die Oranje doritos gekochten nog een zak Lays Sensations Thai sweet chili.
verder:
Japanse nootjes en pistache nootjes.
Witte bolletjes en uienringen. Fles curry en mayo.
Pak hamburgers en verder nog wat vlees.
En niet te vergeten: Rode vodka met redbull![]()
Roosterquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
He Oksel.
Is het trouwens een plaatbbq of een rooster?
Ivm of ik er uitjes op kan bakken of niet
Ja, toevallig staat m'n huis om de hoek, en daar heb ik ook toevallig nog wel 't een en ander..quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
Is er trouwens wel gedacht aan Bak en Braad voor op de BBQ?
^ what he saidquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen in Wierden maar even vlees en bier halen, dan is het helemaal goed
Wat hij zegt, maar dan mij ijsch.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoooo, lading pinda's, cashewnoten en chips gehaald
Morgen in Wierden maar even vlees en bier halen, dan is het helemaal goed
Hertog Janquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef -Engel- het volgende:
Tnx voor het lijstje Oksel....
maarruh wat moet ik nu meenemen... behalve een goed humeur, slaapmuk en mijn drankvoorraad...... >>>>>
Deze misschien nog aanvullen met:
Krat bier <<< zo ja... welk merk.....![]()
Da's gewone bacardi hèquote:Fles mojito?
Oke... Ik zal eens kijken wat ik nog in de super kan vinden >>>> We gaan wel naar Twente HEquote:
Zelf mixen.... ja is een optie....quote:Da's gewone bacardi hè
ken ik U?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef nikky het volgende:
Mijn verscnellingsbak is aan gort van mijn verleden week aangeschafde Polo. Ik heb gevraagd of de auto morgen gereed is. Na een "mwao mot lukk'n" weet ik dit niet zeker
.
De BBQ ga ik sowieso missen, maar de gezelligheid hopelijk niet.
Van waar moet je worden opgehaald?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef nikky het volgende:
Mijn versnellingsbak is aan gort van mijn verleden week aangeschafde Polo. Ik heb gevraagd of de auto morgen gereed is. Na een "mwao mot lukk'n" weet ik dit niet zeker
.
De BBQ ga ik sowieso missen, maar de gezelligheid hopelijk niet.
Neequote:
Ik woon in Roden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van waar moet je worden opgehaald?
Tegen een lichte vergoeding wil ik je wel oppikkenquote:
Je MOET!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:30 schreef WillFerrell het volgende:
Misschien dat ik toch nog een paar uurtjes langs kan komen.
Lief van je!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen een lichte vergoeding wil ik je wel oppikken
Ik ga morgen rond 12 uur weg, dus moet je voor die tijd maar even pmen andersquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Lief van je!
Ik wacht eerst de auto nog even af als je het goed vind. Ik weet nmlk ook niet of ik blijf slapen ja of nee nmlk. ( Wil dan niet afhankelijk zijn van anderen als je begrijpt wat ik bedoel)
Wanneer de auto niet klaar is probeer ik of ik iemand zo gek kan krijgen om zijn auto uit te lenen.
Is goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen rond 12 uur weg, dus moet je voor die tijd maar even pmen anders
Uhu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij hebben we straks echt VEULSTEVEUL van alles..
Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij hebben we straks echt VEULSTEVEUL van alles..
Hooguit een lege maag na de kater de ochtend derna.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.Hoeft niemand de volgende dag met lege maag te vertrekken iig.
Euhm, lege auto. Op een kater hoef ik geen oud stokbrood of sloffe chips.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.Hoeft niemand de volgende dag met lege maag te vertrekken iig.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem een spongebobtostiijzer mee
Help me morgen even herinneren, dan haal ik wel wat brood, kaas, ham en salami.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem een spongebobtostiijzer mee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:20 schreef Oksel het volgende:
Ik zorg voor koffie, thee en een boterhammentje met zelfgemaakte jam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |