quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Redbaron het volgende:
kan ook wel ff komen, wordt pas tegen 8u, heb eerst tot 5u school
Nee, ik ben geen 20.quote:
pm me maar.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Redbaron het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Redbaron het volgende:
heul niet, maar komen wel veel tukkers, en tukkers zijn koelquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef omearos het volgende:
[..]
paar uur inpraten heeft geholpen
De niet-tukkers ook hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
heul niet, maar komen wel veel tukkers, en tukkers zijn koel
ik kan heul slecht dialect...maar twente is het beste stukkie van NLquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De niet-tukkers ook hoor.En tukkertjes, niet te plat proaten anders kunnen ze (+ ik) het niet verstaan.
*schaft morgenvroeg na 22 jaar maar eens twents woordenboek aan
Dat zijn tRuckersquote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik dacht dat tukkers vrachtwagen mensen waren.Maar het zijn gewoon Twentenaren.
deze tukker is beidequote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik dacht dat tukkers vrachtwagen mensen waren.Maar het zijn gewoon Twentenaren.
Ik heb geen vriendinquote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef Oksel het volgende:
Goede instelling Patje!
Neem je ook je vriendin mee?
Ik zou alleen in de middag even kunnen komen en moet ik aan het begin van de avond wegquote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus je komt niet eens?
@ Oksel, graag want ik heb, buiten een fles wijn, geen idee wat ik moet meenemen.
Gewoon doen. Is gezellig.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zou alleen in de middag even kunnen komen en moet ik aan het begin van de avond weg
Maakt toch niet uit? Het begint om 1 á 2 uur al. En als je pas tegen de avond weg moet heb je iig het gros ontmoet.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zou alleen in de middag even kunnen komen en moet ik aan het begin van de avond weg
4 uur is wel erg vooruitstrevendquote:Op donderdag 9 september 2010 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Het begint om 1 á 2 uur al. En als je pas tegen de avond weg moet heb je iig het gros ontmoet.
Omearos, Drizzt en ik komen rond een uur of 4 daar.
Zien we je zaterdag?
Omearos zei dat namelijk wel. Ik PM jullie morgen wel even, mss dat ik dan toch eerder ga--> lopend vanaf station Wierden. Goed voor de conditie enzo en geen geesten!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4 uur is wel erg vooruitstrevendIk werk zaterdag tot 15:15, en daarna kachelen we pas naar Almeloooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |