De mannen zijn iig in de meerderheid. Volgens mij komen er 7 of 8 dames. Maar ik kan het mis hebben.quote:
wss wel... maar anders haal ik een fles ofzo....quote:Op donderdag 9 september 2010 21:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zoete witte wijn? Ik neem zelf ook een fles mee.
gezelligquote:Op donderdag 9 september 2010 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
11 volgens mij ... ik weet niet of de vriendin van Oksel er ook al bij staat
- Condooms ?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik haal morgen wel wat. Wat zal ik meenemen? Zou er niet iets van een lijstje komen?
Ja Oksel zou een lijstje maken.... maar ik heb nog niks gezien....quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik haal morgen wel wat. Wat zal ik meenemen? Zou er niet iets van een lijstje komen?
Hij zou morgen met het lijstje komenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja Oksel zou een lijstje maken.... maar ik heb nog niks gezien....
Waarom moet Myraela condooms meenemen? Het wordt een gezellige FOK! - BBQ meet, geen orgie.quote:
Just to be safequote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom moet Myraela condooms meenemen? Het wordt een gezellige FOK! - BBQ meet, geen orgie.
Als je denkt dat er wat te wippen valt zorg je maar zelf voor die dingen.
Als je wilt komen, stuur ff mij een PMquote:Op donderdag 9 september 2010 21:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Just to be safe![]()
Ik zal mij ook wel een keer vertonen op een meet.
Dus je komt niet eens?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Just to be safe![]()
Ik zal mij ook wel een keer vertonen op een meet.
Ben je nou echt 20 ?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Oké maar het punt is dat ik het aan mijn moeder had gevraagd maar ze er nog niet zo'n voorstander van was. Maar misschien dat als ik het nog een keer vraag het wel mag.![]()
En ik zal Oksel even pmen
Nou, uh, nog een fles wijn? Want met 1 red je het niet.. en dan uhm, wat vlees voor jezelf? Misschien wat groenvoer, als je daar behoefte aan hebt. En dan hetgeen wat morgen achter je naam staat... That's itquote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus je komt niet eens?
@ Oksel, graag want ik heb, buiten een fles wijn, geen idee wat ik moet meenemen.
Tuurlijk neem ik meer mee.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nou, uh, nog een fles wijn? Want met 1 red je het niet.. en dan uhm, wat vlees voor jezelf? Misschien wat groenvoer, als je daar behoefte aan hebt. En dan hetgeen wat morgen achter je naam staat... That's it
Goldstrike?!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
Ik neem sowieso 3 flessen cola light mee, een fles pisang en een fles goldstrike. Als mijn moeder dan niet heel erg boos word.
Zeg maar dat het voor een goed doel isquote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goldstrike?!Laat je moeder maar boos worden
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Redbaron het volgende:
kan ook wel ff komen, wordt pas tegen 8u, heb eerst tot 5u school
Nee, ik ben geen 20.quote:
pm me maar.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Redbaron het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Redbaron het volgende:
heul niet, maar komen wel veel tukkers, en tukkers zijn koelquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef omearos het volgende:
[..]
paar uur inpraten heeft geholpen
De niet-tukkers ook hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
heul niet, maar komen wel veel tukkers, en tukkers zijn koel
ik kan heul slecht dialect...maar twente is het beste stukkie van NLquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De niet-tukkers ook hoor.En tukkertjes, niet te plat proaten anders kunnen ze (+ ik) het niet verstaan.
*schaft morgenvroeg na 22 jaar maar eens twents woordenboek aan
Dat zijn tRuckersquote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik dacht dat tukkers vrachtwagen mensen waren.Maar het zijn gewoon Twentenaren.
deze tukker is beidequote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik dacht dat tukkers vrachtwagen mensen waren.Maar het zijn gewoon Twentenaren.
Ik heb geen vriendinquote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef Oksel het volgende:
Goede instelling Patje!
Neem je ook je vriendin mee?
Ik zou alleen in de middag even kunnen komen en moet ik aan het begin van de avond wegquote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus je komt niet eens?
@ Oksel, graag want ik heb, buiten een fles wijn, geen idee wat ik moet meenemen.
Gewoon doen. Is gezellig.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zou alleen in de middag even kunnen komen en moet ik aan het begin van de avond weg
Maakt toch niet uit? Het begint om 1 į 2 uur al. En als je pas tegen de avond weg moet heb je iig het gros ontmoet.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zou alleen in de middag even kunnen komen en moet ik aan het begin van de avond weg
4 uur is wel erg vooruitstrevendquote:Op donderdag 9 september 2010 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Het begint om 1 į 2 uur al. En als je pas tegen de avond weg moet heb je iig het gros ontmoet.
Omearos, Drizzt en ik komen rond een uur of 4 daar.
Zien we je zaterdag?
Omearos zei dat namelijk wel. Ik PM jullie morgen wel even, mss dat ik dan toch eerder ga--> lopend vanaf station Wierden. Goed voor de conditie enzo en geen geesten!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4 uur is wel erg vooruitstrevendIk werk zaterdag tot 15:15, en daarna kachelen we pas naar Almeloooo
Geesten zijn er overdag ook! Je weet maar nooit wanneer ze je meenemen naar hun eeuwige ijskoude dode wereld!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omearos zei dat namelijk wel. Ik PM jullie morgen wel even, mss dat ik dan toch eerder ga--> lopend vanaf station Wierden. Goed voor de conditie enzo en geen geesten!
Geesten nemen je niet mee. Ze maken me bang. Morgen heb je PM.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geesten zijn er overdag ook! Je weet maar nooit wanneer ze je meenemen naar hun eeuwige ijskoude dode wereld!
/scare-mode off
doe maar, dan leer ik hem wel zuipenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik mijn stoere zoon meenemen of niet?
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik mijn stoere zoon meenemen of niet?
Gitaar??quote:Op donderdag 9 september 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik neem wel een paar stokbroden mee, kruidenboter, en een krat bier.
En mijn gitaar uiteraard. Mijn bas laat ik liever toch thuis. Te bang dat hij beschadigt.
quote:
nee joh zo erg nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
@ Oksel, er is toch wel meer muziek voor de afwisseling he? Anders word ik ziek. Echt waar.
nee joh zo erg nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
@ Oksel, er is toch wel meer muziek voor de afwisseling he? Anders word ik ziek. Echt waar.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
Ja hallo jammen met 1 gitaar?quote:
Eensch met dit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
Ezechielk neemt ghettodingust mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
Kan ie alquote:Op donderdag 9 september 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Kan ik in de schuur slapen?
Ik neem een stretcher mee, dus een hoekje waar hij inpast is genoeg
[..]
doe maar, dan leer ik hem wel zuipen
Ik denk niet dat ie het leuk zal vindenquote:
Oja genoeg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk neemt ghettodingust mee.
Als je cd's hebt gewoon meenemen 14.gif
Ik neem voor de zekerheid ook wel een cd dingus mee, dus neem maar CD's meequote:
Even een beetje gitaargejengel kan ik wel hebben hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem voor de zekerheid ook wel een cd dingus mee, dus neem maar CD's mee
En muziek maken is leuk, maar echt niet de hele dag hoor
in V&A staan er nog wel een paar te koopquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Even een beetje gitaargejengel kan ik wel hebben hoor.Joh we maken het gewoon gezellig en anders leen ik ff oordopjes van iemand (na grondig reinigen)
Ik koop nooit iets via internet en ik zou niet weten in welke winkel ik die dingen kan halen. Ben een tijdje terug bij de Hema, onderdelenhuis en zelfs muziekwinkels geweest maar geeneen die ze had.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in V&A staan er nog wel een paar te koop
ik zou tijdens een optreden van Slayer op het podium kunnen slapenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik koop nooit iets via internet en ik zou niet weten in welke winkel ik die dingen kan halen. Ben een tijdje terug bij de Hema, onderdelenhuis en zelfs muziekwinkels geweest maar geeneen die ze had.![]()
Het enige dat ze voor me konden doen was mij doorsturen naar andere winkels die ze ook niet hadden.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijken of ik een vieze blackmetal-cd meeneem
Ik heb een keer bij Graspop (2007 denk ik, kan ook 2006 zijn geweest) voor de mainstage liggen slapen toen een snoeiharde band opende op de mainstagequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou tijdens een optreden van Slayer op het podium kunnen slapen
whehequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die poetsen we wel weer schoon
Jif schijnt uitstekend te werken.
Dan zou je toch uit je dak moeten gaan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou tijdens een optreden van Slayer op het podium kunnen slapen
ik neem mijn BZN cd's wel meequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat wordt dus vechten bij de CD spelerLet maar op.
Er is één liedje van BZN die ik heel mooi vind.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik neem mijn BZN cd's wel mee
Hihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 04:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik sta niet in het lijstje, maar ik ben wel van de partij
Zometeen naar werk en als ik terugkom maar eens slaapzak + tentje opzoeken
Zaterdag doe ik in Zwolle even boodschappen , en daarna word ik zowaar opgehaald door de meest EPIC user van heel Fok
* Monopoly mompelt iets over monomuts.rar
Mono muts. Huppel in haar eentje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 04:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik sta niet in het lijstje, maar ik ben wel van de partij
Zometeen naar werk en als ik terugkom maar eens slaapzak + tentje opzoeken
Zaterdag doe ik in Zwolle even boodschappen , en daarna word ik zowaar opgehaald door de meest EPIC user van heel Fok
* Monopoly mompelt iets over monomuts.rar
quote:Op vrijdag 10 september 2010 06:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mono muts. Huppel in haar eentje?
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4 uur is wel erg vooruitstrevendIk werk zaterdag tot 15:15, en daarna kachelen we pas naar Almeloooo
Volgens mij red je dat wel, tenzij verkeer in Amersfoort zo'n drama is. Ik wacht PM wel ff afquote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omearos zei dat namelijk wel. Ik PM jullie morgen wel even, mss dat ik dan toch eerder ga--> lopend vanaf station Wierden. Goed voor de conditie enzo en geen geesten!
Die heb ik ook al klaar staanquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Als ik kom, en dat hangt er nog een beetje vanaf kan ik deze meenemen :
[ afbeelding ]
Maar dan de "echte" van JVC waar ik zo snel ff geen plaatje van kan vinden.
Voorzover ik kan zien is het groot zat voor 2 van die dingenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik ook al klaar staan
Kan er ook even geen plaatje van vinden, maar hij is aardig vergelijkbaar
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik neem mijn BZN cd's wel mee
Een voor in de schuur, een in, ehm, bij de BBQ.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorzover ik kan zien is het groot zat voor 2 van die dingen.
ja, kan gewoon een iPod etc op worden aangesloten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een voor in de schuur, een in, ehm, bij de BBQ.
Heeft die van jou ook een AUX aansluiting dingetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |