Geesten zijn er overdag ook! Je weet maar nooit wanneer ze je meenemen naar hun eeuwige ijskoude dode wereld!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omearos zei dat namelijk wel. Ik PM jullie morgen wel even, mss dat ik dan toch eerder ga--> lopend vanaf station Wierden. Goed voor de conditie enzo en geen geesten!
Geesten nemen je niet mee. Ze maken me bang. Morgen heb je PM.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geesten zijn er overdag ook! Je weet maar nooit wanneer ze je meenemen naar hun eeuwige ijskoude dode wereld!
/scare-mode off
doe maar, dan leer ik hem wel zuipenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik mijn stoere zoon meenemen of niet?
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik mijn stoere zoon meenemen of niet?
Gitaar??quote:Op donderdag 9 september 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik neem wel een paar stokbroden mee, kruidenboter, en een krat bier.
En mijn gitaar uiteraard. Mijn bas laat ik liever toch thuis. Te bang dat hij beschadigt.
quote:
nee joh zo erg nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
@ Oksel, er is toch wel meer muziek voor de afwisseling he? Anders word ik ziek. Echt waar.
nee joh zo erg nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
@ Oksel, er is toch wel meer muziek voor de afwisseling he? Anders word ik ziek. Echt waar.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
Ja hallo jammen met 1 gitaar?quote:
Eensch met dit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
Ezechielk neemt ghettodingust mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jam session?
Kan ie alquote:Op donderdag 9 september 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Kan ik in de schuur slapen?
Ik neem een stretcher mee, dus een hoekje waar hij inpast is genoeg
[..]
doe maar, dan leer ik hem wel zuipen
Ik denk niet dat ie het leuk zal vindenquote:
Oja genoeg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk neemt ghettodingust mee.
Als je cd's hebt gewoon meenemen 14.gif
Ik neem voor de zekerheid ook wel een cd dingus mee, dus neem maar CD's meequote:
Even een beetje gitaargejengel kan ik wel hebben hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem voor de zekerheid ook wel een cd dingus mee, dus neem maar CD's mee
En muziek maken is leuk, maar echt niet de hele dag hoor
in V&A staan er nog wel een paar te koopquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Even een beetje gitaargejengel kan ik wel hebben hoor.Joh we maken het gewoon gezellig en anders leen ik ff oordopjes van iemand (na grondig reinigen)
Ik koop nooit iets via internet en ik zou niet weten in welke winkel ik die dingen kan halen. Ben een tijdje terug bij de Hema, onderdelenhuis en zelfs muziekwinkels geweest maar geeneen die ze had.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in V&A staan er nog wel een paar te koop
ik zou tijdens een optreden van Slayer op het podium kunnen slapenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik koop nooit iets via internet en ik zou niet weten in welke winkel ik die dingen kan halen. Ben een tijdje terug bij de Hema, onderdelenhuis en zelfs muziekwinkels geweest maar geeneen die ze had.![]()
Het enige dat ze voor me konden doen was mij doorsturen naar andere winkels die ze ook niet hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |