De mannen zijn iig in de meerderheid. Volgens mij komen er 7 of 8 dames. Maar ik kan het mis hebben.quote:
wss wel... maar anders haal ik een fles ofzo....quote:Op donderdag 9 september 2010 21:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zoete witte wijn? Ik neem zelf ook een fles mee.
gezelligquote:Op donderdag 9 september 2010 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
11 volgens mij ... ik weet niet of de vriendin van Oksel er ook al bij staat
- Condooms ?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik haal morgen wel wat. Wat zal ik meenemen? Zou er niet iets van een lijstje komen?
Ja Oksel zou een lijstje maken.... maar ik heb nog niks gezien....quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik haal morgen wel wat. Wat zal ik meenemen? Zou er niet iets van een lijstje komen?
Hij zou morgen met het lijstje komenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja Oksel zou een lijstje maken.... maar ik heb nog niks gezien....
Waarom moet Myraela condooms meenemen? Het wordt een gezellige FOK! - BBQ meet, geen orgie.quote:
Just to be safequote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom moet Myraela condooms meenemen? Het wordt een gezellige FOK! - BBQ meet, geen orgie.
Als je denkt dat er wat te wippen valt zorg je maar zelf voor die dingen.
Als je wilt komen, stuur ff mij een PMquote:Op donderdag 9 september 2010 21:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Just to be safe![]()
Ik zal mij ook wel een keer vertonen op een meet.
Dus je komt niet eens?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Just to be safe![]()
Ik zal mij ook wel een keer vertonen op een meet.
Ben je nou echt 20 ?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Oké maar het punt is dat ik het aan mijn moeder had gevraagd maar ze er nog niet zo'n voorstander van was. Maar misschien dat als ik het nog een keer vraag het wel mag.![]()
En ik zal Oksel even pmen
Nou, uh, nog een fles wijn? Want met 1 red je het niet.. en dan uhm, wat vlees voor jezelf? Misschien wat groenvoer, als je daar behoefte aan hebt. En dan hetgeen wat morgen achter je naam staat... That's itquote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus je komt niet eens?
@ Oksel, graag want ik heb, buiten een fles wijn, geen idee wat ik moet meenemen.
Tuurlijk neem ik meer mee.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nou, uh, nog een fles wijn? Want met 1 red je het niet.. en dan uhm, wat vlees voor jezelf? Misschien wat groenvoer, als je daar behoefte aan hebt. En dan hetgeen wat morgen achter je naam staat... That's it
Goldstrike?!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
Ik neem sowieso 3 flessen cola light mee, een fles pisang en een fles goldstrike. Als mijn moeder dan niet heel erg boos word.
Zeg maar dat het voor een goed doel isquote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goldstrike?!Laat je moeder maar boos worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |