quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar doe hem de groeten, ik had 'm ook graag weer gezien.
Huppelmuts, crewbash, 2 weken.quote:
Stokertquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppelmuts, crewbash, 2 weken.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppelmuts, crewbash, 2 weken.
Slimme meid jij!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag in de PM dat Remlof sap enzo moest meenemen, maar Remlof komt nu niet meer en ik sta niet in het lijstje om iets mee te nemen. Dus zal ik dan sap meenemen?
Toch handig, msnquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah daar is het antwoord al. Snel man.
mag ik m'n peuk nog wel aansteken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom niet in de buurt van de BBQ. Gasflessen en vuur zijn eng.
@Oksel, thnx voor 't lijstje. Zo is het een stuk makkelijker.
Ik wil het niet vragen maar ik moet wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik m'n peuk nog wel aansteken?
Mijn vriend wilde niet eens meequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil het niet vragen maar ik moet wel.
Komt je vriendin ook?
je moet niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil het niet vragen maar ik moet wel.
Komt je vriendin ook?
Zijn vriendin vindt mij niet zo aardigquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde niet eens mee
Ik breng je af en toe wel wat etenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom niet in de buurt van de BBQ. Gasflessen en vuur zijn eng.
@Oksel, thnx voor 't lijstje. Zo is het een stuk makkelijker.
Jawel, moest van mezelf. Anders nu al beginnen met mentale voorbereiding enz. Zen oefeningen om rustig te blijven, je kent het welquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet niks
maar ze komt niet.
Mooi dan, gezeik kunnen we niet gebruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn vriendin vindt mij niet zo aardigVandaar mijn vraag
Wordt zo'n natte bedoening hč...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mooi dan, gezeik kunnen we niet gebruiken natuurlijk
Nu wil ik weer weten wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn vriendin vindt mij niet zo aardigVandaar mijn vraag
Als het maar niet die oranje isquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu 1 fles pisang, 3 flessen cola light, 2 zakken paprika chips, 2 zakken bugles, 1 zak doritos (ander kleurtje eze, ze hadden de blauwe niet en ik wist niet welke dan.) en volgens mij ook nog 1 zak naturel. Het was een soort van graaien wat je graaien kan terwijl mijn moeder met het karretje doorliep.
![]()
En ik haal zo nog een fles goldstrike.
Dus. Verder nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |