Dan is mijn liefde voor jou nog steeds aanwezig.quote:
Een fles olijfolie, klaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
Is er trouwens wel gedacht aan Bak en Braad voor op de BBQ?
Daar zeg je wat, ik neem ook wel even een fles rode vodka mee of bacardi razzquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb die Oranje doritos gekochten nog een zak Lays Sensations Thai sweet chili.
verder:
Japanse nootjes en pistache nootjes.
Witte bolletjes en uienringen. Fles curry en mayo.
Pak hamburgers en verder nog wat vlees.
En niet te vergeten: Rode vodka met redbull![]()
Roosterquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
He Oksel.
Is het trouwens een plaatbbq of een rooster?
Ivm of ik er uitjes op kan bakken of niet
Ja, toevallig staat m'n huis om de hoek, en daar heb ik ook toevallig nog wel 't een en ander..quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
Is er trouwens wel gedacht aan Bak en Braad voor op de BBQ?
^ what he saidquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen in Wierden maar even vlees en bier halen, dan is het helemaal goed
Wat hij zegt, maar dan mij ijsch.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoooo, lading pinda's, cashewnoten en chips gehaald
Morgen in Wierden maar even vlees en bier halen, dan is het helemaal goed
Hertog Janquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef -Engel- het volgende:
Tnx voor het lijstje Oksel....
maarruh wat moet ik nu meenemen... behalve een goed humeur, slaapmuk en mijn drankvoorraad...... >>>>>
Deze misschien nog aanvullen met:
Krat bier <<< zo ja... welk merk.....![]()
Da's gewone bacardi hèquote:Fles mojito?
Oke... Ik zal eens kijken wat ik nog in de super kan vinden >>>> We gaan wel naar Twente HEquote:
Zelf mixen.... ja is een optie....quote:Da's gewone bacardi hè
ken ik U?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef nikky het volgende:
Mijn verscnellingsbak is aan gort van mijn verleden week aangeschafde Polo. Ik heb gevraagd of de auto morgen gereed is. Na een "mwao mot lukk'n" weet ik dit niet zeker
.
De BBQ ga ik sowieso missen, maar de gezelligheid hopelijk niet.
Van waar moet je worden opgehaald?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:26 schreef nikky het volgende:
Mijn versnellingsbak is aan gort van mijn verleden week aangeschafde Polo. Ik heb gevraagd of de auto morgen gereed is. Na een "mwao mot lukk'n" weet ik dit niet zeker
.
De BBQ ga ik sowieso missen, maar de gezelligheid hopelijk niet.
Neequote:
Ik woon in Roden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van waar moet je worden opgehaald?
Tegen een lichte vergoeding wil ik je wel oppikkenquote:
Je MOET!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:30 schreef WillFerrell het volgende:
Misschien dat ik toch nog een paar uurtjes langs kan komen.
Lief van je!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen een lichte vergoeding wil ik je wel oppikken
Ik ga morgen rond 12 uur weg, dus moet je voor die tijd maar even pmen andersquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Lief van je!
Ik wacht eerst de auto nog even af als je het goed vind. Ik weet nmlk ook niet of ik blijf slapen ja of nee nmlk. ( Wil dan niet afhankelijk zijn van anderen als je begrijpt wat ik bedoel)
Wanneer de auto niet klaar is probeer ik of ik iemand zo gek kan krijgen om zijn auto uit te lenen.
Is goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen rond 12 uur weg, dus moet je voor die tijd maar even pmen anders
Uhu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij hebben we straks echt VEULSTEVEUL van alles..
Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij hebben we straks echt VEULSTEVEUL van alles..
Hooguit een lege maag na de kater de ochtend derna.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.Hoeft niemand de volgende dag met lege maag te vertrekken iig.
Euhm, lege auto. Op een kater hoef ik geen oud stokbrood of sloffe chips.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.Hoeft niemand de volgende dag met lege maag te vertrekken iig.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem een spongebobtostiijzer mee
Help me morgen even herinneren, dan haal ik wel wat brood, kaas, ham en salami.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem een spongebobtostiijzer mee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:20 schreef Oksel het volgende:
Ik zorg voor koffie, thee en een boterhammentje met zelfgemaakte jam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |