Je MOET!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:30 schreef WillFerrell het volgende:
Misschien dat ik toch nog een paar uurtjes langs kan komen.
Lief van je!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen een lichte vergoeding wil ik je wel oppikken
Ik ga morgen rond 12 uur weg, dus moet je voor die tijd maar even pmen andersquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Lief van je!
Ik wacht eerst de auto nog even af als je het goed vind. Ik weet nmlk ook niet of ik blijf slapen ja of nee nmlk. ( Wil dan niet afhankelijk zijn van anderen als je begrijpt wat ik bedoel)
Wanneer de auto niet klaar is probeer ik of ik iemand zo gek kan krijgen om zijn auto uit te lenen.
Is goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen rond 12 uur weg, dus moet je voor die tijd maar even pmen anders
Uhu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij hebben we straks echt VEULSTEVEUL van alles..
Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:04 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij hebben we straks echt VEULSTEVEUL van alles..
Hooguit een lege maag na de kater de ochtend derna.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.Hoeft niemand de volgende dag met lege maag te vertrekken iig.
Euhm, lege auto. Op een kater hoef ik geen oud stokbrood of sloffe chips.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.Hoeft niemand de volgende dag met lege maag te vertrekken iig.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem een spongebobtostiijzer mee
Help me morgen even herinneren, dan haal ik wel wat brood, kaas, ham en salami.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem een spongebobtostiijzer mee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:20 schreef Oksel het volgende:
Ik zorg voor koffie, thee en een boterhammentje met zelfgemaakte jam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |