lekken FTWquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toevoeging: Het zou natuurlijk niet verkeerd zijn om ons even mee te laten kijken als er toch gemod wordt (op het forum !) en wij alle knopjes, notes en andere extra's mogen zien.
Is not gonna happenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toevoeging: Het zou natuurlijk niet verkeerd zijn om ons even mee te laten kijken als er toch gemod wordt (op het forum !) en wij alle knopjes, notes en andere extra's mogen zien.
Verdommequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik maak even geen foute opmerkingen over "jij mag wel met mijn knopjes spelen" enzo.
Al spijt? Dat had ik de dag voor de bbq bij mij welquote:
no wayquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al spijt? Dat had ik de dag voor de bbq bij mij wel![]()
Echt een God waar ben ik aan begonnen, kan ik het nog afzeggen momentje
Duurde ook maar kort hoor.quote:
We helpen wel hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Oksel het volgende:
Neuh, dat niet.. meer dat ik nog veel moet doen..10 pallets verzagen, tent opzetten, meubels klaarzetten, opruimen..
Iemand die wat vroeger wil komen?
Jij hebt geen FoBo!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er echt onwijs veel zin in
Nee, nee.. als iedereen er is staat alles klaar. Ben een goede gastheer, vraag maar aan mensen die hier op de vorige meet warenquote:
Ik pik monopoly om kwart voor 12 op in Zwolle en rij dan naar Wierden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Oksel het volgende:
Neuh, dat niet.. meer dat ik nog veel moet doen..10 pallets verzagen, tent opzetten, meubels klaarzetten, opruimen..
Iemand die wat vroeger wil komen?
Kettingzaag dan zeker helemaal niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
Je moet mij alleen geen zaag geven. Ik ben niet zo heel handig.
Daarom hou ik jullie ook lekker buiten..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurde ook maar kort hoor.
Oh en toen op de dag zelf mn woonkamer opeens vol modder lag en ik kon gaan dweilen had ik ook een spijtmomentje
Oh, die kan dan weer geen kwaad. Die kan ik toch niet aanzetten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kettingzaag dan zeker helemaal niet?
Je moest eens weten, maar dat vertel ik morgen welquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij hebt geen FoBo!Dat is wel een tegenvaller.
ah, de knetterbielquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kettingzaag dan zeker helemaal niet?
Niet te hard racen he? We willen jullie graag heelhuids zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pik monopoly om kwart voor 12 op in Zwolle en rij dan naar Wierden.
Mezelf kennende rij ik wel een keer of 12 fout ook
Ik wil je plee wel schoon maken. Na een openbaar toilet en elke vrijdag het urinehuis kan dit nooit zo erg meer zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Daarom hou ik jullie ook lekker buiten..![]()
Gaan we een loting doen wie het toilet schoon moet maken ofzo trouwens?
Ik ben serieus bang dat monopoly mensen gaat moonen onderwegquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet te hard racen he? We willen jullie graag heelhuids zien.
het is geen moonpolyquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben serieus bang dat monopoly mensen gaat moonen onderweg
Maar die trop op de vorige bbq ook al snel zn broek omlaagquote:
Anders doe jij wel noten hequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
Monopoly, kan je alsjeblieft je broek aanhouden.
Oh ja als rod de plee onderkotst dan ga ik hem niet schoonmaken, dat mag ie zelf doen danquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben anders ook heel goed met wc's
ik denk, laat ik 'm zelf maar makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja als rod de plee onderkotst dan ga ik hem niet schoonmaken, dat mag ie zelf doen dan
* rulerofdeath camera meeneemtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
Als ik ga kotsen dan houden we dat wel stil en zeggen we het niet op het forum. Ook maken we geen foto's als ik dronken ben en gek doen. Dat jullie het even weten.
Was ook maar een grapje. 't Gaat toch niet om je record maar om betrouwbaarheid en principes?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is not gonna happenIk mod al een jaar of 9 Zonder lekken, en dat record wil ik niet onderbreken
Mag filmen wel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
Als ik ga kotsen dan houden we dat wel stil en zeggen we het niet op het forum. Ook maken we geen foto's als ik dronken ben en gek doen. Dat jullie het even weten.
Jij blijft gewoon van de sterke drank afquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk, laat ik 'm zelf maar maken
Hihi wat wil jij doen met mij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Oh. En ik huppel graag. Is daar ruimte voor?
ik laat de jägermeister wel thuisquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag filmen wel?![]()
[..]
Jij blijft gewoon van de sterke drank af
Huppelen. Zingend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi wat wil jij doen met mij?
Van mij mag ie alles uittrekken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
Monopoly, kan je alsjeblieft je broek aanhouden.
Ik kan niet zingen maar wil best met je huppelen.quote:
moet ik oordoppen meenemen of een karaokeset?quote:
NIET BIJ MIJ IN DE AUTO AUB!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van mij mag ie alles uittrekken.
Dat doen jullie maar in een slaapkamer hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van mij mag ie alles uittrekken.
dus eerst uitkleden dan dan instappen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET BIJ MIJ IN DE AUTO AUB!!!
KARAOKE!!! LATEN WE KARAOKE DOEN!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik oordoppen meenemen of een karaokeset?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |