Dat doen jullie maar in een slaapkamer hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van mij mag ie alles uittrekken.
dus eerst uitkleden dan dan instappen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET BIJ MIJ IN DE AUTO AUB!!!
KARAOKE!!! LATEN WE KARAOKE DOEN!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik oordoppen meenemen of een karaokeset?
zeg dat da mutsquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb tijd zat om Schiedam te verkennen. Mijn moeder zet me al om half 10 af. Maar dan hoef ik tenminste niet met de bus.![]()
Tenzij ik me verslaap, dan ga ik toch maar met de bus.
Tuurlijk niet want dan kan ik het niet zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET BIJ MIJ IN DE AUTO AUB!!!
Ja... is dat leuk als hij gaat strippen.....quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van mij mag ie alles uittrekken.
Dan moet je al veel te vroeg weg joh.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeg dat da muts
Dan ga ik hier eerder weg. Ga ik wel in Wierden naar de supermarkt.
Zal ik je dan om 10 uur oppikken, dan kunnen we nog even helpen met opbouwen.
helaas heb ik niet zo'n setquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
KARAOKE!!! LATEN WE KARAOKE DOEN!!!![]()
![]()
Heb je die foto niet gezien?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... is dat leuk als hij gaat strippen.....![]()
Moet ik popcorn meenemen en er eens goed voor gaan zitten?
leuk, geluidjes makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens, met kans dat iedereen me kei en keihard gaat uitlachen, zitten er veel kikkers daar oksel?
Ik ga dan echt gillen, huilen, hyperventileren en kan zelfs flauwvallen dan![]()
Ben echt zo doodsbang voor die dingen
Ik kan het ook wel zonder set.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
helaas heb ik niet zo'n set
Is niet leuk!!quote:
gaan we samen karaoke doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel zonder set.Hoewel ik dan geen tekst weet. Maar dat merk je niet.
*smack*quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die foto niet gezien?
[ afbeelding ]
Die kont is van monopoly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal me proberen in te houdenquote:
En ik ben degene die hem op z'n reet gaat slaan..quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die foto niet gezien?
[ afbeelding ]
Die kont is van monopoly
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*smack*
ik krijg er nu al een natte anus vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... is dat leuk als hij gaat strippen.....![]()
Moet ik popcorn meenemen en er eens goed voor gaan zitten?
De kans is groot dat je een knal voor je kanus krijgt als je me gaat treiteren met mn doodsangstquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal me proberen in te houden
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens, met kans dat iedereen me kei en keihard gaat uitlachen, zitten er veel kikkers daar oksel?
Ik ga dan echt gillen, huilen, hyperventileren en kan zelfs flauwvallen dan![]()
Ben echt zo doodsbang voor die dingen
zet anders even een ruwe eiken plank gereed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
En ik ben degene die hem op z'n reet gaat slaan..Links dus..
Ik was toch van plan om om een urr of 9 de deur uit te gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je al veel te vroeg weg joh.En straks is mijn moeder te laat en dan sta je voor niets te wachten. Vrouwen zijn 's ochtends meestal minder snel dan geplanned he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
doe maar rustigquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is groot dat je een knal voor je kanus krijgt als je me gaat treiteren met mn doodsangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |