Super!!!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef nikky het volgende:
Ik kom sowieso
Of met mijn eigen auto of die van mijnouders
.
topquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef nikky het volgende:
Ik kom sowieso
Of met mijn eigen auto of die van mijnouders
.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Super!!!!!!
En ben je er al klaar voor?
quote:
Daar proosten we morgen alvast op dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef nikky het volgende:
Over zes dagen zit ik hier alweer negen jaar trouwens
Zo veel mogelijk proosten op alles wat we kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar proosten we morgen alvast op dus
Ik ben bijna jarig (volgende maand pas), oksel ook trouwens.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk proosten op alles wat we kunnen verzinnen
Iemand nog een diploma gehaald de afgelopen tijd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
Jullie hebben mijn 18de verjaardag nog niet gevierd. Dat zullen we ook maar meteen ff inhalen dan.
Jullie waren er niet bij toen ik mijn veterstrik diploma kreeg. Proost.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand nog een diploma gehaald de afgelopen tijd?
vorig jaar december...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand nog een diploma gehaald de afgelopen tijd?
En weer 2 borrels voor de proostquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
Ik ben afgelopen februari 25 geworden. En aankomende word ik 26.
Ik moet meer drank halenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weer 2 borrels voor de proost
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Vorig jaar ben ik 30 geworden, mijlpaal die jullie ook hebben gemist
Schiet mooi op zo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weer 2 borrels voor de proost
Ik ga ook nog wat frisdrank halen morgen.En is er al Bacardi? Ook maar een fles doen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik zag dat iemand giga veel stokbrood meeneemt.
Zal ik maar wat extra frisdrank meenemen?
Ik heb er echt giga veel zin in.
Ow en ik neem 2 gitaren mee
Ik denk als we alles opzuipen wat er is dat we allemaal teringlam op het grasveld liggenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga ook nog wat frisdrank halen morgen.En is er al Bacardi? Ook maar een fles doen?
klinkt als een plan ...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk als we alles opzuipen wat er is dat we allemaal teringlam op het grasveld liggen
Goede TS ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |