quote:
Songtekst zoeken op internet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel zonder set.Hoewel ik dan geen tekst weet. Maar dat merk je niet.
Ff serieus. Ik blijf wel thuis andersquote:
Okay, 10 uur dan. Dan ga ik wel mee boodschappen doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was toch van plan om om een urr of 9 de deur uit te gaan.
Stel ik het boodschappen doen gewoon uit tot WierdenEn als ik ff moet wachten ook geen probleem hoor. Ik ben niet zo moeilijk
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik maak even geen foute opmerkingen over "jij mag wel met mijn knopjes spelen" enzo.
Zie die broekband van mij danquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die foto niet gezien?
[ afbeelding ]
Die kont is van monopoly
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, 10 uur dan. Dan ga ik wel mee boodschappen doen.
Will do, komt wel goed. Ik heb mijn mama-wekker ingeschakeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En we hebben elkaars nummer dus in geval van vertraging stress kun je ook ff bellen
ga ik voor het eerst mijn dochter ontmoetenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Nu moet ik wel stoppen met mijn grote bek trouwens. Want morgen ben ik gewoon weer een stil en rustig meisje.
Nee, je hebt ze hier niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ff serieus. Ik blijf wel thuis anders![]()
Ben gvd al weken in de stress over het in een tent slapen met kans dat ik wakker word, mn tent uit stap en oog in oog met zo'n ding sta
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Nu moet ik wel stoppen met mijn grote bek trouwens. Want morgen ben ik gewoon weer een stil en rustig meisje.
Nee joh.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga ik voor het eerst mijn dochter ontmoeten
Ik ben in het begin wat stil, daarna valt het wel mee volgens mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik ben in het echt trouwens niet echt verlegen ofzo
Superquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Ow en ik neem naast mij gitaar ook een boek met songteksten mee, dus ik heb wel teksten voor je zangkunsten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Jij niet nee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik ben in het echt trouwens niet echt verlegen ofzo
Ok dan durf ik welquote:
Ik weet niet wat ik enger vind. Kikkers, monopoly in de auto of beschermd worden door FOK!crewquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en anders bescherm ik je wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |