Deze meeting is een initiatief van een aantal enthousiaste FOK!usersquote:Beste Fok!'ers,
De meeting wordt niet zo groots georganiseerd als ik had gehoopt te kunnen doen. Toch zin om 11 september op de meet in Wierden te komen, om mij in reallife een faalhaas te noemen? Dan ben je van harte welkom op de bierdrink-BBQ! Maar dan American Style.. Bring Your Own!
Ik zorg voor een grote BBQ, plastic bordjes/zooi en een koelkast. Ook voor een schuur, ingericht als ouderwetse woonkamer, als het kutweer is. En ik overdek mijn terras, mocht het nodig zijn. Ik woon 1400 meter van het station, en op de weg van het station naar mijn huis vind je een supermarkt (200 meter van mijn huis), die open is tot laat genoeg. Daar kun je, als je niets van huis meeneemt, even wat fleisch kopen voor op de BBQ. En meteen paar biertjes of fles wijn.
Je wordt verwacht rond uurtje of 1-2. Wil je blijven slapen kan dat in de schuur of in je eigen tent We steken mooi vroeg al een flink fik aan, biertje erbij, helemaal goed.
Qua kosten; ik zet wel een pot neer, als iedereen daar een paar euro in doet, komt dat ongetwijfeld goed.
Groet,
Oksel
quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
Zaterdag wel aardig veel kans op regen.. ik twijfel nog of ik de grote tent (8x4 meter) wel of niet annuleer. Kost mara 40 euro, dus denk dat het wel slim is. Verder overdek ik mijn terras, en heb ik een schuur, en nog een stal. En nog een schuur. Dus aan de ene kant is het niet echt nodig, maar een tent is wel gezelliger. Dus doe het maar.
Heb aan kosten (die we dus even delen die dag)
- Tent, 40 euro.
- BBQ gas, 10 euro.
- Plastic zooi, 25 euro.
75 euro / 20-30 mensen.. is paar knaken per persoon. Lijkt me prima, toch?
Mijn Remlofquote:
Nee. Heb je een plek waar ik rustig mijn laptop aan kan sluiten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:30 schreef Oksel het volgende:
Oh, zou het mogelijk zijn ook over andere dingen te praten dan Fok?
Komt het bordeel nog in actie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:30 schreef Oksel het volgende:
Oh, zou het mogelijk zijn ook over andere dingen te praten dan Fok?
Je kunt je ook dik inpakkenquote:
Ja... en dan gaan we met z'n allen heel lief doen tegen Remlof.... sapjes brengen... enzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je kunt je ook dik inpakken
Washandje op zn voorhoofd, potje bier in de handquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... en dan gaan we met z'n allen heel lief doen tegen Remlof.... sapjes brengen... enzo
Je mag me niet aansteken he!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben zelf ook tering verkouden, maar laat dit echt niet schieten!
Nu pas?quote:
Slotje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, swarma, als er iemand ergens over staat te kankeren... heb t lef niet om het gesprek te modden.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, swarma, als er iemand ergens over staat te kankeren... heb t lef niet om het gesprek te modden.
quote:
Ja nog te om mezelf te veroorloven te komen morgen. Ben al drie dagen niet buiten geweest, dan is opeens een hele dag buiten wat teveel van het goede vrees ik.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
je krijgt wel een nootquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok ok gr toi toiquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Help me morgen even herinneren, dan haal ik wel wat brood, kaas, ham en salami.
Helemaal niet!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en het is MIJN tosti ijzer trouwens.
Je kan toch ook in de schuur zitten? Wel jammer hoor als je er niet bij bent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nog te om mezelf te veroorloven te komen morgen. Ben al drie dagen niet buiten geweest, dan is opeens een hele dag buiten wat teveel van het goede vrees ik.
kloptquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had Nijnja geen bloknoteje bij op de PUB-meet, waarop die alle notes schreef?
ja... dat is technisch gezien niet buiten.....quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan toch ook in de schuur zitten? Wel jammer hoor als je er niet bij bent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Iets met crewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zal ik je maar even niet vertellen dat ik hier ook een spongebobtostiijzer heb?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en het is MIJN tosti ijzer trouwens.
Iets met PIquote:
Mooi!!quote:
Nee tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Het wordt dus een LAN BBQ
Hihihihi, dan maken we een Meet-SC en dan kunnen we daar met elkaar praten. Hoeven we niet echt iets tegen elkaar te zeggen. Dat is wel gezellig.quote:
Ik zorg voor een groot aantal stekkerdozen, minimaal 25 aansluiting..quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal de laptop meenenem. Alleen houd de accu het maar 2u vol.
Ik zal de adapter ook meenemen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zorg voor een groot aantal stekkerdozen, minimaal 25 aansluiting..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihi, dan maken we een Meet-SC en dan kunnen we daar met elkaar praten. Hoeven we niet echt iets tegen elkaar te zeggen. Dat is wel gezellig.
Niet praten? Denk dat ik dat niet volhoud.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihi, dan maken we een Meet-SC en dan kunnen we daar met elkaar praten. Hoeven we niet echt iets tegen elkaar te zeggen. Dat is wel gezellig.
ik ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet praten? Denk dat ik dat niet volhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |