KUT programmaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een kwestie van tijd dat deze serie zorgt voor het TV moment van het jaar
Joey maakt tuinen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe en Jokertje maken deze serie.
Tuinen van A tot Z. Vakman!quote:
Chronische verkoudheid komt het dichtst in de buurt denk ikquote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoe die 'Matsoe Matsoe' praat
Tot haar geld op isquote:
Ik moest stiekem inderdaad wel lachen.quote:
Die stem icm dat langzame praten en z'n droogheid.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Die Matsoe Matsoe steelt de show.
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef Penisbaard het volgende:
Matsoe Matsoe verdient een eigen programma wel. Het liefst een programma van een uur, met alleen maar een pratende Matsoe Matsoe.
Die man is zelfs boeiend als ie het over politiek heeft.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef Penisbaard het volgende:
Matsoe Matsoe verdient een eigen programma wel. Het liefst een programma van een uur, met alleen maar een pratende Matsoe Matsoe.
altijd toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Catkiller het volgende:
Joker stond wel erg breed bij dat shot van het zwembad
Lekkah tog zoon wijfie.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Catkiller het volgende:
Dat ie met zn manboobies begon te shakenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Catkiller het volgende:
Hij moet een luisterboek insprekenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef Penisbaard het volgende:
Jaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Catkiller het volgende:
Wikipedia.quote:
OEAAH! OEAAH OEAAAAH!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef -Datdus- het volgende:
Ze kreunt idd als een schaap met kiespijn zeg.
Dan moet hij het wikipedia stukje over fok! insprekenquote:
quote:
Zoiezo dat ik dit seizoen ga kopen (ahum internet ahum)quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Urquhart het volgende:
Dit mogen ze van mij wel de hele avond uitzenden
Hij wou dat lekkere gezette ding naast hem na doenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dat ie met zn manboobies begon te shaken![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
matsoe matsoe moet in een carglass reclame.
je hebt zo een sterretje in je ruitquote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
Dat sterretje zullen we eens flink uitscheuren!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
Huuu huuu!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt zo een sterretje in je ruit
Heuj, ik ben Matsoe Matsoe, van Carglass.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
Ja, hij maakt tuinen dus ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef Thetallguy het volgende:
Mats Nederland met de Matspas.
Krijg ik dan korting op mn Matsoe Matsoe tuintje?
duidelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef -Datdus- het volgende:
Ik durf te wedden dat jokah geen een keer neukt
min cola wat doe jequote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heuj, ik ben Matsoe Matsoe, van Carglass.
Denkie dat dit sterretje geen kwaad ken?
Motje is kaike..
Chickies hosselen jeweettochquote:Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Joker gaat 5 dagen per week naar de sportschool
Wat doet ie daar dan??
Koffiequote:Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat doet ie daar dan??
Ik zit op dezelfde sportschool, zit er altijd iddquote:Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat doet ie daar dan??
HANDTEKENINGGGG!!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zit op dezelfde sportschool, zit er altijd idd.
Tuintjahs. Ik maak ze. Voor, achta. HAHAHA KANKAH.quote:
Been there, done that!quote:
En terechtquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Iedereen is bang voor Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |