Lekker is een ander woord voor aantrekkelijk of knapquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Lekker?
Met een beetje peper en zout kun je alles redelijk laten smaken...
Kwart bloedje, wel helemaal zuivere indo kwart, en dat Nl is gwn vanalles (zoals ik al zei niet meer zuiver te vinden) wat.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:32 schreef nullicedo het volgende:
Zijn er nog lui met aparte mixjesEn TS ook halfbloedje?
ze is kwart indoquote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef laforest het volgende:
Wat voor een halfbloedje? Half Chinees, half Somalisch?
Dat staat toch niet de OP?quote:
Ha ook pindaquote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Kwart bloedje, wel helemaal zuivere indo kwart, en dat Nl is gwn vanalles (zoals ik al zei niet meer zuiver te vinden) wat.
Whaha dat lijkt me niet zo lekkerrrrrquote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef laforest het volgende:
Wat voor een halfbloedje? Half Chinees, half Somalisch?
Heel het topic draait er niet om of ik nou half of kwart of wat dan ook ben x3quote:Op donderdag 9 september 2010 22:47 schreef The_Situation het volgende:
[..]
je heb gelijk xD
Untitled, je betn een nepperd xD
x je favoriete klootzak
opsquote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Heel het topic draait er niet om of ik nou half of kwart of wat dan ook ben x3
Het gaat erom of je Halfbloedjes lekker vind
Dan ben jij geen kwart bloedje maar een hybride clusterfuck van rassen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Kwart bloedje, wel helemaal zuivere indo kwart, en dat Nl is gwn vanalles (zoals ik al zei niet meer zuiver te vinden) wat.
Nederlands zit gewoon allerlei 1/32ste shit in enzo, telt ook niet echt mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:32 schreef GodfatherNL het volgende:
[..]
Dan ben jij geen kwart bloedje maar een hybride clusterfuck van rassen.
Jep.quote:Zijn Halfbloedjes lekker?
Nie mauwen. Ik weet dat je mijn foto boven je bed hebt hangen.quote:
Ik heb jouw gedeelte eraf gescheurd, en het gedeelte van je nicht opgehangenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nie mauwen. Ik weet dat je mijn foto boven je bed hebt hangen.
Geen snorretje of iets opmerkelijks aan je kapsel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef dagobertmcduck het volgende:
maar van dat duitse is niks te zien
soberzo vmbo of basisschool ;')quote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef Rockmopje het volgende:
Sorry maar ik heb niets met halfbloedjes =)
Niets persoonlijks, en die test zalook vast wel kloppen, maar aan de andere kant is de test gemaakt in Engeland, en daar doen ze zo ongeveer alles fout? laat staan dat ze ergens gelijk in hebben?
Njaaaaaaaaa, t zal wel aan mij liggen ^^
Ze horen jou te trekken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
mij trekt het niet zo halfbloedjes
Maar sterke drank met cola weer wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:13 schreef FullEnergy het volgende:
Halfbloedjes.. Een cola met bier is toch ook niet lekkerder?
Nou al ben ik maar kwart, ik zie er dus best uit als een indo,quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:09 schreef RickL het volgende:
Halfbloed is eigenlijk een scheld naam maar goed. Ik ben al sinds 1600 voor ongeveer 99% Hollander (1x een duitser tussen gekomen) en het lijkt voor mij wel te kloppen:D
Wat is Pinda dan voor scheldwoord? Ik snap de overeenkomst van Pinda en Indo eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Nou al ben ik maar kwart, ik zie er dus best uit als een indo,
En toen gingen ze het hebben in de klas over afkomsten, Bij ak, en toen zei ik; Ik ben kwart Pinda.
De leraar zei dat hij dat eigenlijk ook een scheldwoord vind, maar ik ben nog nooit een indo tegen gekomen die er moeite mee heeft als ik hem Pinda noem.
Halfbloed is hetzelfde, het is pas een scheldwoord als iemand er lelijk bij stopt, maar in dit artikel is het een hele eer om halfbloed te zijn
Als een zwarte tegen een andere zwarte nigger zegt. Is het goed. Maar als blanke het zeggen, staan ze op hun achterste poten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Nou al ben ik maar kwart, ik zie er dus best uit als een indo,
En toen gingen ze het hebben in de klas over afkomsten, Bij ak, en toen zei ik; Ik ben kwart Pinda.
De leraar zei dat hij dat eigenlijk ook een scheldwoord vind, maar ik ben nog nooit een indo tegen gekomen die er moeite mee heeft als ik hem Pinda noem.
Halfbloed is hetzelfde, het is pas een scheldwoord als iemand er lelijk bij stopt, maar in dit artikel is het een hele eer om halfbloed te zijn
het is de schuld van het linkse cordon sanitairequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als een zwarte tegen een andere zwarte nigger zegt. Is het goed. Maar als blanke het zeggen, staan ze op hun achterste poten.
Pinda en Indo betekent ongeveer hetzelfde, namelijk randdebiel. Net als ASN enzo in msn/hyves/fb namen van Aziatiërs.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef Privado het volgende:
[..]
Wat is Pinda dan voor scheldwoord? Ik snap de overeenkomst van Pinda en Indo eigenlijk niet.
Hihi, jij bent stoer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Pinda en Indo betekent ongeveer hetzelfde, namelijk randdebiel. Net als ASN enzo in msn/hyves/fb namen van Aziatiërs.
Moeilijk voor te stellen, maar dan gaan ze er volgens mij Centraal-Aziatischachtig uitzien. Nu ja, onder Chinezen heb je veel verschillende schakeringen. Je hebt er heel donkere en je hebt heel lichte. Arabieren zien er geografisch ook verschillend uit, want ze zijn het resultaat van eeuwenlange vermenging met de verschillendste volkeren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef Landysh het volgende:
Ik ken een meisje dat half Arabisch half Chinees is. Erg mooi en apart uiterlijk heeft ze. Zouden meer Arabieren en Chinezen moeten doen, neuken.
Centraal-Aziatischachtig is een goede omschrijving idd. Ze had wel een erg bleke huidskleur en haar vader was Irakees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:20 schreef Danielion het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen, maar dan gaan ze er volgens mij Centraal-Aziatischachtig uitzien. Nu ja, onder Chinezen heb je veel verschillende schakeringen. Je hebt heel donkere en je hebt heel lichte. Arabieren zien er geografisch ook verschillend uit, want ze zijn het resultaat van eeuwenlange vermenging met de verschillendste volkeren.
Ik heb ooit eens een Irakees-Vlaamse mix gezien, was een mooi meisje.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Centraal-Aziatischachtig is een goede omschrijving idd. Ze had wel een erg bleke huidskleur en haar vader was Irakees.
Dat is gewoon Europees en Midden-Oosters. Niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:33 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Irakees-Vlaamse mix gezien, was een mooi meisje.
Eigenlijk wel. Ze had wel een Arabische familienaam. Zou erdoor kunnen komen voor een donkere Europeaan (en die heb je bij ons ook, autochtoon)quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is gewoon Europees en Midden-Oosters. Niks bijzonders aan.
Dat bedoel ik. Of gewoon een lichte Irakees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:41 schreef Danielion het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ze had wel een Arabische familienaam. Zou erdoor kunnen komen voor een donkere Europeaan (en die heb je bij ons ook, autochtoon)
Jij weet geen eens het verschil tussen een Chinees en een Indo, ja geen Indonees dat is geen eens een bestaand woord, het is of Indo of Indonesiër .quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Pinda en Indo betekent ongeveer hetzelfde, namelijk randdebiel. Net als ASN enzo in msn/hyves/fb namen van Aziatiërs.
Fout.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:23 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Jij weet geen eens het verschil tussen een Chinees en een Indo, ja geen Indonees dat is geen eens een bestaand woord, het is of Indo of Indonesiër .
En al die turken en Marokkanen mogen hun vlag als hyves achtergrond, en wij mogen geen eens Pinda zeggen? Helaas zitten er veel doorsnee Nederlanders op dit forum met een hoog ouderwets boer gehalte, wat de boer niet kent.. Met hun stomme vooroordelen.![]()
Vroeger had ik een hekel aan rassen die naar elkaar trokken, maar nu doe ik het zelf onbewust ook wel een beetje, ik bedoel je hebt toch iets dat gelijk is, je vreet meestal hetzelfde eten en je vind de mensen knapper (omdat ze op je lijken, Gehehehe). Je hebt gewoon meer gelijkenis en dat is fijn.
Maar natuurlijk ga ik met allerlei mensen om, multi culti![]()
Als je op vakantie bent en daar Nederlanders zijn ga je daar ook naartoe trekken, al spreek je prima Engels of wat dan ook. Je doet het zelf ook onbewust.
Pinda'squote:
Wat is de gelijkenis tussen een Fries en een Servier?quote:Op zondag 12 september 2010 23:10 schreef Landysh het volgende:
Halve Friesen, Serviers en andere Europeanen tellen niet mee als halfbloedjes.
Aangezien het merendeel van de Serviers gewoon blank is, is er niet echt heel veel verschil in uiterlijk. Grieken verschillen inderdaad wel van de 'gemiddelde' Europeaan.quote:Op maandag 13 september 2010 08:11 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Wat is de gelijkenis tussen een Fries en een Servier?![]()
En ook zit er degelijk verschil tussen een Zweed en een Griek.
Nja je ziet wel verschil maar het is anders dan een mengsel van verschillende continenten inderdaad. (Noord-Amerika, Oceanie en Europa uitgesloten..)quote:Op maandag 13 september 2010 11:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Aangezien het merendeel van de Serviers gewoon blank is, is er niet echt heel veel verschil in uiterlijk. Grieken verschillen inderdaad wel van de 'gemiddelde' Europeaan.
Indoschquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:48 schreef tomy800 het volgende:
Tel je kwartbloedjes ook mee? ben namelijk 75% Nederlands en 25% Indosch voor de rest ik als jonge vind het heel aantrekkelijk
Wat bedoel je met zuiver Indo kwartquote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Klopt. En als hij daar ook nog eens een kwart van wil, is het wel een fijnproever hoor.quote:Op zondag 19 september 2010 23:11 schreef neen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zuiver Indo kwart![]()
Indo = gemengd bloed van een Europeaan/Indonesisch toch?
Ik mis alleen een smsjeeeeee, van m'n mokkaprinsesje.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 17:08 schreef fervente het volgende:
Ik ben zelf een halfbloedje dussehhhh; ja!
Maar ik val wel sneller op gewone Hollandse jongens, haha. Maar halfbloedjes zien er vaak wel goed uit.
Ik ben half Nederlands half Senegalees (ligt in Afrika). Maar zie er eerder uit alsof ik half Surinaams ben; ik ben niet echt donker zoals veel Afrikanen zegmaar. Maargoed. Daarom ben ik dus ook een halfbloedje hé!quote:
Ik weet waar senegal ligtquote:Op maandag 20 september 2010 17:11 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik ben half Nederlands half Senegalees (ligt in Afrika). Maar zie er eerder uit alsof ik half Surinaams ben; ik ben niet echt donker zoals veel Afrikanen zegmaar. Maargoed. Daarom ben ik dus ook een halfbloedje hé!.
Geen idee wat jij slikt, maar ik ben half Nederlands en half Belgisch, en zie er alles behalve Nederlands of Belgisch uit. Voor zover je er 'Nederlands' of 'Belgisch' uit kan zien. Ik lijk meer op een Spanjaard dan op een standaard kaaskop. Of ik daar nou trots op kan/moet zijn is een ander verhaal. Bizarre genencombinatie zal wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:40 schreef Untiteld het volgende:
Watvoor halfbloedjes zijn jullie allemaal? Welke rassen? ^^
En dus niet Half NL half Belg, want dat is gewoon hetzelfde ras, Sorry nep halfbloedjes ^^
Dat vind jij lekker of wat ...?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef MaryLAF het volgende:
3/4 Chinees en kwart creools surinaams met indiaans (native american) bloed
Dat is ze waarschijnlijk zelfquote:Op woensdag 29 september 2010 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat vind jij lekker of wat ...?
Mensen die geluk van anderen niet kunnen uitstaanquote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef dnzl het volgende:
Mensen die zichzelf heel cool vinden omdat ze 'halfbloedjes' zijn
Dit.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef dnzl het volgende:
En dat geluk heeft met halfbloedje zijn te maken omdat?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:40 schreef D-Industries het volgende:
Mensen die geluk van anderen niet kunnen uitstaan![]()
Het "geluk" van anderen. Blijheid en vrolijkheid.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:09 schreef Zero17 het volgende:
En dat geluk heeft met halfbloedje zijn te maken omdat?
Pinda ASN indo afro bosniër jwz mang!1quote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef dnzl het volgende:
Waarom begon jij daar precies over als het topic over halfbloedjes ging dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Het "geluk" van anderen. Blijheid en vrolijkheid.
Ws omdat hij indopindaASN is.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarom begon jij daar precies over als het topic over halfbloedjes ging dan?
FOK! users reageren blij dat ze halfbloedje zijn, omdat je schijnbaar aantrekkelijker wordt gevonden dan.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarom begon jij daar precies over als het topic over halfbloedjes ging dan?
Ik ben geen indopindaASN, maar ik wil het best met je eens zijn dat cool zijn ongelijk staat aan geluk, in die context slaat mijn reactie inderdaad nergens opquote:Op donderdag 30 september 2010 13:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ws omdat hij indopindaASN is.
Overigens is cool ongelijk aan geluk dus slaat zijn reactie sowieso nergens op.
Niet een sausje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef ramakandra het volgende:
ze zijn alleen lekker met wat peper en zout![]()
Dit.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:40 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ook halfbloedje hier.
Ik vind ook halfbloedjes vaak ongelofelijk aantrekkelijk. Uitzonderingen daargelaten.![]()
Die avatar van je is nochtans een volbloed Hagenees!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef ecktebaas het volgende:
Half Kroaat en Half Servier, in Bosnie geboren. En de meeste mensen die eerst in die landen gingen wonen waren Oekrainezen en Italianen.
Tjaah er zijn altijd uitzonderingen, Geert Wilders is ook halfbloed ):quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:49 schreef Peachcore het volgende:
Halfbloedjes zijn niet altijd per sé mooi. Devon Aoki bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je praat ook in verschillende rassenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef nullicedo het volgende:
Indonesisch/Venezolaans en de indo kant is ook weer wat gemixed met vooral Frans en de venezolaans weer gemixed met portugees/libanees. Zeg altijd dat ik indo ben lol geen zin om uit te leggen hoeveel % ik van wat ben
slaat nergens opquote:Op donderdag 9 september 2010 22:59 schreef nullicedo het volgende:
Halfbloedjes zijn gewoon lekkeren succesvol omdat ze van meerdere rassen het beste hebben overgenomen
![]()
Alsof je afkomst stoer is jaquote:
Verderrie, moffen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Als je 100% vol duits ben dan ben je perfect
Je bent half noors en half iersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Duitsers zijn niet om aan te zien.
als je 100% hollands ben dan ben je perfect
nee zeker niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Duits zijn is het beste wat je kan zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent half noors en half iers
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef nullicedo het volgende:
Yesss ik ben een halfbloedje![]()
en ik vind halfbloed meiden gewoon het lekkerst
![]()
![]()
Of je kent je geschiedenis niet goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan heeft jou inschattingsvermogen het behoorlijk fout
ik weet mijn geschiedenis heel goed, beter dan jou dat sowiesoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Of je kent je geschiedenis niet goed
Jij bent echt een F5-userquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet mijn geschiedenis heel goed, beter dan jou dat sowieso
nee dat niet, ik zwerf gewoon door allerlei subfora en dan zie ik of er gereageerd isquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat niet, ik zwerf gewoon door allerlei subfora en dan zie ik of er gereageerd is
jij bent echt niet te volgen.quote:
Ik praat meer shit dan dat jij schijt in een weekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent echt niet te volgen.
maarja ik ben ook geen kruising tussen een Noor en een Ier
ja dat klopt, kan je alsjeblieft je mond dichtdoen want ik krijg zo geen lucht meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik praat meer shit dan dat jij schijt in een week
Ja, gemixed is lekker, maar het ligt er helemaal aan wat je mixed....quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef Untiteld het volgende:
WALES - Halfbloed mensen worden aantrekkelijker gevonden dan mensen met ouders van hetzelfde ras. Dat blijkt uit een nieuwe studie van de Cardiff Universiteit.
De onderzoekers onderzochten van ruim 1200 willekeurige donkere, blanke en mensen van gemixt ras de gezichten. Elk gezicht werd hierbij beoordeeld op aantrekkelijkheid. De halfbloedjes werden hierbij over het algemeen als aantrekkelijker beoordeeld.
Volgens professor Michael Lewis zijn halfbloedjes niet alleen aantrekkelijker maar doen zij het ook aanmerkelijk beter op de arbeidsmarkt. "Ondanks het feit dat mensen van gemixt ras maar een klein percentage zijn van de bevolking, zijn zij oververtegenwoordigd in topfuncties in zowel het bedrijfsleven als in de politiek. Denk bijvoorbeeld aan Obama", aldus Lewis.
De resultaten tonen volgens de onderzoekers aan dat mensen wiens genetische achtergrond meer divers is een stuk succesvoller zijn.
Gehehe,
dus dat is er met jou gebeurd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ja, gemixed is lekker, maar het ligt er helemaal aan wat je mixed....
Met een paar % somalia kun je verder mixen wat je wilt, maar lekker zal 't nooit meer worden.
Aldus een willekeurige Fok!'er.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ja, gemixed is lekker, maar het ligt er helemaal aan wat je mixed....
Met een paar % somalia kun je verder mixen wat je wilt, maar lekker zal 't nooit meer worden.
Ah hallo daar. Het kassameisje nietwaar?quote:
hahaha jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah hallo daar. Het kassameisje nietwaar?
Wat een goede gok weer. Hoe is het?quote:
prima, met jou dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat een goede gok weer. Hoe is het?
Heerlijk, straks lekker de stad in. Donderdagavond, studentenavond.quote:
lekker,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Heerlijk, straks lekker de stad in. Donderdagavond, studentenavond.
Ohja, ik vergat dat ik op Fok! zat. Laat ik het dan even leesbaar formuleren: 'kutzooi ik moet straks de stad inquote:
ik snapte het heus wel, ik zei alleen lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ohja, ik vergat dat ik op Fok! zat. Laat ik het dan even leesbaar formuleren: 'kutzooi ik moet straks de stad inbeetje sociaal doen met bier en muziek, sowieso bier nodig hebben om het gezellig te hebben
waarom gaan we niet met z'n allen op zolder WoW'en?
'
Eh, vast wel, maar dat zie ik dan wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snapte het heus wel, ik zei alleen lekkermaar alsnog bier
heb je niks sterkers?
haha okee, nou veel succes met sociaal doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Eh, vast wel, maar dat zie ik dan wel.
Eerst bier. (Y) : )
Nou nou, ik ben nog niet weg hoor. Eerst even een buffer opbouwen door nog 'lekker' te Fok!'en.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha okee, nou veel succes met sociaal doen
achja dat moet ook natuurlijk,.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben nog niet weg hoor. Eerst even een buffer opbouwen door nog 'lekker' te Fok!'en.
Sowieso.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
achja dat moet ook natuurlijk,.
nee, zaterdagavondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Sowieso.
Doe jij niks vanavond dan?
Oh oké, schade.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, zaterdagavondmoet morgen nog vroeg op
Oh, dan slaap ik meestal lekker om een christelijke tijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
achja zaterdagavond is ook gezellig
half 9?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh, dan slaap ik meestal lekker om een christelijke tijd.
Varieert, maar doordeweeks uitgaan en in het weekend slapen is eigenlijk mijn schema.quote:
alles inhalen zekerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Varieert, maar doordeweeks uitgaan en in het weekend slapen is eigenlijk mijn schema.
Jaaa precies. Niets mis met 2 nachtjes christelijke bedtijden per week.quote:
Klinkt als een goede combinatiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:25 schreef missanonymous het volgende:
Half Russisch, half Indonesisch en geboren in Nederland.
Kaaskopje?
halfblioedjes zijn gasten die een donkerlicht getinte huid hebben,dus donkerder dan een blanke en lichter dan een neger.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:40 schreef Untiteld het volgende:
Watvoor halfbloedjes zijn jullie allemaal? Welke rassen? ^^
En dus niet Half NL half Belg, want dat is gewoon hetzelfde ras, Sorry nep halfbloedjes ^^
Half NL, Half servisch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef missanonymous het volgende:
[..]
Thank you! En hoe zit het met jou?
Je spreekt Russisch? Of een beetje danquote:
Wij snappen het concept 'getint' best wel hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:46 schreef rubje het volgende:
[..]
halfblioedjes zijn gasten die een donkerlicht getinte huid hebben,dus donkerder dan een blanke en lichter dan een neger.
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef missanonymous het volgende:
[..]
Je spreekt Russisch? Of een beetje dan
Lijkt het er niet erg op Servisch?
Sinds ik ben verhuist is mijn russisch zwaar achteruit gegaan.
Spreek nu Indonesisch/Engels/Nederlands
Heel interessant, Sorry
Ik ben ook nog nooit in Rusland geweest eigenlijk ..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nee![]()
Het lijkt heel erg op Russich, is ook hetzelfde alfabet volgens mij maar ik spreek het niet, ben er ook nooit geweest.
Mijn Servische opa & oma zijn in de 60's naar Frankrijk verhuist, maar frans spreek ik ook al niet![]()
Maar Indonesie en Rusland en je woont nu dus in NL.. Hoe is dat tot stand gekomen?
Heb ik ook,ik heb een Russische naam. Mensen vinden dat ik een oost europees uiterlijk heb. In combinatie met mijjn naamdenken ze dat ik 100% Rus ben. Terwijl de vader van m'n vaders opa (ofzo) Russisch is, weet niet of het waar is maar heb het gehoord.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:28 schreef youdungoofd het volgende:
Ik ben nederlands maar men denkt vaak dat ik een italiaan ben, omdat ik vrij donker ben en een italiaanse naam hebik ben geen fop-neger maar een fop-Italiaan
ik vind halfbloed meisjes altijd erg mooi. omdat ze iets goeds van beide kanten hebben
maar ik vind bijvoorbeeld wel een halfbloed waar een blanke moeder of vader inzit mooier dan 1 waar dat niet is, bijv surinaams nederlands en chinees nederlands is vaak knapper (naar mijn mening) dan surinaams-chinees
Ja inderdaad, er zijn wel 10000 neppe onderzoeken in Engeland..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef Rockmopje het volgende:
Sorry maar ik heb niets met halfbloedjes =)
Niets persoonlijks, en die test zalook vast wel kloppen, maar aan de andere kant is de test gemaakt in Engeland, en daar doen ze zo ongeveer alles fout? laat staan dat ze ergens gelijk in hebben?
Njaaaaaaaaa, t zal wel aan mij liggen ^^
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Als je 100% vol duits ben dan ben je perfect
Servisch en Russisch zijn bijna zelfde alfabet, al heeft Russisch een paar andere letters en verschillende i's. Servisch heeft er maar een welke de и is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nee![]()
Het lijkt heel erg op Russich, is ook hetzelfde alfabet volgens mij maar ik spreek het niet, ben er ook nooit geweest.
Mijn Servische opa & oma zijn in de 60's naar Frankrijk verhuist, maar frans spreek ik ook al niet![]()
Maar Indonesie en Rusland en je woont nu dus in NL.. Hoe is dat tot stand gekomen?
Ja een gore rotkopquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Engelsen![]()
![]()
Hebben toch net iets anders dan nederlanders.
Je maakt een grapje. Hahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Engelsen![]()
![]()
Klopt,het is alsof je elke keer naar de zondag chinees gaat.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef nullicedo het volgende:
Yesss ik ben een halfbloedje![]()
en ik vind halfbloed meiden gewoon het lekkerst
![]()
![]()
Foto's? Ik houd me al mijn hele leven bezig met dit vraagstuk. Alle onkosten worden ruimschoots vergoed in natura.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ben "twee keer de helft-bloed"
zoals jij het zo zegt, zou het zo mijn nichtjekunnen zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:38 schreef seiramu het volgende:
Ik vind halfbloedjes ook erg mooi. Mijn beste vriendin is Fillipijns/Nederlands en ze heeft hele mooie en grote ogen maar lijkt wél op een aziaat. Ze heeft mooie rondingen (ze is slank hoor, geen 'ze is dik maar ik noem het rondingen om beleefd over te komen') die veel slanke aziatische meiden juist vaak niet hebben. Ze is wel heel klein (1m58)en heeft een licht getinte huidskleur.
Meer halfbloedjes ken ik persoonlijk niet. Wel ken ik halfbloedjes van tv ofzo die ik ook erg mooi vind of halfbloedjes die ik soms op het internet voorbij zie komen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Engelsen![]()
![]()
Ik anders niet hoorquote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Kernkraft het volgende:
ik ben half mens, half mongool, half naar de kanker wanker, zit mn kleine witte lul openbaar af te trekken.
Autist........quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Kernkraft het volgende:
ik ben half mens, half mongool, half naar de kanker wanker, zit mn kleine witte lul openbaar af te trekken.
Rapper Steenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Kernkraft het volgende:
Toch zijn halfbloedjes in verhouding lekkerder....quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef Foxgod het volgende:
Ik heb in de bijlmer fokking lelijke half bloedjes gezien.
Er zijn lekkere en lelijke halfbloedjes, er zijn lekkere en lelijke volbloedjes.
De regel dat de ene groep lekkerder is dan de andere bestaat helemaal niet, enkelt je eigen smaak.
Mensen denken ook dat ik een halfbloed ben omdat ik bruine ogen heb en bruin haar, maar ben volbloed, dus wellicht worden ook een hoop volbloedjes aangezien voor halfbloedjes.
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Toch zijn halfbloedjes in verhouding lekkerder....
goeden argument gr marcelquote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Toch zijn halfbloedjes in verhouding lekkerder....
Ey Fanta stick....quote:
'quote:Op donderdag 16 december 2010 12:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Ey Fanta stick....
Ga je nou naar PRSPCT XL volgende week vrijdag?
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:53 schreef mEATT het volgende:
ja halfbloedjes zijn lekker
kijk maar in mn fobo
Dat doe ik de dag erna.........quote:Op donderdag 16 december 2010 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
'
Nee, ik ga kerstavond bij de familie vieren he...
Hahah, ik doe het op kerstavond...familie is ff belangrijker dan PRSPCT XL.quote:
Familie zie ik het hele jaar door, dus een avond kunnen ze w8enquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah, ik doe het op kerstavond...familie is ff belangrijker dan PRSPCT XL.
Besides mijn vriendinnen kunnen ook niet.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Geen snorretje of iets opmerkelijks aan je kapsel?
Geen tics met je rechterarm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het zien als een uitdaging
quote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef RadioSlut het volgende:
Nederlands + Filipijns
of
Nederlands + Indonesisch
=
En terechtquote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef RadioSlut het volgende:
Nederlands + Filipijns
of
Nederlands + Indonesisch
=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |