Wat is de gelijkenis tussen een Fries en een Servier?quote:Op zondag 12 september 2010 23:10 schreef Landysh het volgende:
Halve Friesen, Serviers en andere Europeanen tellen niet mee als halfbloedjes.
Aangezien het merendeel van de Serviers gewoon blank is, is er niet echt heel veel verschil in uiterlijk. Grieken verschillen inderdaad wel van de 'gemiddelde' Europeaan.quote:Op maandag 13 september 2010 08:11 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Wat is de gelijkenis tussen een Fries en een Servier?![]()
En ook zit er degelijk verschil tussen een Zweed en een Griek.
Nja je ziet wel verschil maar het is anders dan een mengsel van verschillende continenten inderdaad. (Noord-Amerika, Oceanie en Europa uitgesloten..)quote:Op maandag 13 september 2010 11:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Aangezien het merendeel van de Serviers gewoon blank is, is er niet echt heel veel verschil in uiterlijk. Grieken verschillen inderdaad wel van de 'gemiddelde' Europeaan.
Indoschquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:48 schreef tomy800 het volgende:
Tel je kwartbloedjes ook mee? ben namelijk 75% Nederlands en 25% Indosch voor de rest ik als jonge vind het heel aantrekkelijk
Wat bedoel je met zuiver Indo kwartquote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Kwart bloedje, wel helemaal zuivere indo kwart, en dat Nl is gwn vanalles (zoals ik al zei niet meer zuiver te vinden) wat.
Klopt. En als hij daar ook nog eens een kwart van wil, is het wel een fijnproever hoor.quote:Op zondag 19 september 2010 23:11 schreef neen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zuiver Indo kwart![]()
Indo = gemengd bloed van een Europeaan/Indonesisch toch?
Ik mis alleen een smsjeeeeee, van m'n mokkaprinsesje.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 17:08 schreef fervente het volgende:
Ik ben zelf een halfbloedje dussehhhh; ja!
Maar ik val wel sneller op gewone Hollandse jongens, haha. Maar halfbloedjes zien er vaak wel goed uit.
Ik ben half Nederlands half Senegalees (ligt in Afrika). Maar zie er eerder uit alsof ik half Surinaams ben; ik ben niet echt donker zoals veel Afrikanen zegmaar. Maargoed. Daarom ben ik dus ook een halfbloedje hé!quote:
Ik weet waar senegal ligtquote:Op maandag 20 september 2010 17:11 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik ben half Nederlands half Senegalees (ligt in Afrika). Maar zie er eerder uit alsof ik half Surinaams ben; ik ben niet echt donker zoals veel Afrikanen zegmaar. Maargoed. Daarom ben ik dus ook een halfbloedje hé!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |