Als een zwarte tegen een andere zwarte nigger zegt. Is het goed. Maar als blanke het zeggen, staan ze op hun achterste poten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Nou al ben ik maar kwart, ik zie er dus best uit als een indo,
En toen gingen ze het hebben in de klas over afkomsten, Bij ak, en toen zei ik; Ik ben kwart Pinda.
De leraar zei dat hij dat eigenlijk ook een scheldwoord vind, maar ik ben nog nooit een indo tegen gekomen die er moeite mee heeft als ik hem Pinda noem.
Halfbloed is hetzelfde, het is pas een scheldwoord als iemand er lelijk bij stopt, maar in dit artikel is het een hele eer om halfbloed te zijn
het is de schuld van het linkse cordon sanitairequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als een zwarte tegen een andere zwarte nigger zegt. Is het goed. Maar als blanke het zeggen, staan ze op hun achterste poten.
Pinda en Indo betekent ongeveer hetzelfde, namelijk randdebiel. Net als ASN enzo in msn/hyves/fb namen van Aziatiërs.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef Privado het volgende:
[..]
Wat is Pinda dan voor scheldwoord? Ik snap de overeenkomst van Pinda en Indo eigenlijk niet.
Hihi, jij bent stoer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Pinda en Indo betekent ongeveer hetzelfde, namelijk randdebiel. Net als ASN enzo in msn/hyves/fb namen van Aziatiërs.
Moeilijk voor te stellen, maar dan gaan ze er volgens mij Centraal-Aziatischachtig uitzien. Nu ja, onder Chinezen heb je veel verschillende schakeringen. Je hebt er heel donkere en je hebt heel lichte. Arabieren zien er geografisch ook verschillend uit, want ze zijn het resultaat van eeuwenlange vermenging met de verschillendste volkeren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef Landysh het volgende:
Ik ken een meisje dat half Arabisch half Chinees is. Erg mooi en apart uiterlijk heeft ze. Zouden meer Arabieren en Chinezen moeten doen, neuken.
Centraal-Aziatischachtig is een goede omschrijving idd. Ze had wel een erg bleke huidskleur en haar vader was Irakees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:20 schreef Danielion het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen, maar dan gaan ze er volgens mij Centraal-Aziatischachtig uitzien. Nu ja, onder Chinezen heb je veel verschillende schakeringen. Je hebt heel donkere en je hebt heel lichte. Arabieren zien er geografisch ook verschillend uit, want ze zijn het resultaat van eeuwenlange vermenging met de verschillendste volkeren.
Ik heb ooit eens een Irakees-Vlaamse mix gezien, was een mooi meisje.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Centraal-Aziatischachtig is een goede omschrijving idd. Ze had wel een erg bleke huidskleur en haar vader was Irakees.
Dat is gewoon Europees en Midden-Oosters. Niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:33 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Irakees-Vlaamse mix gezien, was een mooi meisje.
Eigenlijk wel. Ze had wel een Arabische familienaam. Zou erdoor kunnen komen voor een donkere Europeaan (en die heb je bij ons ook, autochtoon)quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is gewoon Europees en Midden-Oosters. Niks bijzonders aan.
Dat bedoel ik. Of gewoon een lichte Irakees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:41 schreef Danielion het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ze had wel een Arabische familienaam. Zou erdoor kunnen komen voor een donkere Europeaan (en die heb je bij ons ook, autochtoon)
Jij weet geen eens het verschil tussen een Chinees en een Indo, ja geen Indonees dat is geen eens een bestaand woord, het is of Indo of Indonesiër .quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Pinda en Indo betekent ongeveer hetzelfde, namelijk randdebiel. Net als ASN enzo in msn/hyves/fb namen van Aziatiërs.
Fout.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:23 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Jij weet geen eens het verschil tussen een Chinees en een Indo, ja geen Indonees dat is geen eens een bestaand woord, het is of Indo of Indonesiër .
En al die turken en Marokkanen mogen hun vlag als hyves achtergrond, en wij mogen geen eens Pinda zeggen? Helaas zitten er veel doorsnee Nederlanders op dit forum met een hoog ouderwets boer gehalte, wat de boer niet kent.. Met hun stomme vooroordelen.![]()
Vroeger had ik een hekel aan rassen die naar elkaar trokken, maar nu doe ik het zelf onbewust ook wel een beetje, ik bedoel je hebt toch iets dat gelijk is, je vreet meestal hetzelfde eten en je vind de mensen knapper (omdat ze op je lijken, Gehehehe). Je hebt gewoon meer gelijkenis en dat is fijn.
Maar natuurlijk ga ik met allerlei mensen om, multi culti![]()
Als je op vakantie bent en daar Nederlanders zijn ga je daar ook naartoe trekken, al spreek je prima Engels of wat dan ook. Je doet het zelf ook onbewust.
Pinda'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |