Jep.quote:Zijn Halfbloedjes lekker?
Nie mauwen. Ik weet dat je mijn foto boven je bed hebt hangen.quote:
Ik heb jouw gedeelte eraf gescheurd, en het gedeelte van je nicht opgehangenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nie mauwen. Ik weet dat je mijn foto boven je bed hebt hangen.
Geen snorretje of iets opmerkelijks aan je kapsel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef dagobertmcduck het volgende:
maar van dat duitse is niks te zien
soberzo vmbo of basisschool ;')quote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef Rockmopje het volgende:
Sorry maar ik heb niets met halfbloedjes =)
Niets persoonlijks, en die test zalook vast wel kloppen, maar aan de andere kant is de test gemaakt in Engeland, en daar doen ze zo ongeveer alles fout? laat staan dat ze ergens gelijk in hebben?
Njaaaaaaaaa, t zal wel aan mij liggen ^^
Ze horen jou te trekken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
mij trekt het niet zo halfbloedjes
Maar sterke drank met cola weer wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:13 schreef FullEnergy het volgende:
Halfbloedjes.. Een cola met bier is toch ook niet lekkerder?
Nou al ben ik maar kwart, ik zie er dus best uit als een indo,quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:09 schreef RickL het volgende:
Halfbloed is eigenlijk een scheld naam maar goed. Ik ben al sinds 1600 voor ongeveer 99% Hollander (1x een duitser tussen gekomen) en het lijkt voor mij wel te kloppen:D
Wat is Pinda dan voor scheldwoord? Ik snap de overeenkomst van Pinda en Indo eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Nou al ben ik maar kwart, ik zie er dus best uit als een indo,
En toen gingen ze het hebben in de klas over afkomsten, Bij ak, en toen zei ik; Ik ben kwart Pinda.
De leraar zei dat hij dat eigenlijk ook een scheldwoord vind, maar ik ben nog nooit een indo tegen gekomen die er moeite mee heeft als ik hem Pinda noem.
Halfbloed is hetzelfde, het is pas een scheldwoord als iemand er lelijk bij stopt, maar in dit artikel is het een hele eer om halfbloed te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |