Lekker is een ander woord voor aantrekkelijk of knapquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Lekker?
Met een beetje peper en zout kun je alles redelijk laten smaken...
Kwart bloedje, wel helemaal zuivere indo kwart, en dat Nl is gwn vanalles (zoals ik al zei niet meer zuiver te vinden) wat.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:32 schreef nullicedo het volgende:
Zijn er nog lui met aparte mixjesEn TS ook halfbloedje?
ze is kwart indoquote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef laforest het volgende:
Wat voor een halfbloedje? Half Chinees, half Somalisch?
Dat staat toch niet de OP?quote:
Ha ook pindaquote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Kwart bloedje, wel helemaal zuivere indo kwart, en dat Nl is gwn vanalles (zoals ik al zei niet meer zuiver te vinden) wat.
Whaha dat lijkt me niet zo lekkerrrrrquote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef laforest het volgende:
Wat voor een halfbloedje? Half Chinees, half Somalisch?
Heel het topic draait er niet om of ik nou half of kwart of wat dan ook ben x3quote:Op donderdag 9 september 2010 22:47 schreef The_Situation het volgende:
[..]
je heb gelijk xD
Untitled, je betn een nepperd xD
x je favoriete klootzak
opsquote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Heel het topic draait er niet om of ik nou half of kwart of wat dan ook ben x3
Het gaat erom of je Halfbloedjes lekker vind
Dan ben jij geen kwart bloedje maar een hybride clusterfuck van rassen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Kwart bloedje, wel helemaal zuivere indo kwart, en dat Nl is gwn vanalles (zoals ik al zei niet meer zuiver te vinden) wat.
Nederlands zit gewoon allerlei 1/32ste shit in enzo, telt ook niet echt mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:32 schreef GodfatherNL het volgende:
[..]
Dan ben jij geen kwart bloedje maar een hybride clusterfuck van rassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |